Je hoeft jezelf niet aan te kondigen, tis geen station hierquote:
Goed te praten? ik heb niets goed te praten. Het is een officiële ruling door de FIFA. Niet door Trump. Dat je loog over dat Trump direct na de wedstrijd belde is pas wanhoop.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zeg dat jij de wanhoop nabij bent om deze actie van Trump nog goed te kunnen praten
Ik vind het toch wel droevig. Als welke andere wereldleider dit openlijk de ether in zou gooien is de wereld te klein, maar omdat het Trump is wordt kritiek/ophef afgedaan als “Trump Derangement Syndrome”.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:25 schreef Anti_schaap het volgende:
Orange man bad![]()
De kartelmedia draait overuren inmiddels met hun Trump derangement syndrome. Lachwekkend.
Hup USA.
Kiek, weer een Trump fanboy die dit probeert goed te pratenquote:Op maandag 6 juli 2026 20:25 schreef Anti_schaap het volgende:
Orange man bad![]()
De kartelmedia draait overuren inmiddels met hun Trump derangement syndrome. Lachwekkend.
Hup USA.
Nee, de wanhoop is jij die beweert dat dit een trol van Trump is.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Goed te praten? ik heb niets goed te praten. Het is een officiële ruling door de FIFA. Niet door Trump. Dat je loog over dat Trump direct na de wedstrijd belde is pas wanhoop.
De regels zijn voorafgaand aan het WK aan de nationale bonden gestuurd. Bovenstaande regel 10.5 is overduidelijk: bij een directe of indirecte rode kaart is de speler automatisch voor de volgende wedstrijd geschorst. Hoe de overtreding achteraf beoordeeld wordt is niet relevant.quote:10.5
If a player or team official is sent off as a result of a direct or indirect red card (second caution), they will automatically be suspended from their team's
subsequent match. In addition, further sanctions may be imposed.
Als mijn tante een snor had, was het mijn oom.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
Als die amerikaanse coach fatsoen heeft stelt hij hem niet op.
Of een berberquote:Op maandag 6 juli 2026 20:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als mijn tante een snor had, was het mijn oom.
Kom nou zeg, het hele topic roept letterlijk iedereen in koor dat de fifa een corrupte teringbende isquote:Op maandag 6 juli 2026 19:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben weer de typische Moderator reactie. En dan afvragen en huilen in FB dat er mensen weggaan.
Even je nadoen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat hier voornamelijk over Trump in dit topic, als oplettende moderator zou je dit moeten kunnen overzien. Dat zijn immers de taken waarvoor je aangesteld bent en je met trots de blauwe naam mag dragen.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kom nou zeg, het hele topic roept letterlijk iedereen in koor dat de fifa een corrupte teringbende is
Conclusie van @:epicbeardman: haten op de fifa is not hot!!!!
Dacht je dat corrupte teringbende een compliment is ofzo?
Dan zot je toch gewoon te trollen?
Jij denkt dat Trump dit voor die speler doet?quote:Op maandag 6 juli 2026 20:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Trump is toch een racist waarom zou hij dit doen voor een zwarte speler?
Wanneer teams nog respect hebben voor scheidrechters of hun sport, spelen ze daar niet meer of draaien vawege contractverplichtingen alleen het balletje rond.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
Als die amerikaanse coach fatsoen heeft stelt hij hem niet op.
Klopt, die trekken het eerst naar Trump toe, om het vervolgens te bagatelliseren en anderen te verwijten dat het weer om Trump draait.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:33 schreef Zwoerd het volgende:
Het gaat idd ook vooral om FIFA/Infantino, tuurlijk druipt de corruptie van Trump af, wat dit hele schandaal nog groter maakt.
Vrijwel de hele voetbalwereld spreekt er schande van, ook hier op Fok is de mening vrij eengezinds. De enigen die doen alsof dit allemaal heel normaal is, zijn de Trump bitches.
Ja, dankzij jou en Moredakkaquote:Op maandag 6 juli 2026 20:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het gaat hier voornamelijk over Trump in dit topic,
quote:Vertaling
Mark Rutte is aangesteld om vanavond de wedstrijd tussen de Verenigde Staten en België te fluiten.
Ja logisch, het is vrij uniek dat een wereldleider zich met de regels gaat zitten bemoeienquote:Op maandag 6 juli 2026 20:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het gaat hier voornamelijk over Trump in dit topic, als oplettende moderator zou je dit moeten kunnen overzien. Dat zijn immers de taken waarvoor je aangesteld bent en je met trots de blauwe naam mag dragen.
Off topic vraag maar waarom kunnen ze nooit een kaart intrekken eigenlijk? Want hij kan wel onterecht worden gegeven.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:31 schreef Chillegast het volgende:
[..]
De regels zijn voorafgaand aan het WK aan de nationale bonden gestuurd. Bovenstaande regel 10.5 is overduidelijk: bij een directe of indirecte rode kaart is de speler automatisch voor de volgende wedstrijd geschorst. Hoe de overtreding achteraf beoordeeld wordt is niet relevant.
Daarnaast kan er een extra sanctie worden opgelegd. Die zou dan wel van de aard van de overtreding kunnen afhangen.
Is eigenlijk ook een vorm van Trump derangement syndrome.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, die trekken het eerst naar Trump toe, om het vervolgens te bagatelliseren en anderen te verwijten dat het weer om Trump draait.
Ja, Frankrijk heeft ook al een verzoek ingediend.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:41 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Lekker gaan mierenneuken over elke kaart straks. Alleen toegeven als er genoeg politieke druk achter zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |