Het is fris genoeg om hier inderdaad geen last van te hebben, 17,5gr in de achtertuinquote:Op zondag 12 juli 2026 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan ben je blij dat je er geen last van hebt?
Zonder Cromaquote:Op zondag 12 juli 2026 23:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Limbabwe. Dat is bakken en braden meestal ja.
Ben het gewend. Woon niet zo ver van de provinciegrens. Verschil is nu alleen dat ik er minder last van heb omdat ik niks hoef en veel water om me heen heb hierquote:Op zondag 12 juli 2026 23:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Limbabwe. Dat is bakken en braden meestal ja.
Prima heerlijk zomerweer dusquote:Op maandag 13 juli 2026 08:57 schreef Discombobulate het volgende:
Temperatuur hier deze week is al flink naar beneden bijgesteld. Morgen en overmorgen 28 en donderdag en vrijdag stelt niet veel meer voor.
Nacht was idd heerlijk koel, in huis ook nog steeds goed te doen.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:39 schreef Pvt.Webster het volgende:
Koele nacht gehad. Paar graden koeler dan modellen hadden verwacht, met name in het oosten. Kwam door een fenomeen dat "ontkoppeling" heet. Hopelijk de komende nachten weer. Overdag is het best goed te doen ook.
Ik slaap deze zomer permanent met de ventilator aan, het went. Het scheelt in de vroege ochtend toch een graad of twee dus dat is het zeker waard.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:55 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb 2 of 3 dagen met de ventilator aan geslapen. Ik hoop dat het er niet meer worden deze zomer.
Hier rond Nijmegen ook de 3e.quote:
Gisteren was echt top.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Ja, dit is echt perfect zo. Mag het de komende dagen ook wel zijn. Droge warmte
Jep. Echt om te janken dat het een dode mus was gisteravond.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gisteren was echt top.
Kozijn kunnen schilderen van de badkamer wat het enige niet kunststof is boven de begane grond.
Top temperatuur, en ook de RH vrij droog voor NLse begrippen.
Vandaag is voor mn gevoel al weer benauwder.
Ik heb het niet echt nodig, laatst max 26-27 graden en dat was echt wel mijn limiet. Het went ook zodanig dat ik in september nog steeds wel eens de ventilator aanhad omdat het lekker voelde en ik niet meer zonder kon.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:03 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik slaap deze zomer permanent met de ventilator aan, het went. Het scheelt in de vroege ochtend toch een graad of twee dus dat is het zeker waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |