WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Nou nou nou.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:19 schreef DiegoFuser het volgende:
Sammy in het spoor van een stuk stront.
Nou, nou, nou.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:19 schreef DiegoFuser het volgende:
Sammy in het spoor van een stuk stront.
Doet me denken aan het vroeger Nachtsuite met Christine van der Horstquote:Op maandag 6 juli 2026 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Zielig deuntje wanneer ze het over het afscheid van Remco hebben.
Aldus Karel die vorig jaar nog zei dat ze misschien jonge Belgen niet meer zo’n druk moeten opleggenquote:Op maandag 6 juli 2026 20:31 schreef H.Vviv het volgende:
De Lie werd aangekondigd als de nieuwe Tom Boonen.
Vooral jullie hebben dat gedaan als Belgische media.
Had hij daarna niet een monoloog over een renner van een jaar of 17?quote:Op maandag 6 juli 2026 20:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Aldus Karel die vorig jaar nog zei dat ze misschien jonge Belgen niet meer zo’n druk moeten opleggen
Jarno Widar ja.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had hij daarna niet een monoloog over een renner van een jaar of 17?
Schuld van het voetjebal? Altijd tegen ons.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is een korte uitzending zeg.
Het verplichte cultuurfilmpje is komen te vervallen helaas.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is een korte uitzending zeg.
Widarquote:Op maandag 6 juli 2026 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had hij daarna niet een monoloog over een renner van een jaar of 17?
Het was vooral wat kort.quote:
Met Van der Poel (x2)!quote:
Ze beginnen nooit op tijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Waarom kijk ik naar een dertien in een dozijn zanger in plaats van Karrel?
Karrel is content met de prestatie van de Belgen!quote:
Steekt behoorlijk af tegen de mooie achtergrond.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:17 schreef H.Vviv het volgende:
Naast een lelijke tafel ook afschuwelijke stoelen.
Eerste paar dagen toch niet per se? We hebben Tours gehad waarin we met een proloog + 6 sprintetappes zijn gestart.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het idee dat ik in een parallel universum leef, dit parcours is juist bewust vrij makkelijk gehouden.
Ligt ook wel aan de ploeg die hem helemaal uitwoont.quote:
Ja, deze take is altijd extreem vermoeiend.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:20 schreef H.Vviv het volgende:
Karrel. Dat renners ziek worden heeft niks met het parcours te maken.
Gezien de startlocatie is dit zo ongeveer het makkelijkste dat ze ervan hadden kunnen maken. Je moet de Pyreneeën over als je vanuit Barcelona komt, immers.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerste paar dagen toch niet per se? We hebben Tours gehad waarin we met een proloog + 6 sprintetappes zijn gestart.
Ook aan het management van hemzelf.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ligt ook wel aan de ploeg die hem helemaal uitwoont.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Lijkt wel veel meer op Poulidor dan Mathieu.
Uiterlijk ja, genen not so suchquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Lijkt wel veel meer op Poulidor dan Mathieu.
Als ze willen hadden ze het vliegtuig kunnen nemen!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gezien de startlocatie is dit zo ongeveer het makkelijkste dat ze ervan hadden kunnen maken. Je moet de Pyreneeën over als je vanuit Barcelona komt, immers.
En de tijd waar jij hebt over hebt is het begin van de eeuw.
Het is een Brit!quote:
Je kijkt wel uit om oprecht te zijn met Michelle Cunt dagelijks in je buurtquote:
De rest van het jaar ook niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:27 schreef Faraday01 het volgende:
Carcassonne, daar moet je net als in Andalusie niet komen tussen mei en oktober.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
80 jaar geleden hadden ze een bepaalde Duitser een odieltje gegeven, voor wat hij gedaan heeft voor de wegenbouw.
Zou in de vestingstad best een uurtje rond willen lopenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De rest van het jaar ook niet.
Ga maar naar Groenlo dan. Of Bredevoort.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou in de vestingstad best een uurtje rond willen lopen
Bredevoort is oprecht mooi, maar heb je binnen 10 minuten wel gezien. Of je moet naar de boekenmarkt gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:29 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ga maar naar Groenlo dan. Of Bredevoort.
Als het allemaal om de muren gaat, hoef ik niet meer dan een kilometer te wandelen maar de vestigingen in verschillende landen zijn toch anders.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:29 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ga maar naar Groenlo dan. Of Bredevoort.
Verbij?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:31 schreef AllesKaputt het volgende:
Die Traaeaeaen doet me enorm denken aan iemand anders, maar ik kan er maar niet op komen wie... Een schaatser ofzo?
Een medewerker van de Surinees in Den Haagquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:31 schreef AllesKaputt het volgende:
Die Traaeaeaen doet me enorm denken aan iemand anders, maar ik kan er maar niet op komen wie... Een schaatser ofzo?
Epo is a hell of a drugquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Adri is pas 67 zie ik net. Ziet eruit als honderdvier
Ook altijd hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Adrie en David zitten er alleen maar om te praten over Mathieu.
Ze hebben geen contact gehad met Mathieu.
Druk met de babykamersquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:33 schreef Felagund het volgende:
Ik krijg niet het idee dat ze in de familie Van der Poel veel met elkaar praten (over de koers).
Te warm.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu kon het peloton ook niet volgen. Die is rotslecht.
Nee, wel in Lord of the Rings.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:33 schreef Zorro het volgende:
Heeft Tom Boonen ook in Star Trek gespeeld? Zo van long and prosper en zo alles?
Bijrolletje in Snuf de Hond.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:33 schreef Zorro het volgende:
Heeft Tom Boonen ook in Star Trek gespeeld? Zo van long and prosper en zo alles?
Oh ja dat kan ook. Als elf.quote:
Einde tijdperk Adriequote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Adrie is niet opgestaan voor de Belgen, een stevige tik voor Karrel.
Inclusief toneelstukje!quote:
quote:
Hij geeft commentaar bij auto’s die rondjes rijden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Doet Sammy eigenlijk ook iets anders bij Sporza dan zijn reportages copy pasten?
In 2015 werd hij gastlector aan de Howest in het keuzetraject "sportjournalistiek".[4][5]quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Doet Sammy eigenlijk ook iets anders bij Sporza dan zijn reportages copy pasten?
achquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:43 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hij geeft commentaar bij auto’s die rondjes rijden.
Hij doet ook het autootje rijden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die krijgen ze niet meer, of het moet een Belg zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:46 schreef DiegoFuser het volgende:
Maarten uiteraard bij een Belg in plaats van bij de ritwinnaar.
Het is geen Lieven van Gilsquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:46 schreef DiegoFuser het volgende:
Maarten uiteraard bij een Belg in plaats van bij de ritwinnaar.
Zou zomaar in een stripreeks als Jerommeke kunnen mee doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ramses heeft een guitig hoofd.
Hij komt uit West-Vlaanderen, hij kan er weinig aan doen.quote:
Misschien kan Yves vertalenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij komt uit West-Vlaanderen, hij kan er weinig aan doen.
Ik durf zeker niet te beweren dat ik alles heb verstaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zelfde streek als Yves Lampaert, ook te horen
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
Die oude man op de achtergrond slapend in de stoel
De man rechts is ook totaal niet geïnteresseerd.quote:
Dat is Locke uit Lost.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
De man rechts is ook totaal niet geïnteresseerd.
Nu je het zeg, daar lijkt hij sprekend op ja.quote:
Altijd terechtquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
Jan Raas krijgt er decennia na dato nog even van langs
Toon vindt dit niet leukquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:58 schreef Felagund het volgende:
Er zitten ook goede kanten aan dopingcontroles!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |