En als je niet in slaap gevallen bent? Je doet er niets aan want uiteindelijk worden dingen toch doorgedrukt. Stemmen ben ik ook mee gestopt. Er is maar 1 ding dat helpt tegen een groep met geweldsmonopolie maar het zou mijn tijd wel duren.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:01 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dat de straten nog niet vol staan met demonstranten hierom geeft al aan hoe het volk in slaap is gevallen.
EU![]()
![]()
![]()
Deze vrouwquote:Op donderdag 9 juli 2026 13:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijne heeft zelfs geen piepjes met parkeren. Ik ben dan ook een van de weinigen die dat nog zelf kan, strak inparkeren. En dat voor een vrouw, haha.
De EU is waar democratie langzaam de nek wordt omgedraaid…quote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jup. Ronduit schandalig. Twee keer eerder weggestemd en dan ongewijzigd op zo'n moment gewoon erdoor drukken. Werkelijk zum kotzen
Moah https://www.thedrive.com/(...)e-us-isnt-far-behind in de VS is de wetgeving er ook al door. Verschil is wel dat we in de EU verplichten dat (iig nu) de data niet de auto mag verlaten is die wetgeving er niet in de VS. Dus in de VS straks, te vaak alarm, seintje naar de autoverzekering --> premie omhoog.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Op dit soort momenten neig je toch naar een Trump of Vance die wars zijn van regels en gewoon zeggen fuck off dat doen we gewoon niet, net als papieren rietjes.
Dit is niet de Chat Control waar al jaren over wordt gesproken. Deze was al actief en "mag" nu weer nadat deze officieel niet meer geldig was. Deze Chat Control is nog de door bedrijven vrijwillige controle.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:23 schreef VEM2012 het volgende:
Als je dacht dat dit volksverlakkerij is van de EU:
https://x.com/levelsio/status/2075210426875249056
Zoals altijd met anti privacy zaken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:23 schreef VEM2012 het volgende:
Als je dacht dat dit volksverlakkerij is van de EU:
https://x.com/levelsio/status/2075210426875249056
Ja.. en dan kan je het bij iedere start weer uitzetten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:03 schreef DjVero het volgende:
Sinds vorige week een nieuwe auto, één uit 2022. Ik word knettergek van al die bliepjes, correcties en andere ongein. En inderdaad, het leidt juist méér af. Ik was een veel betere chauffeur zonder al die gekkigheid, dus ik ga nog even de instellingen induiken wat er allemaal uit kan.
Met stipt op één staat adaptive cruise control en op plek 2 lane assist.
Kastjes?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er kastjes inmiddels. En dat gaan er meer worden. Zodra ik dat niet kan aansluit of er ergens in de auto een knop zit om het allemaal in 1x uit te zetten, hoef ik die kutauto niet.
Check een eerdere post van mij in dit topicquote:
Wat is een beacon of dongel?quote:
Klopt, Chat Control 1.0. Neemt niet weg dat de manier waarop ze het erdoor gekregen hebben ondemocratisch is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:49 schreef Pendora het volgende:
[..]
Dit is niet de Chat Control waar al jaren over wordt gesproken. Deze was al actief en "mag" nu weer nadat deze officieel niet meer geldig was. Deze Chat Control is nog de door bedrijven vrijwillige controle.
100% en daarom extra belangrijk om feiten correct te benoemen en niet meerdere zaken door elkaar te halen.quote:
Die lane-assist is echt gevaarlijk soms. Bij verschillende wegen die stippellijnen hebben langs de berm word ik als ik uiterst rechts ga rijden ivm een tegenligger door die lane-assist telkens weer naar het midden van de weg geduwd. Het voelt niet veilig.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:03 schreef DjVero het volgende:
Sinds vorige week een nieuwe auto, één uit 2022. Ik word knettergek van al die bliepjes, correcties en andere ongein. En inderdaad, het leidt juist méér af. Ik was een veel betere chauffeur zonder al die gekkigheid, dus ik ga nog even de instellingen induiken wat er allemaal uit kan.
Met stipt op één staat adaptive cruise control en op plek 2 lane assist.
En dan krijg je de reactie ' ja, de systemen zijn nog aan verbetering onderhevig'.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die lane-assist is echt gevaarlijk soms. Bij verschillende wegen die stippellijnen hebben langs de berm word ik als ik uiterst rechts ga rijden ivm een tegenligger door die lane-assist telkens weer naar het midden van de weg geduwd. Het voelt niet veilig.
Ook wel eens op een compleet onnodige noodstop getrakteerd omdat het systeem dacht dat iemand die links voorsorteerde in zijn vak terwijl de weg flauw naar rechts afboog in mijn lijn stil stond. Ik had geluk dat mijn achterligger oplette.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |