Ik hoop op vakantie toch regelmatig het verblijf uit te gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hallo vanuit Murcia, Spanje. 40C vandaag, 42C morgen.
Aircootje staat op 25 graden te pruttelen en zonnepaneeltjes doen hun ding, dus gratis koelte hierbinnen
Idd. In de stad toch altijd warmer dan de officiële meetstations.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maak eens een foto hoe jouw meet opstelling staat dan! Wijkt best wel af van de stations. In de buurt van bebouwing natuurlijk wel warmer. Heb je overal wel
Hij is daar niet op vakantie, maar woont daar.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik hoop op vakantie toch regelmatig het verblijf uit te gaan.
Och het waait een beetje flinkquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:07 schreef _UserName_ het volgende:
Heeft er al iemand gezegd dat er een snoeiharde wind staat?
Bij @Geschiedkundige vast niet meer dan een licht briesjequote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Och het waait een beetje flink![]()
Moet wel zeggen, liever die wind dan van die hete kleffe dagen zonder wind.. dan ga je echt kapot.
Ik vind warme/hete temperaturen een stuk beter te behappen als het waaitquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Moet wel zeggen, liever die wind dan van die hete kleffe dagen zonder wind.. dan ga je echt kapot.
Ik voorzie een heerlijk pool-dagje (als in zwembad hè). Zwembroekje aan, zwaaien vanaf de waterhangmat,met een Moscow-Mule in de hand, naar de achterbuurvrouw die met haar grootse borstwerk uit het venster hangt... jeweetwel...zo'n dagjequote:
Dat is juist en tevens correct.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Deze man (Putto) is overgeleerd of ...... ?quote:
Ik heb een paar schapen als achterburen. Die kunnen wel flink mekkeren.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:13 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik voorzie een heerlijk pool-dagje (als in zwembad hè). Zwembroekje aan, zwaaien vanaf de waterhangmat,met een Moscow-Mule in de hand, naar de achterbuurvrouw die met haar grootse borstwerk uit het venster hangt... jeweetwel...zo'n dagje
Het ligt aan jou.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:29 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Deze man (Putto) is overgeleerd of ...... ?
Ik lees net zijn weerbericht hier: https://www.weer.nl/weerbericht
Wat een woorden
Aaah..ik hou van schapen, van wol en schapenkaas. Je hebt maar geluk ookquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb een paar schapen als achterburen. Die kunnen wel flink mekkeren.
Geloof me, als die schapen mij wakker houden heb ik voor de komende jaren shoarma op voorraadquote:Op woensdag 8 juli 2026 01:08 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Aaah..ik hou van schapen, van wol en schapenkaas. Je hebt maar geluk ook
Ik zou ook wel in Limburg kunnen wonen...wel dichtbij De Smidse in Epen voor de lekkere kruisbessenvlaai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |