Han kuttenlikkertje cockquote:Op maandag 6 juli 2026 17:22 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Mensonterend om meteen na de finish door Han Cock lastig te vallen te worden.
Niet gekeken vandaag, ik spaar me nog even!quote:Op maandag 6 juli 2026 17:24 schreef Felagund het volgende:
De Tour duurt nog 3 weken mensen, laten we de echte Meltdowns nog achter de hand houden!
Als ze deze geintjes de hele Tour gaan volhouden moet er toch wel een keer een negatieve tegenreactie komen qua publieke opinie, toch? Toch?quote:
Net als met die rode kaart bedoel je?quote:Op maandag 6 juli 2026 17:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ze deze geintjes de hele Tour gaan volhouden moet er toch wel een keer een negatieve tegenreactie komen qua publieke opinie, toch? Toch?
Vooral prima op dit soort aankomsten. Hoe langer het bergop gaat, hoe moeilijker het is.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Doorgaans is na een dag of 4 zijn neusspray op en zien we hem niet meer.
Ik kijk gewoon Vocsnor vlogsquote:Op maandag 6 juli 2026 17:29 schreef Pistolero het volgende:
Ik troost me de komende 3 weken maar met de meltdowns op Wielerflits, Cyclingnews en den socials. Misschien doe ik nog wat inspiratie op qua creatieve beledigingen en verwensingen.
Gepaneerde steegclown,patjakker, gluurkabouter, stoethaspel?quote:Op maandag 6 juli 2026 17:29 schreef Pistolero het volgende:
Ik troost me de komende 3 weken maar met de meltdowns op Wielerflits, Cyclingnews en den socials. Misschien doe ik nog wat inspiratie op qua creatieve beledigingen en verwensingen.
Ik stel voor om Messi gewoon in WK te besprekenquote:Op maandag 6 juli 2026 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gepaneerde steegclown,patjakker, gluurkabouter, stoethaspel?
Sep Kuss wint de rit, voor Quin Simmons!quote:Op maandag 6 juli 2026 17:39 schreef TommyL0204 het volgende:
Kan de fifa niet ingrijpen? Ritzege terugtrekken met voorwaardelijke tijdstraf?
Nee België heeft nog iets tegoed he, dus Remco wint!quote:Op maandag 6 juli 2026 17:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sep Kuss wint de rit, voor Quin Simmons!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |