Beetje vroeg dit.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:29 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
[..]
Kinder Baena
Ik wist niet waar het over ging (ik lees niet terug) ik dacht dat het om vers brood bij de supermarkt gingquote:
jawelquote:Op maandag 6 juli 2026 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We gaan nog niet hydrateren hoor.
Nee, jij gaat te vroeg slapen.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:29 schreef leolinedance het volgende:
Zou graag de match van de Zuiderburen bekijken, maar deze begint echt te laat
Jawel. Coco's stream loopt een minuut voorquote:Op maandag 6 juli 2026 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We gaan nog niet hydrateren hoor.
Zag ik al in het vorige deel.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:31 schreef vul_maar_in het volgende:
Deze pot levert maar matig tot nu toe.
Ik kijk ook kabel. mijns stream loopt gelijk met Cocoquote:Op maandag 6 juli 2026 22:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jawel. Coco's stream loopt een minuut voor
Smerig: de hele tijd handschoenen.. zweten, plakken, schimmels, gefrommeld velquote:Op maandag 6 juli 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet waar het over ging (ik lees niet terug) ik dacht dat het om vers brood bij de supermarkt ging
Maar dan nog kan je in deze situatie ook handschoenen dragen
Spanje levert nooit in KO duels, zelfs in 2010 wonnen ze alles minimaal.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:31 schreef vul_maar_in het volgende:
Deze pot levert maar matig tot nu toe.
Vind het atijd zo grappig dat die burgerflippers dan de hele dag dezelfde handschoenen aan hebben en intussen geld van mensen pakken, het vuilnis wegbrengen en in hun neus zitten te graven. Nou ja hun handen blijven i.i.g. schoonquote:
Horeca waar ze handschoenen gebruiken om eten te bereiden zijn altijd vieze plekkenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet waar het over ging (ik lees niet terug) ik dacht dat het om vers brood bij de supermarkt ging
Maar dan nog kan je in deze situatie ook handschoenen dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |