Vooral niet op politie onderwerpen op het moment.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een goed idee is om de UK als goed werkend voorbeeld te nemen.
Zij wel met ons. Vanuit ideologisch oogpunt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je bent niet echt direct aan het vechten met de Islam maar met de psychologische barrieres in de zwakke geest van een 12-24-jarige op een fatbike. Daar is zeker wel winst te boeken.
Zoals ik al aangaf. De UK heeft andere problemen op dit moment. Namelijk deug-leiderschap die boa's en politie er op uit sturen om expliciet voorbeelden te stellen voor blanke mensen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, echt een topvoorbeeld, de UK op dit moment.
Dit is geen populisme. Dit is iets wat gewoon standaard hoort te zijn maar waar uiteraard weer aan gemord wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:45 schreef JanKlaassen1 het volgende:
Het exteemrechtse VVD doet weer aan ordinair populisme. Water is nat.
Nee, je bent een bevolkingsgroep aan het bevechten die vanaf de wieg ingegoten krijgt dat ze superieur zijn aan ongelovigen en dat niets en dan ook niets ooit hun eigen schuld is.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je bent niet echt direct aan het vechten met de Islam maar met de psychologische barrieres in de zwakke geest van een 12-24-jarige op een fatbike. Daar is zeker wel winst te boeken.
Laten we dan eerst maar eens eens beginnen om vrouwen als imam aan te stellen en daarna praten we weer verder.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:41 schreef SpecialK het volgende:
Wij hebben bijna identiek leiderschap, zie alleen Halsema al.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf. De UK heeft andere problemen op dit moment. Namelijk deug-leiderschap die boa's en politie er op uit sturen om expliciet voorbeelden te stellen voor blanke mensen.
Dat is niet van toepassing in de OP.
Dat deug-leiderschap is er hier ook hoor. In een ander topic is te lezen hoe een ME baas trots vertelt dat bij rellende Marokkanen niet ingegrepen wordt, maar hoe hij eerder die dag een man alleen op een fiets met kinderzitje wel staande hield voor een licht vergrijp. De deugende held.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf. De UK heeft andere problemen op dit moment. Namelijk deug-leiderschap die boa's en politie er op uit sturen om expliciet voorbeelden te stellen voor blanke mensen.
Dat is niet van toepassing in de OP.
Nouja, waar trek je de grens? Wat is een religieuze uiting en wat is (bijvoorbeeld) iets waarmee iemand zichzelf identificeert?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:44 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dit is geen populisme. Dit is iets wat gewoon standaard hoort te zijn maar waar uiteraard weer aan gemord wordt.
Dat is niet wat er door die ME baas gezegd werd, maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat deug-leiderschap is er hier ook hoor. In een ander topic is te lezen hoe een ME baas trots vertelt dat bij rellende Marokkanen niet ingegrepen wordt, maar hoe hij eerder die dag een man alleen op een fiets met kinderzitje wel staande hield voor een licht vergrijp. De deugende held.
Dat heeft ie wel degelijk gezegd, want hij is bang voor escalatie. Maar ik denk dat jij dat niet wil zien, en nu door een semantisch spelletje te spelen je deugpuntjes wil scoren.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:49 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat is niet wat er door die ME baas gezegd werd, maar dat weet je zelf ook wel.
Nee, hij heeft gezegd dat "Als ze gaan ingrijpen bij kleine vergrijpen, wordt het oorlog"quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat heeft ie wel degelijk gezegd, want hij is bang voor escalatie. Maar ik denk dat jij dat niet wil zien, en nu door een semantisch spelletje te spelen je deugpuntjes wil scoren.
Het verbod geld voor alle religieuze uitingen, enkel bepaalde types gaan janken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:48 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nouja, waar trek je de grens? Wat is een religieuze uiting en wat is (bijvoorbeeld) iets waarmee iemand zichzelf identificeert?
Ik kan me er best in vinden om geen religieuze uitingen toe te staan (mits het alle religieuze uitingen zijn), maar het geeft wel risico op een glijdende schaal.
Wie bedoel je met bepaalde types?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:06 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Het verbod geld voor alle religieuze uitingen, enkel bepaalde types gaan janken.
En wat voor glijdende schaal? Nee is nee.
Islamisten uiteraard, oa het moslimbroederschap.quote:
En hun linkse fanclub.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Islamisten uiteraard, oa het moslimbroederschap.
Die Els rechts gasten hadden net zo hard aangepakt mogen worden van mij. Zelfde laken een pak. Ik was toen even niet actief op fok. De politie zou van dat de-escaleren af moeten vind ik. Ze geven nu de boel uit handen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:02 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nee, hij heeft gezegd dat "Als ze gaan ingrijpen bij kleine vergrijpen, wordt het oorlog"
Dat heeft geen moer te maken met marokkanen, dat heeft te maken met hoe je handelt tegenover een groep. Of die groep nu bestaat uit dronken amsterdammers, marokkanen of wat ook, je reageert altijd anders wanneer er een groep is, omdat er nu eenmaal een risico is dat er escalatie is. De politie treedt vrijwel altijd deëscalerend op.
Zoals @:Caland ook in dat andere topic al zei, die Els_rechts demonstranten stonden op politieauto's te dansen, toen heb ik jou ook niet verontwaardigd zien doen - of was je toen al over je deugquota heen?
Mooi om te testen waar jij als ouder staat. Hoe sta je tegenover het gedrag van zoonlief als hij dingen doet die beter bij je dochter zouden passen en vice versa?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:40 schreef Koekoekmakto het volgende:
Een uniform is geen diversiform. Vind het wel terecht. Je identiteit gaat toch niet weg? Enkel een tijdelijke uiting om de schijn van belangenverstrengeling te voorkomen als gezagsdrager.
Ik denk dat je vooral kiest tussen kwaden. Wil je gaan handhaven op (bijvoorbeeld) fatbikeverlichting waarmee je het risico loopt dat het uit de hand loopt, of wil je die fatbikeverlichting laten gaan zodat je ervoor kan proberen te zorgen dat 't rustig blijft.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die Els rechts gasten hadden net zo hard aangepakt mogen worden van mij. Zelfde laken een pak. Ik was toen even niet actief op fok. De politie zou van dat de-escaleren af moeten vind ik. Ze geven nu de boel uit handen.
Het hypocriete zit er hem voor mij in dat die man alleen wél aangepakt wordt. Laat die dan ook lopen.
Oke - en wat doe je met keppels of andere religieuze uitingen? Zijn kettingen met een kruis nog oké?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Islamisten uiteraard, oa het moslimbroederschap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |