Of nog beter, Del Toro. Laat Seixas lekker in Franse dienst rijden in plaats van naar weer zo'n vreemdelingenlegioen vertrekken.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:53 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ineos heeft een beetje een legacy probleem.
Die ploeg is gemaakt om een klassementsrenner als Bernal voor de crash te ondersteunen en daar hebben ze echt een prima ploeg voor. Het enige wat daar ontbreekt is iemand om voor te rijden die het ook echt zou kunnen afmaken.
Een mogelijke oplossing zou een hele grote zak geld voor Seixas kunnen zijn.
Eens zien of Alex Molenaar de bolletjes kan houdenquote:Op maandag 6 juli 2026 11:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit wordt een beetje een muisbarende etappe ben ik bang
Hij heeft toch al grote resultaten behaald, zeker voor zo'n jonge renner.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:15 schreef TAmaru het volgende:
Als UAE-fanboy, ben ik ook niet heel erg voor het halen van Seixas. Maar hij zou ook niet bij Decathlon moeten blijven. Daar kan hij nooit grote resultaten behalen denk ik.
Dat is zo, maar ik denk dat uiteindelijk de Decathlon-fiets niet goed genoeg is en de begeleiding misschien ook niet goed genoeg. Sowieso heb ik wantrouwen tegenover Franse teams. De ploeggenoten zijn ook niet goed genoeg om hem te ondersteunen.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft toch al grote resultaten behaald, zeker voor zo'n jonge renner.
Muisbarend in welk opzicht?quote:Op maandag 6 juli 2026 11:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit wordt een beetje een muisbarende etappe ben ik bang
Zo slecht is die ploeg niet voor hem, in een grote ploeg zou hij nooit voor zichzelf kunnen rijden.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:19 schreef TAmaru het volgende:
Molenaar is te goed voor de ploeg waar hij rijdt denk ik. Maakte ook in de ploegentijdrit al een topindruk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |