Je mist Del Toro hier.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:48 schreef Godshand het volgende:
Wielrennen is makkelijk, als de GOAT uitvalt, wint de subGOAT (oftewel Visafslag). En als die weer uitvalt wordt het pas spannend, dan de ervaren rot Carapaz of de jonge hond Seixas
elke dag cynischer hopelijk!quote:Op maandag 6 juli 2026 17:49 schreef Pistolero het volgende:
Ga je het op deze manier daadwerkelijk de hele 3 weken volhouden qua voorbeschouwingen @:Rellende_Rotscholier ?
Ach, Arno. Lekker uitzieken, dan kan Lotto InterVOC je volgende week weer ergens opstellen!quote:Op maandag 6 juli 2026 17:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
139 VEISTROFFER Baptiste LOTTO INTERMARCHE 36:27
* DE LIE Arnaud LOTTO INTERMARCHE DNF
Alleen De Kleijn moet nog binnenkomen.
Basji-bozoek uit de Karpaten!quote:Op maandag 6 juli 2026 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gepaneerde steegclown,patjakker, gluurkabouter, stoethaspel?
Kalm aan opaquote:Op maandag 6 juli 2026 18:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Basji-bozoek uit de Karpaten!
Driedubbeldoorgehaalde schurk!
Gekielhaalde zeeschuimer!
Ectoplastisch bijproduct!
Vuile wormsteek!
Dat mag ik wel aannemen, anders kan het programma zich wel opheffen.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoop wel dat Arnaud een Odieltje krijgt.
We gaan het zo weten, ze beginnen al om 19:45 uur!quote:Op maandag 6 juli 2026 18:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat mag ik wel aannemen, anders kan het programma zich wel opheffen.
Morgen mooi in 39 graden rond gaan rijden.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:05 schreef Felagund het volgende:
Cian rijdt dus met koorts rond.![]()
https://sporza.be/nl/2026(...)jd-ro~1783355251997/
Gisteren gemist? Die hele vent hangt van acteerwerk aan elkaar. Met z’n Mexicaanse vlag.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:12 schreef opgebaarde het volgende:
Aan de ene kant heb ik wel waardering voor het kannibaalgedrag van deze onaardse mutant. De cadeautjes en acteermomentjes van een Armstrong of een Froome vond ik pas echt vreselijk. We weten waar we naar kijken
Da's mooi.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Gisteren gemist? Die hele vent hangt van acteerwerk aan elkaar. Met z’n Mexicaanse vlag.
Hij kan zo maar een hartspierontsteking oplopen als het fout loopt, het is maar waar je zin in hebt!quote:Op maandag 6 juli 2026 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Morgen mooi in 39 graden rond gaan rijden.
Wat kan er misgaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |