MS Teams.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nu nog geen ochtend met Microsoft moeten dealen nu m'n werkgever zo nodig naar die troep moest overstappen, en ik heb nu al zin om de haren uit m'n hoofd te trekken.
Jezus wat is dit een barslecht ecosysteem.
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Heeft jouw baas maar 2 jachten?Wat is dat voor armoedig gebeuren?
Wie?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:45 schreef rival het volgende:
Nou ik had net Pieter Verelst aan de lijn, kreeg me ook niet aan het lachen
het vereist ook wel wat meer dan alleen een acteurtje om iemand aan het lachen te krijgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:45 schreef rival het volgende:
Nou ik had net Pieter Verelst aan de lijn, kreeg me ook niet aan het lachen
Terecht natuuurlijk. Ik maak gewoon elke maand mn salaris over naar mn baas want die werkt pas ECHT hard.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JaIk en m'n collega's hebben al een gofundme opgestart, want dit kan ècht niet.
Pieter Verelst is een bekende Vlaamse acteur, comedian en cabaretier die zowel in België als Nederland grote successen viert. Hij staat met name bekend om zijn energieke, absurdistische humor en muzikale creativiteit.quote:
"humor"quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Pieter Verelst is een bekende Vlaamse acteur, comedian en cabaretier die zowel in België als Nederland grote successen viert. Hij staat met name bekend om zijn energieke, absurdistische humor en muzikale creativiteit.
Nooit van gehoord. Foto opgezocht. Nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Pieter Verelst is een bekende Vlaamse acteur, comedian en cabaretier die zowel in België als Nederland grote successen viert. Hij staat met name bekend om zijn energieke, absurdistische humor en muzikale creativiteit.
Een betere grap had wonderen gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
het vereist ook wel wat meer dan alleen een acteurtje om iemand aan het lachen te krijgen.
En dat terwijl ie toch wel grote successen viert in ons land. (blijkbaar)quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Foto opgezocht. Nog nooit gezien.
via radio5 kun je zelf moppen inspreken voor de geinlijnquote:
Ja, blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
En dat terwijl ie toch wel grote successen viert in ons land. (blijkbaar)
Our benevolent job creatorquote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Terecht natuuurlijk. Ik maak gewoon elke maand mn salaris over naar mn baas want die werkt pas ECHT hard.
Dat zal vast betere grappen opleveren dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
via radio5 kun je zelf moppen inspreken voor de geinlijn
quote:Toen ik begon met comedy was ik niet zo zeker over mezelf en dacht ik vaak. Ik kan misschien beter gaan boksen, meer kans van slagen.
Gemiste kans om het gierlijn te noemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
via radio5 kun je zelf moppen inspreken voor de geinlijn
haha.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal vast betere grappen opleveren dan.
[..]
Krijg je de hele tijd Gerard Jolingquote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gemiste kans om het gierlijn te noemen.
ik hoorde gisteren een 'grap' wat het verschil is tussen persoon a en Heleen van Royenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal vast betere grappen opleveren dan.
[..]
Gierard Jolingquote:
zo heeft Max Tailleur het destijds niet genoemd iddquote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gemiste kans om het gierlijn te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |