"Enkele maanden geleden ontmoette ze haar vriend in Thailand. Na een week lieten ze al matching tattoos zetten en volgens Simone is hij haar perfecte match. Het wordt dan ook een uitdaging om hem voor langere tijd te moeten missen."quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:58 schreef spapaars het volgende:
De 4 nieuwe bewoners.
https://lovereality.nl/di(...)-van-de-bondgenoten/
Oeps ik zetten hem net neer. Maar gelijk verwijderd weer 🤣🤣🤣. Ze wist toch hoe het werkte ze is daar niet voor de eerste keerquote:
Binnen een week ligt Diederik erop.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
"Enkele maanden geleden ontmoette ze haar vriend in Thailand. Na een week lieten ze al matching tattoos zetten en volgens Simone is hij haar perfecte match. Het wordt dan ook een uitdaging om hem voor langere tijd te moeten missen."
Zal wel weer mis gaan ...
Ja gaat een zware maand voor Anouk wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Binnen een week ligt Diederik erop.
Mooie dames allebeiquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja gaat een zware maand voor Anouk worden
[ afbeelding ]
Fabiënne
[ afbeelding ]
Simone
Neuh mij ook niet verderquote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:19 schreef freaky40 het volgende:
Zegt me niets, en daar is een reden voor zo te zien en te lezen...
Bij 'Jolanda' staan ze ook, alleen zijn daar de namen van Fabienne en Simone omgedraaid. Maar ik vermoed dat dat wel het juiste is. Simone is dan de 30-jarige, hele mooie vrouw, die een relatie heeft sinds een paar maanden, als het verhaaltje van Lovereality wel klopt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:58 schreef spapaars het volgende:
De 4 nieuwe bewoners.
https://lovereality.nl/di(...)-van-de-bondgenoten/
En de beroepen die ze zouden hebben, allemaal een beetje apart (met alle bewoners)quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:57 schreef freaky40 het volgende:
Een blikje nietszeggende onbekende deelnemers, dat is weer even geleden. Eens kijken hoe zich dat gaat ontwikkelen als die 'zichzelf gaan worden en ook in zichzelf gaan geloven'...
Hoe ga je dat je werkgever vertellen.. Ik ga een maandje, misschien wer drie ff in een Show zitten hou mijn plekje vrij?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
En de beroepen die ze zouden hebben, allemaal een beetje apart (met alle bewoners)
Nooit (als voorbeeld) een timmerman of werkzaam in een supermarkt.
Kan alleen met onbetaald verlof.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe ga je dat je werkgever vertellen.. Ik ga een maandje, misschien wer drie ff in een Show zitten hou mijn plekje vrij?
Ik hoop dat de nieuwe mensen de bondjes samen mogen stellen en dan een van deze twee bij Diederik zit en Anouk in een ander bondjequote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fabiënne
[ afbeelding ]
Simone
En nog houden mensen vol dat dit geen kleuter is. Vreselijk blaag.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:31 schreef 5thencounter het volgende:
Nog een bij het lijstje Exitters tellen?![]()
[ afbeelding ]
Maar Papa&Mama zeggen even volhouden nog kindje.. het was net zo lekker rustig thuisquote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En nog houden mensen vol dat dit geen kleuter is. Vreselijk blaag.
Ja dat snap ik dan wel weer ja, en er is een nieuwe keuken beloofd als ze wintquote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Papa&Mama zeggen even volhouden nog kindje.. het was net zo lekker rustig thuis
Oh ja, om beurten kiezen! De eerste dame kiest meteen Diederik, Can kiest dan meteen Anouk, de rest boeit niet meer. Zitten ze niet bij elkaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik hoop dat de nieuwe mensen de bondjes samen mogen stellen en dan een van deze twee bij Diederik zit en Anouk in een ander bondje
Over de rug van hun kindje.. schandequote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan wel weer ja, en er is een nieuwe keuken beloofd als ze wint
Wel aantrekkelijke dames.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fabiënne
[ afbeelding ]
Simone
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |