Was dat het vorige WK ook al niet zo? Let maar op hoor, die gaan gewoon weer de finale halen en wellicht nog winnen ook. Net als vorig WK heeft Argentinië ook weer een vrijkaartje voor de finale, men ontloopt elk topland tot de halve finale en ook daar krijgen ze dan of Engeland of Noorwegen wat toch iets anders is dan Frankrijk of Spanje.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:32 schreef kalinhos het volgende:
Punt is ook dat praktisch dat hele Argentijnse elftal bloedirritant is, misschien met uitzondering van Tagliafico. Dat maakt ook dat het irritanter is dat ze er maar niet uitvliegen terwijl de kansen er wel degelijk geweest zijn.
Als ik mijn Ajax bril even afdoe is dat ook een enorm klootzakje hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:32 schreef kalinhos het volgende:
Punt is ook dat praktisch dat hele Argentijnse elftal bloedirritant is, misschien met uitzondering van Tagliafico. Dat maakt ook dat het irritanter is dat ze er maar niet uitvliegen terwijl de kansen er wel degelijk geweest zijn.
Dat sluit ik niet geheel uit maar hij heeft toch wel wat meer sympathie (bij mij) dan bv Lissandro Martinez, die ik bij Ajax ook top vond.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik mijn Ajax bril even afdoe is dat ook een enorm klootzakje hoor.
Waarom is Engeland anders dan Spanje? Beiden laatste EK-finalisten, die ontlopen elkaar niet veel denk ik.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:44 schreef HowardRoark het volgende:
Het zijn niet de beste verliezers zo te lezen die Egyptenaren. Boos op alles en iedereen, weigeren met de pers te praten. Wellicht is enige zelfreflectie ook op de plaats als je een 2-0 voorsprong uit handen geeft.
[..]
Was dat het vorige WK ook al niet zo? Let maar op hoor, die gaan gewoon weer de finale halen en wellicht nog winnen ook. Net als vorig WK heeft Argentinië ook weer een vrijkaartje voor de finale, men ontloopt elk topland tot de halve finale en ook daar krijgen ze dan of Engeland of Noorwegen wat toch iets anders is dan Frankrijk of Spanje.
Engeland heeft geen beste geschiedenis met Zuid-Europese/Amerikaanse landen. Een beetje zoals Nederland met Portugal.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:20 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Waarom is Engeland anders dan Spanje? Beiden laatste EK-finalisten, die ontlopen elkaar niet veel denk ik.
De Joden hebben kennelijk genoeg ruimte in het hoofd van deze persoon.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:43 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nasrdin ziet overal Joden.
Dit is niet gezond.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:43 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Free de Westelijke Sahara?quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:43 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
dat vindt hij altijd na elke beslissing. Doodvermoeiend dat het AD hem blijft opbellenquote:Op woensdag 8 juli 2026 13:30 schreef Zorro het volgende:
Ook Mario vd Ende vond het nou ja.. opmerkelijk.
https://www.ed.nl/wk-voet(...)argentinie~a55c5536/
Als je daar een penalty voor zou geven, kun je er in een wedstrijd wel vijf geven.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het ging na de 3-2 niet om het moment van Salah maar om McAllister die een Egyptenaar even aan het shirtje vasthield in het strafschopgebied.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje wat wordt deze ballon ver opgeblazen.
In zijn flat te Utrecht op 10 hoog met een tv die dag en nacht aanstaat.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar heeft dat jochie verdedigende middenvelder gespeeld?
Ja volgens zijn beredenering mogen we dus niks zeggen over arbitrale dwalingen als dat kan zorgen voor een spectaculaire wedstrijd!quote:
FC Autist op het dakquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor moslims is alles één soort groot antimoslimcomplot. Iedereen heeft het altijd op hen gemunt. Als dat al zo was, want het is niet zo, dan is daar ook best een goede reden voor trouwens.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:43 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Pietertje kan nog geen drie keer hooghoudenquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is net zo zeggen als dat je als dame niet met uitdagend kleding moet lopen want je bent nu aangerand enzo.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zit Argentinië niet tegen maar uiteindelijk heeft Egypte die meltdown ook aan zichzelf te wijten door bij de 1-2 niet te verdedigen, door Marmoush die de bal doodsimpel verspeelt bij een 5 tegen 3 situatie die je uit MOET spelen en door Salah die naarstig op zoek is naar een pingel waardoor ie maar alvast gaat liggen.
Als je dat alle drie goed doet dan win je deze wedstrijd doodsimpel.
Nee, deze snap ik niet helemaal. Ik heb geen overduidelijke fout gezien, alleen de 50/50s vallen wel de Argentijnse kant op.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:47 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Dat is net zo zeggen als dat je als dame niet met uitdagend kleding moet lopen want je bent nu aangerand enzo.
Ja oke niet de beste vergelijking maar een analogie dat iedereen snapt
Dit is het uiteindelijk ja. Zeker Marmoush wordt ik nog steeds geïrriteerd over, hoe kan je dat zó slecht uitspelen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zit Argentinië niet tegen maar uiteindelijk heeft Egypte die meltdown ook aan zichzelf te wijten door bij de 1-2 niet te verdedigen, door Marmoush die de bal doodsimpel verspeelt bij een 5 tegen 3 situatie die je uit MOET spelen en door Salah die naarstig op zoek is naar een pingel waardoor ie maar alvast gaat liggen.
Als je dat alle drie goed doet dan win je deze wedstrijd doodsimpel.
Scheidsrechters gaan zuiver fluiten als Messi niet meer voetbalt? Zeg je dat?quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:26 schreef Harmankardon het volgende:
Als Messi niet meer meespeelt dan gaat Argentinie in een diep diep gat vallen, zeker als de scheidsrechters zuiver gaan fluiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |