Dan zit ze vast ook bij Shownews, voor een leuk zakgeldjequote:Op woensdag 8 juli 2026 14:30 schreef Gia het volgende:
Even ervan uitgaande dat Anouk inderdaad naar huis is, wat zal er dan door haar heengaan als er een bloedmooi mokkel binnenkomt waar Diederik binnen een week de lakens mee deelt? Denk dat ze beter niet kan kijken!
Jup, de sterallures komen al boven drijven.. dat wordt nog genieten de komende cyclusquote:Op woensdag 8 juli 2026 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
Voor de mensen met FB: Deze gast is echt geniaal.
https://www.facebook.com/reel/2111550946409077
Diedje heeft een Britt 2.0 aan de haak. Volgens mij was dat niet de bedoeling.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, de sterallures komen al boven drijven.. dat wordt nog genieten de komende cyclus
Dat 'ie nu aan Poekie vast zit en zich er niet meer onderuit kan lullen , dat zou een nog mooiere cyclus gaan opleverenquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Diedje heeft een Britt 2.0 aan de haak. Volgens mij was dat niet de bedoeling.
Daarom probeerd hij haar ook naar huis te praten. Valt me op aan alles. Het zint hem totaal niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat 'ie nu aan Poekie vast zit en zich er niet meer onderuit kan lullen , dat zou een nog mooiere cyclus gaan opleveren![]()
De oplossing dat één van beide moet oprotten.. spannend
Dat hij toevallig op haar valt, de enigste daar in een relatie, is geen toeval, maar een opdracht.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarom probeerd hij haar ook naar huis te praten. Valt me op aan alles. Het zint hem totaal niet.
Dat kán dus weer de Diet&Britt DejaVu gaan opleveren.. In alle hoeken vd Loods janke&skreeuwe&discussie&irritatiequote:Op woensdag 8 juli 2026 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarom probeerd hij haar ook naar huis te praten. Valt me op aan alles. Het zint hem totaal niet.
En weer een aflevering gevuld.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kán dus weer de Diet&Britt DejaVu gaan opleveren.. In alle hoeken vd Loods janke&skreeuwe&discussie&irritatie
Die andere ( Jocy en Faat en Beau en Do) leverden geen spanning op, vrije meiden paaien scoort nixquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat hij toevallig op haar valt, de enigste daar in een relatie, is geen toeval, maar een opdracht.
Febo is genadeloos.
Mila dan ?quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die andere ( Jocy en Faat en Beau en Do) leverden geen spanning op, vrije meiden paaien scoort nix
Dan lijkt die spoiler ook te kloppen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:11 schreef Flow3r het volgende:
Beau ook naar huis ?![]()
https://www.youtube.com/shorts/B3stAqoq-2M
Hé? Beau heeft nog nergens aangezeten, ze is zo Zwitserland als de pestquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:11 schreef Flow3r het volgende:
Beau ook naar huis ?![]()
https://www.youtube.com/shorts/B3stAqoq-2M
Misschien wel filmpjes van haar waar ze op Bas aan het rijen isquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan lijkt die spoiler ook te kloppen.
In de loods zie of hoor je haar zelden. Vraag me dan af wat die gast te horen heeft gekregen
Ja geen idee, schaduwzijde van haar leven klinkt als haar tegenwoordige leven en niet van toen ze nog een kuiken in Utopia was?quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien wel filmpjes van haar waar ze op Bas aan het rijen is
Prima, kan ze thuis Insta weer gaan volspammen met verbouwingenquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Beau is het brave schaapje wat gaat doen wat Anouk dus niet gaat doen, en dus vertrekt...Met alle gevolgen van dien dat het alsnog uit gaat tussen die 2.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |