Zeker weten ik geniet hiervan!quote:Op zondag 12 juli 2026 07:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lekker hé, Friesland?
Ik was in Utrecht laatst en echt zo'n verschil met het noorden.
Ik ben daar nu op vakantie. Wrl mooi weer om buiten te zwemmen en de hele dag in de zwembroek te lopen. Meer moet je ook niet doen.quote:Op zondag 12 juli 2026 08:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dan zou ik niet richting Limburg afzakken, dan waan je je in Spanje
Limburg of Spanjequote:Op zondag 12 juli 2026 16:29 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik ben daar nu op vakantie. Wrl mooi weer om buiten te zwemmen en de hele dag in de zwembroek te lopen. Meer moet je ook niet doen.
Daar hebben we hier in het noorden nog even geen last vanquote:Op zondag 12 juli 2026 16:45 schreef Nattekat het volgende:
Luchtvochtigheid is gedaald. Ik ben blij.
Een daling van de luchtvochtigheid?quote:Op zondag 12 juli 2026 16:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar hebben we hier in het noorden nog even geen last van
Nope vanmiddag was lager dan nu, 11:44 was deze 56% als minimaal, nu 73% en stijgende zo te zien.quote:
En dan ben je blij dat je er geen last van hebt?quote:Op zondag 12 juli 2026 17:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope vanmiddag was lager dan nu, 11:44 was deze 56% als minimaal, nu 73% en stijgende zo te zien.
Vulkaanuitbarsting zekerquote:Op zondag 12 juli 2026 17:52 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
In NO IJsland is het ook lekker.
Warme bovenlucht + lijwerking denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vulkaanuitbarsting zekerOf daar heb je die geisers.
Ik ben nergens meer veiligquote:Op zondag 12 juli 2026 17:52 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Zuidwesten heeft 10 graden in hoogzomer. Vet sneuquote:Op zondag 12 juli 2026 17:52 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens die vorige vrij extreme hittegolf zijn er 30% meer vluchten geboekt vanaf Schiphol naar Reykjavik.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:52 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een mooi land. Alleen een sneu/triest klimaat waar ze qua temperatuur vrijwel altijd op herfst niveau zitten. Soms wat uitschieters naar boven en soms een kou uitbraakquote:Op zondag 12 juli 2026 19:03 schreef C64 het volgende:
[..]
Tijdens die vorige vrij extreme hittegolf zijn er 30% meer vluchten geboekt vanaf Schiphol naar Reykjavik.
Er zijn dus blijkbaar rijke mensen die gewoon even een retourtje IJsland boeken op dat soort dagen.
Bron?quote:Op zondag 12 juli 2026 19:03 schreef C64 het volgende:
[..]
Tijdens die vorige vrij extreme hittegolf zijn er 30% meer vluchten geboekt vanaf Schiphol naar Reykjavik.
Ben ik even blij dat ik dat in januari al heb gedaan.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:03 schreef C64 het volgende:
[..]
Er zijn dus blijkbaar rijke mensen die gewoon even een retourtje IJsland boeken op dat soort dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |