Het doel van de dief verandert niks aan de ervaring van de bestolene natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ook dat laatste valt wel mee. Een dief is namelijk niet uit op onveiligheid of geweld, maar om ongezien zijn slag te slaan qua materiele zaken.
Maar we weten niet eens wat hij precies heeft gestolen, dus dat voorbeeld van je gaat sowieso mank.
Dat geloof ik wel, maar dat heeft verder weinig te zeggen. Ervaringen zijn voor iedereen weer anders. Als ik een vrouw in de kont knijp kunnen velen dat niet waarderen maar sommigen wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:55 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het doel van de dief verandert niks aan de ervaring van de bestolene natuurlijk.
En is het ook gewoon strafbaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar dat heeft verder weinig te zeggen. Ervaringen zijn voor iedereen weer anders. Als ik een vrouw in de kont knijp kunnen velen dat niet waarderen maar sommigen wel.
Omdat hij zelf net zo'n compleet gestoorde is die nooit gestraft is voor zijn wandaden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:11 schreef kalinhos het volgende:
[..]
En is het ook gewoon strafbaar.
Ik begrijp niet zo goed waarom je je in de meest onmogelijke bochten wringt om 17 kantjes veroordelingen goed te praten. Ja maar voetbalsupporters. Ja maar het is maar diefstal. Ja maar het zijn maar ervaringen. Tis niet 1 jeugdzonde op zijn 14e ofzo he.
Waarom moet een maatschappij keer op keer kansen geven aan mensen die hun reet ermee afvegen?
Ik wring me niet in onmogelijke bochten, mijn punt was in het begin van het topic al helder. Ik zeg nergens dat er totaal niets mis is met deze gozer maar dat men zwaar overdrijft.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:11 schreef kalinhos het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom je je in de meest onmogelijke bochten wringt om 17 kantjes veroordelingen goed te praten.
Gedwongen opnames en spuitjes vanwege een dooie duif. Ga toch een eind fietsen man.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat jij bagatelliseren noemt, noem ik nuchter naar de zaken kijken.
Het is allemaal niet zo ernstig wat in de OP staat. Nergens voor nodig om te gaan schuimbekken over gedwongen opnames.
Er is zelfs een mafketel die zegt dat die gozer in de OP een spuitje moet krijgen.
Wanneer dringt het nou eens tot die ongelofelijk botte kop van je door dat het niet alleen om een dode duif gaat maar ook om bedreiging met een mes en een strafblad van 17!!!! kantjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik wring me niet in onmogelijke bochten, mijn punt was in het begin van het topic al helder. Ik zeg nergens dat er totaal niets mis is met deze gozer maar dat men zwaar overdrijft.
[..]
Gedwongen opnames en spuitjes vanwege een dooie duif. Ga toch een eind fietsen man.
In de jaren 80 hadden veel mensen nog luchtbuksen in huis en was het niet abnormaal om op vliegende ratten genaamd duiven te schieten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:37 schreef Monolith het volgende:
Overdrijven is ook een vak hoor. Het is als mens natuurlijk geen normaal gedrag, maar ik zie hier vaak genoeg aan stukken gescheurde duiven liggen met de complimenten van de lokale viervoetige psychopaten met snorharen.
In de jaren 80 kon alles. Mijn broer ging samen met onze oom naar de hoeren, terwijl mijn broer pas 13 was.quote:
Ik denk dat veel mensen het zouden verkiezen boven de huidige stand van zaken waarin de maatschappij geterorriseerd wordt door een kleine maar extreem overlastgevende groep draaideurcriminelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, uitstekend plan met een gevangenistekort om iemand die een rood kruis negeert permanent te verwijderen uit de maatschappij. Misschien is zo'n puntensysteempje van de CCP wel iets voor je. Alhoewel de eigen score dan ineens flink blijkt te verbazen.
En dan steeds een stapje verder dat velen die hier posten buiten het gewenste ccp narratief ook opgepakt worden..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:49 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen het zouden verkiezen boven de huidige stand van zaken waarin de maatschappij geterorriseerd wordt door een kleine maar extreem overlastgevende groep draaideurcriminelen.
Vergelijk je nu het instinct van een kat met menselijk gedrag?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:37 schreef Monolith het volgende:
Overdrijven is ook een vak hoor. Het is als mens natuurlijk geen normaal gedrag, maar ik zie hier vaak genoeg aan stukken gescheurde duiven liggen met de complimenten van de lokale viervoetige psychopaten met snorharen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Iemand die er net 50 cent voor heeft betaald.
Totdat zij, familie, of kinderen natuurlijk zelf slachtoffer worden van zo'n schitterend systeem. Dan is het opeens allemaal toch niet zo leuk meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:49 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen het zouden verkiezen boven de huidige stand van zaken waarin de maatschappij geterorriseerd wordt door een kleine maar extreem overlastgevende groep draaideurcriminelen.
Het gaat niet om die duif an sich (dat blijven uiteindelijk vliegende ratten). Het gaat om gedrag en 17 kantjes. Als je dat overdreven vindt, vanaf hoeveel pagina’s vind jij het wel problematisch voor de maatschappij worden? Gewoon een aantal qua kantjes waar jij zegt: dit kan niet meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik wring me niet in onmogelijke bochten, mijn punt was in het begin van het topic al helder. Ik zeg nergens dat er totaal niets mis is met deze gozer maar dat men zwaar overdrijft.
[..]
Gedwongen opnames en spuitjes vanwege een dooie duif. Ga toch een eind fietsen man.
Mijn punt is dat ik op basis van deze overtredingen geen voorstander ben van gedwongen opnames, en al helemaal niet voor spuitjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:08 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het gaat niet om die duif an sich (dat blijven uiteindelijk vliegende ratten). Het gaat om gedrag en 17 kantjes. Als je dat overdreven vindt, vanaf hoeveel pagina’s vind jij het wel problematisch voor de maatschappij worden? Gewoon een aantal qua kantjes waar jij zegt: dit kan niet meer.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Haiti is great already" is a popular satirical slogan.
Spuitjes fair punt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ik op basis van deze overtredingen geen voorstander ben van gedwongen opnames, en al helemaal niet voor spuitjes.
In het geval van een duif heb ik menig keer met de gedachte gespeeld.quote:Wie haalt het in hemelsnaam in zijn hoofd om een vogel plat te stampen?
Ik acht de kans dat we binnen tien jaar een artikel te lezen krijgen over Jean-Claude en de doodgestampte kleuter een stuk hoger in eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Totdat zij, familie, of kinderen natuurlijk zelf slachtoffer worden van zo'n schitterend systeem. Dan is het opeens allemaal toch niet zo leuk meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |