Frank backwardsquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een schuilnaam, toch? TOCH?
Het is een Fok!ker!quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:56 schreef Szura het volgende:
Deze man ga ik me een uur lang aan ergeren, raar type
Laten we het daar maar op houden jaquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:56 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop voor Felix dat het zo'n goede acteur is dat dit een act is.
Anders is het zielig.
Xilefquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Felix is een autist.
Onder welke naam zou hij op FOK! zitten?
JohnDDDquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Felix is een autist.
@capuchon_jongen @The_Undertonequote:Op woensdag 8 juli 2026 20:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Felix is een autist.
Capuchon_jongenquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Felix is een autist.
Wel betere kledingkeuze dan in de slimste mensquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:59 schreef Dutch_view het volgende:
Ik val net binnen, maar waar halen ze deze mensen als Felix vandaan
Er is altijd baas boven baas.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:01 schreef AllesKaputt het volgende:
Ja leuk. Kan hij dit ook met Tweede Wereldoorlog feitjes?
Als je hem uit daagt, zeker en vast!quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:01 schreef AllesKaputt het volgende:
Ja leuk. Kan hij dit ook met Tweede Wereldoorlog feitjes?
De niet bekende Vlamingen versie neem ik aan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:01 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Blijkbaar winnaar van de slimste mens.
Het is een acteur!quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:02 schreef Momo het volgende:
[..]
De niet bekende Vlamingen versie neem ik aan.
Vive le Velo meets Make-A-Wish.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:03 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit duurt zeker drie minuten te lang. Toch genoten.
er zijn er in en buiten België honderden die dit ook kunnen. Van elke touretappe sinds de oorlog ook wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:01 schreef Felagund het volgende:
Wel teleurstellend dat hij het maar tot 2005 uit zijn hoofd heeft geleerd.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:03 schreef Momo het volgende:
Dit is wel een leuk persoon om te gaan corrigeren tijdens zijn hersenscheten.
quote:
Naar eigen zeggen, ik heb geen idee waarin hij heeft gespeeld.quote:
Ik vrees wel dat hij echt zo is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:05 schreef Dutch_view het volgende:
Eigenlijk is Felix dus de Vlaamse versie van Adje.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Naar eigen zeggen, ik heb geen idee waarin hij heeft gespeeld.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:05 schreef Momo het volgende:
Heremans heeft een autismespectrumstoornis (ASS) en DCD
quote:Heremans kreeg lof in de media voor zijn openheid over autisme en zijn positieve houding tegenover neurodiversiteit. Verschillende Vlaamse kranten omschreven hem als “de revelatie” van het seizoen van De Slimste Mens, vanwege zijn intelligentie, authenticiteit en frisse verschijning.
Zeker en vastquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:02 schreef Felagund het volgende:
Dit is wel misbruik maken van zijn autisme.
Een hooiberg. #werkenbijdenosquote:De Catalaanse Nederlander viel over een loszittende hooiberg, die als afrastering op de weg was geplaatst.
Altijd tegen Sep.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:17 schreef Dutch_view het volgende:
Sep ziet zijn baantje als analist verdwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |