SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
2 avonden tot een uur of 3 doorgegaan, tussendoor nog wat waterpolo gespeeld, en ik ben levend thuisgekomen. Ben eigenlijk verbaasd dat ik er nog zo goed uit ben gekomen, ben alleen verrot van de vermoeidheid.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had zaterdag ook een feestje, wonderbaarlijk genoeg daarna geen hoofdpijn. Word echt te oud voor dat soort dingen.
misschien toch eens een ander soort wekker zoekenquote:Op maandag 6 juli 2026 23:06 schreef Nattekat het volgende:
Over vermoeidheid gesproken, tijd voor bed![]()
Morgen weer die kutwekker
Ja ik wilde hem eigenlijk ook nog niet kopen, maar die lijers gooiden de prijzen omhoog dus het moest welquote:
Is er wat mis mee dan?quote:Op maandag 6 juli 2026 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien toch eens een ander soort wekker zoeken
misschien een peniswekker?quote:Op maandag 6 juli 2026 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien toch eens een ander soort wekker zoeken
ik zou zeggen van niet maar aan die smilie te zien die jij er achter zet denk jij er anders overquote:
ik heb geen idee of hij daar gelukkiger van wordt.quote:
Was je niet net te laat?quote:Op maandag 6 juli 2026 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wilde hem eigenlijk ook nog niet kopen, maar die lijers gooiden de prijzen omhoog dus het moest wel
Nee nog net op tijd, nog voor 1339 ipv 1749quote:
Mazzel!quote:Op maandag 6 juli 2026 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nog net op tijd, nog voor 1339 ipv 1749
Trump is nu de VARquote:Op maandag 6 juli 2026 23:25 schreef Moeraskat het volgende:
Wel hot nieuws dat de VAR nu vervangen is.
Ja niet dat het soepel ging, maar dat lag aan PostNLquote:
Ik las het ja.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja niet dat het soepel ging, maar dat lag aan PostNL
Mooi.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:18 schreef Karzai het volgende:
Mooi de Usa ligt eruit, het plenst hier ik draai mij nog maar even om.
Vanavond weer naar huis
Nog een keer omdraaienquote:Op dinsdag 7 juli 2026 05:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik zou graag nog even slapen.
Ik heb 2-0 voor Argentinië en 0-1 voor Colombia.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor vanavond voorspel ik een 3-0 voor Argentinië, en een 2-1 voor Colombia.
Ik ben weer een plekje gestegen, naar 16. Eens kijken of plek 15 er in zit voor me.
Wat zijn de prijzen Gaston?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb 2-0 voor Argentinië en 0-1 voor Colombia.
Ik sta 14e en zou leuk zijn als ik plek 13 kan overnemen. En plek 12 zit er wellicht ook nog wel in. Gat met plek 13 is 6 punten en met plek 12 is het 7 punten.
Top 3 krijgt geldprijzen. De rest bedankt voor de moeite.quote:
Strakst gewoon de finale Marokko - Egyptequote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn in ieder geval verzekerd van twee Europese halve finalisten.
hehe.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Strakst gewoon de finale Marokko - Egypte
quote:Of zoals de commentator op de Belgische tv het verwoordde na de vierde Belgische treffer: „In het Witte Huis doet nu iemand het licht uit.”
EINDELIJKquote:
met als winnaar Egypte dan pleasequote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Strakst gewoon de finale Marokko - Egypte
Alsof dat wat zou uitmaken qua stad slopenquote:
Mysterieus paadje.quote:
En zondag natuurlijk. De baas moet natuurlijk wel een 2e jacht dit jaarquote:
hier slopen geen van beiden ietsquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof dat wat zou uitmaken qua stad slopen
Winst of verlies geen geit is veilig !!!! 🍆quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof dat wat zou uitmaken qua stad slopen
Nee jij zit dan ook in een verloren uithoekquote:
ja blijkbaar wel, was even zoeken naar een liveblog... maar gevondenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:46 schreef rival het volgende:
Heeft die spits van Amerika nog een bal geraakt?
quote:Mechele laat de bal glippen, waardoor Balogun ermee aan de haal kan. Vanuit een schuine hoek trapt hij, recht op Courtois. Goede redding van onze doelman.
het is hier inmiddels ook alweer steenkoudquote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij zit dan ook in een verloren uithoek
Hier is gisteren ook niks geslooptquote:
heb je daar geen belgische hooligans?quote:
Nee. En schijnbaar ook geen Portugese hooligans. Wat een culturele armoedequote:
ow ja die voetbalden al eerder op de avondquote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. En schijnbaar ook geen Portugese hooligans. Wat een culturele armoede
Ach ja, Portugal gunnen we ook wel een traumaatje tegen Spanje hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. En schijnbaar ook geen Portugese hooligans. Wat een culturele armoede
"Voetbalden"quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja die voetbalden al eerder op de avond
Wat aardig van julliequote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, Portugal gunnen we ook wel een traumaatje tegen Spanje hoor
Heeft jouw baas maar 2 jachten?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zondag natuurlijk. De baas moet natuurlijk wel een 2e jacht dit jaar
MS Teams.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nu nog geen ochtend met Microsoft moeten dealen nu m'n werkgever zo nodig naar die troep moest overstappen, en ik heb nu al zin om de haren uit m'n hoofd te trekken.
Jezus wat is dit een barslecht ecosysteem.
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Heeft jouw baas maar 2 jachten?Wat is dat voor armoedig gebeuren?
Wie?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:45 schreef rival het volgende:
Nou ik had net Pieter Verelst aan de lijn, kreeg me ook niet aan het lachen
het vereist ook wel wat meer dan alleen een acteurtje om iemand aan het lachen te krijgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:45 schreef rival het volgende:
Nou ik had net Pieter Verelst aan de lijn, kreeg me ook niet aan het lachen
Terecht natuuurlijk. Ik maak gewoon elke maand mn salaris over naar mn baas want die werkt pas ECHT hard.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JaIk en m'n collega's hebben al een gofundme opgestart, want dit kan ècht niet.
Pieter Verelst is een bekende Vlaamse acteur, comedian en cabaretier die zowel in België als Nederland grote successen viert. Hij staat met name bekend om zijn energieke, absurdistische humor en muzikale creativiteit.quote:
"humor"quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Pieter Verelst is een bekende Vlaamse acteur, comedian en cabaretier die zowel in België als Nederland grote successen viert. Hij staat met name bekend om zijn energieke, absurdistische humor en muzikale creativiteit.
Nooit van gehoord. Foto opgezocht. Nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Pieter Verelst is een bekende Vlaamse acteur, comedian en cabaretier die zowel in België als Nederland grote successen viert. Hij staat met name bekend om zijn energieke, absurdistische humor en muzikale creativiteit.
Een betere grap had wonderen gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
het vereist ook wel wat meer dan alleen een acteurtje om iemand aan het lachen te krijgen.
En dat terwijl ie toch wel grote successen viert in ons land. (blijkbaar)quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Foto opgezocht. Nog nooit gezien.
via radio5 kun je zelf moppen inspreken voor de geinlijnquote:
Ja, blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
En dat terwijl ie toch wel grote successen viert in ons land. (blijkbaar)
Our benevolent job creatorquote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Terecht natuuurlijk. Ik maak gewoon elke maand mn salaris over naar mn baas want die werkt pas ECHT hard.
Dat zal vast betere grappen opleveren dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
via radio5 kun je zelf moppen inspreken voor de geinlijn
quote:Toen ik begon met comedy was ik niet zo zeker over mezelf en dacht ik vaak. Ik kan misschien beter gaan boksen, meer kans van slagen.
Gemiste kans om het gierlijn te noemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
via radio5 kun je zelf moppen inspreken voor de geinlijn
haha.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal vast betere grappen opleveren dan.
[..]
Krijg je de hele tijd Gerard Jolingquote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gemiste kans om het gierlijn te noemen.
ik hoorde gisteren een 'grap' wat het verschil is tussen persoon a en Heleen van Royenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal vast betere grappen opleveren dan.
[..]
Gierard Jolingquote:
zo heeft Max Tailleur het destijds niet genoemd iddquote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gemiste kans om het gierlijn te noemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |