Daar zal hij zeker hard voor gewerkt hebben!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:21 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, we hebben eindelijk bericht van school. Zoon start volgend jaar in 3 atheneum tto.Als je bedenkt dat het advies 4 maanden geleden Nederlandstalige havo was, ben ik onwijs trots op hoe hard hiervoor gewerkt heeft.
Het geld moet blijven rollen hiero! #SteunFOK!quote:
Zeker! En ik ookquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar zal hij zeker hard voor gewerkt hebben!
Fijne vakantiequote:Op woensdag 15 juli 2026 01:22 schreef amaranta het volgende:
Ik ben gevlucht naar de andere kant van de wereld
Gelijk heb jequote:Op woensdag 15 juli 2026 01:22 schreef amaranta het volgende:
Ik ben gevlucht naar de andere kant van de wereld
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:23 schreef Troel het volgende:
Ik woon aan een deels onverharde weg waar je 60 mag rijden. Met dit weer stuift dat. Hoe harder je rijdt, hoe meer het stuift natuurlijk. Dus je probeert zoveel mogelijk rekening te houden als je ziet dat er mensen lopen, fietsen of zitten.
De eerste jaren dat we hier woonden ging dat eigenlijk wel prima, geen gedoe, maar dit jaar wordt er midden op de strata stilgestaan, met de handen gewapperd, noem maar op. Toppunt van vandaag: ik kom van de 80 km weg de korte dwarsstraat opgereden. Ik zal misschien 15 a 20 km per uur gereden hebben, want niet heel overzichtelijke kruising én veel fietsers, plus de overgang naar een veel slechtere weg. Meteen beginnen wat oude mannetjes op een bankje te wapperen met hun handen (die zitten er elke dag) bij de volgende afslag. Als ik nou 60 had gereden: groot gelijk. Maar deze trut zou zelfs nog vaart geminderd hebben als ze niet gewapperd hadden. Nu heb ik echt vol gas gegeven en ze een zanddouche gegeven.Was er echt zo zo zo klaar mee. Vorige week stond er serieus iemand boos met een tak naar me te zwaaien midden op de weg terwijl ik stapvoets reed
En ik snap best dat ik niet de enige ben die hier rijdt (alle toeristen en hondenuitlaters rijden hier ook en ja er zijn er zat die gewoon 60 rijden), maar echt, zelfs als je stapvoets rijdt heb je een enorme zandstorm op dit moment.
/Einde rant
Yes, hij gaat naar VWO, 2 vrienden naar de Havo en 3 andere vrienden naar VMBO-tl.quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Das idd een voordeel exode en ze zullen elkaar zeker zien in de pauzes, want pauzes zijn heel belangrijk op het VO![]()
Zit B meteen vast in de klas qua niveau?
Komt vast goed met inpakken, @:Schanu
Ik zit in de tuin, met ventilator![]()
Oh wat een knapperdjequote:Op maandag 13 juli 2026 10:05 schreef exode het volgende:
Nou, dit wordt ons nieuwe gezinslid:
[ afbeelding ]
Het is het teefje geworden, nu nog een naam.![]()
2 augustus gaan we haar ophalen en we zijn nu heel Zooplus etc aan het leegkopen.
Dat is bijzonder... Lijkt me toch wel prettig om een beetje te weten bij wie je in de klas komt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:44 schreef exode het volgende:
FF, nope, wordt pas na de zomervakantie bekend gemaakt. Dit jaar voor het eerst op deze manier.
Ze doen het dit jaar dus voor het eerst zo. De uitleg is dat ze merkten dat er voor het nieuwe schooljaar al groepjes en kliekjes gevormd werden en dat ze dat zo willen voorkomen. Iedereen dezelfde frisse start.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:50 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dat is bijzonder... Lijkt me toch wel prettig om een beetje te weten bij wie je in de klas komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |