SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
2 avonden tot een uur of 3 doorgegaan, tussendoor nog wat waterpolo gespeeld, en ik ben levend thuisgekomen. Ben eigenlijk verbaasd dat ik er nog zo goed uit ben gekomen, ben alleen verrot van de vermoeidheid.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had zaterdag ook een feestje, wonderbaarlijk genoeg daarna geen hoofdpijn. Word echt te oud voor dat soort dingen.
misschien toch eens een ander soort wekker zoekenquote:Op maandag 6 juli 2026 23:06 schreef Nattekat het volgende:
Over vermoeidheid gesproken, tijd voor bed![]()
Morgen weer die kutwekker
Ja ik wilde hem eigenlijk ook nog niet kopen, maar die lijers gooiden de prijzen omhoog dus het moest welquote:
Is er wat mis mee dan?quote:Op maandag 6 juli 2026 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien toch eens een ander soort wekker zoeken
misschien een peniswekker?quote:Op maandag 6 juli 2026 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien toch eens een ander soort wekker zoeken
ik zou zeggen van niet maar aan die smilie te zien die jij er achter zet denk jij er anders overquote:
ik heb geen idee of hij daar gelukkiger van wordt.quote:
Was je niet net te laat?quote:Op maandag 6 juli 2026 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wilde hem eigenlijk ook nog niet kopen, maar die lijers gooiden de prijzen omhoog dus het moest wel
Nee nog net op tijd, nog voor 1339 ipv 1749quote:
Mazzel!quote:Op maandag 6 juli 2026 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nog net op tijd, nog voor 1339 ipv 1749
Trump is nu de VARquote:Op maandag 6 juli 2026 23:25 schreef Moeraskat het volgende:
Wel hot nieuws dat de VAR nu vervangen is.
Ja niet dat het soepel ging, maar dat lag aan PostNLquote:
Ik las het ja.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja niet dat het soepel ging, maar dat lag aan PostNL
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |