Geboortecijfer wil niets zeggen op dat gebied. Koppels willen gewoon geen 4 kinderen meer of ze willen er zelfs geen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:00 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Genoeg beweer je. Nou het geboortecijfer geeft al een ander beeld. En andere onderzoeken (Gen Z jongens hebben minder seks dan ooit tevoren) laten toch een hele andere werkelijkheid zien.
Dit. Ik ken echt lelijke mannen die falen in het leven die gewoon een vrouw hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En toch loopt genoeg van die 80% op straat rond met een partner en kinderen...
Wegblijven van onderzoekjes van OKCupid (of whatever) en Tinder (gek dat je bij een vleeskeuring naar het vlees kijkt en een mooi stukje vlees uitkiest).
Rondkijken in het ECHTE leven naar ECHTE mensen!
Ga elkaar daten en val ons niet lastig met die incelmeuk.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:07 schreef Memeowitz het volgende:
Gen Z meiden hebben geen probleem die hebben wel veel seks. Onderzoek van Rutgers laat bijvoorbeeld zien dat de SOA's onder jonge vrouwen explosief is gestegen de laatste jaren. Je begrijpt het verband dan toch hopelijk wel. Het zijn de jongens die het opgeven vwb vrouwen. En dit is niet omdat ze geen gras aanraken.
Ga je nog inhoudelijk in op de argumenten van je held?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 06:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hé, de nieuwe kloon van (naam vergeten, maar zogenaamd geweldig leuke vrouw die alleen maar klote mannen tegenkomt met het daten terwijl ze nooit meer wil daten).
Ik merk wel dat niemand nog met vreemden praat. Vooral jongeren staren op hun telefoon en verder niks.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ga naar buiten, raak het gras aan en zie dat de meeste mannen gewoon een relatie hebben van superknap tot superlelijk.
Zou verminderd condoomgebruik daar iets mee te maken hebben denk je???quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:07 schreef Memeowitz het volgende:
Gen Z meiden hebben geen probleem die hebben wel veel seks. Onderzoek van Rutgers laat bijvoorbeeld zien dat de SOA's onder jonge vrouwen explosief is gestegen de laatste jaren. Je begrijpt het verband dan toch hopelijk wel. Het zijn de jongens die het opgeven vwb vrouwen. En dit is niet omdat ze geen gras aanraken.
Je denkt toch niet dat ik het gekeken heb?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:58 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ga je nog inhoudelijk in op de argumenten van je held?
Ze hebben ook allemaal situationships en open relaties.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:16 schreef Lenny77 het volgende:
https://www.soaaids.nl/nl(...)-soas-onder-jongeren
Geen grote campagnes meer, AIDS-angst van de vorige generatie is weg, weinig condoomgebruik, veel hogere test-bereidheid.
Zo kom je vanzelf wel aan hogere cijfers.
Vroeger, lang en lang geleden, tierden de SOA's welig! Syfilis voor iedereen
https://www.quest.nl/maat(...)er-iedereen-een-soa/
Kappen nu met dat storende gedrag!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik het gekeken heb?
Jouw afkeer van Peterson lijkt mij vooral een delulu888 probleem…
Nee, gewoon een normaal persoon die het direct opvalt dat jij een nieuwe kloon hebt aangemaakt om met jouw persoonlijke frustraties weer hele topics in r&p om zeep te helpen.quote:
En jij verdedigt Peterson en Tate.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een normaal persoon die het direct opvalt dat jij een nieuwe kloon hebt aangemaakt om met jouw persoonlijke frustraties weer hele topics in r&p om zeep te helpen.
Nou meer dat een seks afspraakje zo gemaakt is voor een vrouw. En minder condoom gebruik.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou verminderd condoomgebruik daar iets mee te maken hebben denk je???
Ik verdedig hen niet, het viel mij hierdoor direct op wie jij bent.quote:
Voor mij is het duidelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik verdedig hen niet, het viel mij hierdoor direct op wie jij bent.
En sowieso zal ik Tate nooit verdedigen. Dat is niet alleen een razende gek, maar meest waarschijnlijk een seksueel misbruiker en daar heb ik 0,0 compassie voor. Indien schuldig, achter slot en grendel, sleutel per ongeluk kwijtraken.
Capisci?
Ja, want vroeger waren er geen bars waar je als vrouw naartoe kon gaan om een kerel op te pikken…quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:16 schreef alternatif het volgende:
[..]
Nou meer dat een seks afspraakje zo gemaakt is voor een vrouw. En minder condoom gebruik.
https://www.ad.nl/binnenl(...)jk-gemaakt~add9cf9b/quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, want vroeger waren er geen bars waar je als vrouw naartoe kon gaan om een kerel op te pikken…
Kom op zeg. Vroeger was neuken nog heel gewoon…
Alleen was het toen vrijwel onbestaanbaar dat het zonder condoom kon bij casual sex en nu is er echt vrijwel geen vrouw meer die erover begint of zelfs als je een condoom pakt zegt ‘hoeft niet hoor’.
Capisce*quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik verdedig hen niet, het viel mij hierdoor direct op wie jij bent.
En sowieso zal ik Tate nooit verdedigen. Dat is niet alleen een razende gek, maar meest waarschijnlijk een seksueel misbruiker en daar heb ik 0,0 compassie voor. Indien schuldig, achter slot en grendel, sleutel per ongeluk kwijtraken.
Capisci?
Maar dat afspraakje was altijd al makkelijker te maken voor een vrouw..quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:16 schreef alternatif het volgende:
[..]
Nou meer dat een seks afspraakje zo gemaakt is voor een vrouw. En minder condoom gebruik.
Nu nog meer..quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar dat afspraakje was altijd al makkelijker te maken voor een vrouw..
Nou en?quote:
Mijn idee is dat het eerder andersom is. Bij de jongeren (echte jongeren dan wel, nog onder de 20) waarvan ik het hoor, is condoomgebruik juist heel normaal. Misschien is het bij de leeftijdsgroep erboven wel anders, dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, want vroeger waren er geen bars waar je als vrouw naartoe kon gaan om een kerel op te pikken…
Kom op zeg. Vroeger was neuken nog heel gewoon…
Alleen was het toen vrijwel onbestaanbaar dat het zonder condoom kon bij casual sex en nu is er echt vrijwel geen vrouw meer die erover begint of zelfs als je een condoom pakt zegt ‘hoeft niet hoor’.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |