abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221263924
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 13:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ook dat laatste valt wel mee. Een dief is namelijk niet uit op onveiligheid of geweld, maar om ongezien zijn slag te slaan qua materiele zaken.

Maar we weten niet eens wat hij precies heeft gestolen, dus dat voorbeeld van je gaat sowieso mank.
Het doel van de dief verandert niks aan de ervaring van de bestolene natuurlijk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 7 juli 2026 @ 14:06:06 #27
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221263980
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 13:55 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Het doel van de dief verandert niks aan de ervaring van de bestolene natuurlijk.
Dat geloof ik wel, maar dat heeft verder weinig te zeggen. Ervaringen zijn voor iedereen weer anders. Als ik een vrouw in de kont knijp kunnen velen dat niet waarderen maar sommigen wel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221264013
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 14:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat geloof ik wel, maar dat heeft verder weinig te zeggen. Ervaringen zijn voor iedereen weer anders. Als ik een vrouw in de kont knijp kunnen velen dat niet waarderen maar sommigen wel.
En is het ook gewoon strafbaar.

Ik begrijp niet zo goed waarom je je in de meest onmogelijke bochten wringt om 17 kantjes veroordelingen goed te praten. Ja maar voetbalsupporters. Ja maar het is maar diefstal. Ja maar het zijn maar ervaringen. Tis niet 1 jeugdzonde op zijn 14e ofzo he.

Waarom moet een maatschappij keer op keer kansen geven aan mensen die hun reet ermee afvegen?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 7 juli 2026 @ 14:15:37 #29
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221264031
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 14:11 schreef kalinhos het volgende:

[..]
En is het ook gewoon strafbaar.

Ik begrijp niet zo goed waarom je je in de meest onmogelijke bochten wringt om 17 kantjes veroordelingen goed te praten. Ja maar voetbalsupporters. Ja maar het is maar diefstal. Ja maar het zijn maar ervaringen. Tis niet 1 jeugdzonde op zijn 14e ofzo he.

Waarom moet een maatschappij keer op keer kansen geven aan mensen die hun reet ermee afvegen?
Omdat hij zelf net zo'n compleet gestoorde is die nooit gestraft is voor zijn wandaden. :r

Totaal 0 empathie voor slachtoffers (van bijvoorbeeld diefstal). En voorstander van geweld tegen mensen met een "verkeerde" mening. Zoals al blijkt uit dit en andere draadjes. Dat zijn 100% kenmerken van een psychopaat.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 14:18:26 #30
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221264040
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 14:11 schreef kalinhos het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom je je in de meest onmogelijke bochten wringt om 17 kantjes veroordelingen goed te praten.
Ik wring me niet in onmogelijke bochten, mijn punt was in het begin van het topic al helder. Ik zeg nergens dat er totaal niets mis is met deze gozer maar dat men zwaar overdrijft.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 10:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat jij bagatelliseren noemt, noem ik nuchter naar de zaken kijken.
Het is allemaal niet zo ernstig wat in de OP staat. Nergens voor nodig om te gaan schuimbekken over gedwongen opnames.

Er is zelfs een mafketel die zegt dat die gozer in de OP een spuitje moet krijgen.
Gedwongen opnames en spuitjes vanwege een dooie duif. Ga toch een eind fietsen man.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 14:21:16 #31
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221264053
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 14:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik wring me niet in onmogelijke bochten, mijn punt was in het begin van het topic al helder. Ik zeg nergens dat er totaal niets mis is met deze gozer maar dat men zwaar overdrijft.
[..]
Gedwongen opnames en spuitjes vanwege een dooie duif. Ga toch een eind fietsen man.
Wanneer dringt het nou eens tot die ongelofelijk botte kop van je door dat het niet alleen om een dode duif gaat maar ook om bedreiging met een mes en een strafblad van 17!!!! kantjes. :')

Mooi voorbeeld ook weer van een vrouw in de kont knijpen. "Ja er zijn er ook die het niet erg vinden". Laat me raden jij bent er zoeen die vrouwen al dan niet stiekem op een drukke plek in de kont knijpt. :')
pi_221264126
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 10:37 schreef Monolith het volgende:
Overdrijven is ook een vak hoor. Het is als mens natuurlijk geen normaal gedrag, maar ik zie hier vaak genoeg aan stukken gescheurde duiven liggen met de complimenten van de lokale viervoetige psychopaten met snorharen.
In de jaren 80 hadden veel mensen nog luchtbuksen in huis en was het niet abnormaal om op vliegende ratten genaamd duiven te schieten. ;)

Anecdote in de jaren 80 in een Limburgs dorp vonden een vriendje en ik een duif die wat moeilijk vloog, hebben hem gevangen en gingen ermee naar een duivenmelker, hij zei alleen niet meer te redden en draaide meteen de nek om van dat beestje voor onze neus.
pi_221264129
Loop eens een keer op een maandagochtend of woensdagochtend door Zuidplein heen. Echt 70% heeft onbegrepen verward gedrag. Eruit met dat volk.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 14:43:00 #34
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221264150
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 14:38 schreef Basp1 het volgende:
Anecdote in de jaren 80
In de jaren 80 kon alles. Mijn broer ging samen met onze oom naar de hoeren, terwijl mijn broer pas 13 was.
pi_221264193
quote:
81s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 12:53 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja, uitstekend plan met een gevangenistekort om iemand die een rood kruis negeert permanent te verwijderen uit de maatschappij. Misschien is zo'n puntensysteempje van de CCP wel iets voor je. Alhoewel de eigen score dan ineens flink blijkt te verbazen.
Ik denk dat veel mensen het zouden verkiezen boven de huidige stand van zaken waarin de maatschappij geterorriseerd wordt door een kleine maar extreem overlastgevende groep draaideurcriminelen.
pi_221264255
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 14:49 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Ik denk dat veel mensen het zouden verkiezen boven de huidige stand van zaken waarin de maatschappij geterorriseerd wordt door een kleine maar extreem overlastgevende groep draaideurcriminelen.
En dan steeds een stapje verder dat velen die hier posten buiten het gewenste ccp narratief ook opgepakt worden.. :')
  Moderator dinsdag 7 juli 2026 @ 15:01:38 #37
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221264265
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 10:37 schreef Monolith het volgende:
Overdrijven is ook een vak hoor. Het is als mens natuurlijk geen normaal gedrag, maar ik zie hier vaak genoeg aan stukken gescheurde duiven liggen met de complimenten van de lokale viervoetige psychopaten met snorharen.
Vergelijk je nu het instinct van een kat met menselijk gedrag?

Is dat het niveau waarop we beland zijn?
- vmi voor intimi -
  dinsdag 7 juli 2026 @ 15:02:58 #38
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_221264272
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 10:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Iemand die er net 50 cent voor heeft betaald.
:'(
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 7 juli 2026 @ 15:08:31 #39
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221264297
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 14:49 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Totdat zij, familie, of kinderen natuurlijk zelf slachtoffer worden van zo'n schitterend systeem. Dan is het opeens allemaal toch niet zo leuk meer.
pi_221264298
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 14:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
[..]
Het gaat niet om die duif an sich (dat blijven uiteindelijk vliegende ratten). Het gaat om gedrag en 17 kantjes. Als je dat overdreven vindt, vanaf hoeveel pagina’s vind jij het wel problematisch voor de maatschappij worden? Gewoon een aantal qua kantjes waar jij zegt: dit kan niet meer.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 15:08:38 #41
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_221264301
Ik denk dat een enkeltje shithole Haïti goedkoper is
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 7 juli 2026 @ 15:15:16 #42
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221264326
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 15:08 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Het gaat niet om die duif an sich (dat blijven uiteindelijk vliegende ratten). Het gaat om gedrag en 17 kantjes. Als je dat overdreven vindt, vanaf hoeveel pagina’s vind jij het wel problematisch voor de maatschappij worden? Gewoon een aantal qua kantjes waar jij zegt: dit kan niet meer.
Mijn punt is dat ik op basis van deze overtredingen geen voorstander ben van gedwongen opnames, en al helemaal niet voor spuitjes.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 15:15:36 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221264329
Ho Ho Haiti is geweldig:

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221264395
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Ho Ho Haiti is geweldig:

[ afbeelding ]
Haiti is great already" is a popular satirical slogan.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 15:32:36 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221264400
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 15:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Haiti is great already" is a popular satirical slogan.
Bedankt Hans ^O^
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221264431
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 15:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Mijn punt is dat ik op basis van deze overtredingen geen voorstander ben van gedwongen opnames, en al helemaal niet voor spuitjes.
Spuitjes fair punt.
Maar wat is er mis met de maatschappij beschermen tegen zo iemand middels een gedwongen opname.
Weetnie of ik voor een 3-strikes-out systeem ben, maar er is ergens wel een grens waar je als maatschappij gewoon de massa moet beschermen tegen het individu.
Vanaf hoeveel pagina’s strafblad kan dat wel?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 7 juli 2026 @ 16:14:01 #47
485843 crew  Jippie
pi_221264649
pi_221264763
quote:
Wie haalt het in hemelsnaam in zijn hoofd om een vogel plat te stampen?
In het geval van een duif heb ik menig keer met de gedachte gespeeld.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221264925
Het probleem is dat in zulke hardnekkige niets-toevoegende gasten ons strafrecht niet afdoende is. Net als gasten wiens rijbewijs afgepakt wordt, 83 boetes hebben en toch gewoon blijven instappen. Ook die zou je gedwongen moeten opnemen of iets verzinnen als bij elke aanhouding met ingetrokken rijbewijs vorderen we het voertuig. Maar heenzenden met een boete is de maatschappij 0 mee geholpen.
pi_221265014
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 15:08 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Totdat zij, familie, of kinderen natuurlijk zelf slachtoffer worden van zo'n schitterend systeem. Dan is het opeens allemaal toch niet zo leuk meer.
Ik acht de kans dat we binnen tien jaar een artikel te lezen krijgen over Jean-Claude en de doodgestampte kleuter een stuk hoger in eerlijk gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')