SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Falga FTW!quote:Op maandag 6 juli 2026 15:30 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik heb familie in Den Helder.
Komt wel dichtbij zo.
Ik heb een fiets. Hoe denk je dat ik me voel?quote:Op maandag 6 juli 2026 15:30 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik heb familie in Den Helder.
Komt wel dichtbij zo.
Wet van de grote getallen. Houd er 10-20 aan en je hebt vast wel bingo ergens.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
In dit soort gevallen vraag ik me altijd toch ook een beetje af of de politie niet al vermoedde dat deze persoon mogelijk verboden wapens bij zich had en het ontbreken van licht een handig excuus was voor het laten stoppen. In elke stad wemelt het van de mensen die met verkeerd licht, half of helemaal ontbrekend licht fietsen, als je die allemaal wilt stoppen kun je wel bezig blijven.
Net zoals Henry Nowak uiteraard.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:39 schreef Tengano het volgende:
Leuk als straks de pleuris uitbreekt. Die gasten hebben machettes en pistolen en wij houden ons braaf aan de wet.
Benieuwd hoe dat afloopt.
Ja, geen identiteitsbewijs bij je hebben. Zoals ook in de OP staat.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:40 schreef opgebaarde het volgende:
Voor dat bekeuren hoeft de politie niet in de tas van die fietser te kijken. Er moet dus ter plekke iets zijn voorgevallen
Zou best kunnen. In Nederland mag je niet zomaar gecontroleerd worden, maar zonder licht fietsen maakt zo'n controle wel mogelijk. Had deze gast gewoon zijn id-kaart bij zich gehad, dan had de politie hem niet mogen fouilleren en was dat wapen nooit gevonden.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
In dit soort gevallen vraag ik me altijd toch ook een beetje af of de politie niet al vermoedde dat deze persoon mogelijk verboden wapens bij zich had en het ontbreken van licht een handig excuus was voor het laten stoppen. In elke stad wemelt het van de mensen die met verkeerd licht, half of helemaal ontbrekend licht fietsen, als je die allemaal wilt stoppen kun je wel bezig blijven.
Of met een paar honderd kilo coke in de kofferbak als een mongooltje gaan rijden.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als je met een wapen op zak besluit te gaan fietsen, dan is het eerste wat je doet natuurlijk zorgen dat je licht het doet. En als dat ook niet het geval is, dan ben je natuurlijk slim genoeg om een identiteitsbewijs bij je te dragen.
Je ziet zulk dom gedrag ook bij het programma Handhavers. Van die gastjes die zonder kaartje reizen en dan zo stom zijn om niet genoeg geld op hun rekening hebben om de boete te kunnen betalen. Je weet dat je dan je id moet laten zien en als je dat ook niet bij je hebt ga je gefouilleerd worden. en dan lopen allemaal domme mocrootjes tegen de lamp die drugs en/of wapens op zak hebben.
Dus als je geen ID hebt mogen ze je fouilleren?quote:Op maandag 6 juli 2026 15:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, geen identiteitsbewijs bij je hebben. Zoals ook in de OP staat.
Met veertig kilo coke de trein in en dan zwart gaan rijden.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:46 schreef Cruzinats het volgende:
Of met een paar honderd kilo coke in de kofferbak als een mongooltje gaan rijden.
Ik snap dat ook nooit.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als je met een wapen op zak besluit te gaan fietsen, dan is het eerste wat je doet natuurlijk zorgen dat je licht het doet. En als dat ook niet het geval is, dan ben je natuurlijk slim genoeg om een identiteitsbewijs bij je te dragen.
Je ziet zulk dom gedrag ook bij het programma Handhavers. Van die gastjes die zonder kaartje reizen en dan zo stom zijn om niet genoeg geld op hun rekening hebben om de boete te kunnen betalen. Je weet dat je dan je id moet laten zien en als je dat ook niet bij je hebt ga je gefouilleerd worden. en dan lopen allemaal domme mocrootjes tegen de lamp die drugs en/of wapens op zak hebben.
De gevangenissen zitten vol domme criminelen.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit.
Als je weet dat je met criminele zaken bezig bent, of dat nou een paar kilo coke in de auto hebt, of een pistool als je op de fiets bent, zorg dan dat je je netjes aan alle regels houdt, zodat je niet opvalt bij de politie.
Zodat de politie je niet aan de kant zet omdat je je licht niet aan hebt, geen gordel om hebt of te hard rijdt.
Als je een boete krijgt en je kan of wil geen id laten zien, dan mag je inderdaad gefouilleerd worden.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:50 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dus als je geen ID hebt mogen ze je fouilleren?
Tja, dit is de categorie die nog net niet in de keuken schijt.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Volgens mij moet er meer aan de hand zijn.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je een boete krijgt en je kan of wil geen id laten zien, dan mag je inderdaad gefouilleerd worden.
Sterker, dat gebeurd dan standaard. Logisch ook.
If it fietst as a duck and nektasje as a duck, is het misschien wel een eend.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dan begrijp je heel weinig van de Nederlandse wet en de werkwijze van de politie.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:50 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Volgens mij moet er meer aan de hand zijn.
yepquote:Op maandag 6 juli 2026 15:38 schreef HeatWave het volgende:
1 week "etnisch profileren" toestaan en moet je eens kijken wat je allemaal gaat vinden.
Compensatie voor weggesneden deeltje.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:49 schreef Tengano het volgende:
Ik vermoed dat het voor veel van die gastjes ook stoer is om zo'n wapen bij je te hebben en het dan te laten zien en er een beetje mee te dollen, indruk te maken, intimideren etc.
Maar uiteindelijk wordt de kans toch steeds reeeler dat je zo'n wapen een keer zal gebruiken.
Veel erger, de daders hebben snel goedgeefse vrienden.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:59 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
De gevangenissen zitten vol domme criminelen.
Word jij nou niet heel erg moe van jezelf en je rare gereutel over allerlei niet-bestaande groepen?quote:Op maandag 6 juli 2026 17:43 schreef torentje het volgende:
[..]
Veel erger, de daders hebben snel goedgeefse vrienden.
En gelukkig maar dat dat krapuul zo dom is, dan lopen ze tenminste tegen de lamp.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:59 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
De gevangenissen zitten vol domme criminelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |