Goh. Wie zag dit aankomen?quote:Op maandag 6 juli 2026 01:01 schreef vul_maar_in het volgende:
Maar de situatie escaleerde toen de vrouw het gezin beschuldigde van racisme. Karel stapte uit de auto om de plooien minnelijk glad te strijken. “Zoals hij altijd doet met een hand op de schouder”, aldus zijn partner Lindsy. “Hij kreeg onmiddellijk een vuistslag in het gezicht
Bij dit soort zaken moet je gewoon doorrijden. Vooral niet pogen te rationaliseren met wezens die deze eigenschap niet bezitten.quote:Snoeckx en zijn gezin zaten in de wagen en konden een aanrijding met een voetgangster op het zebrapad op het nippertje vermijden. Maar de situatie escaleerde toen de vrouw het gezin beschuldigde van racisme.
Precies.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij dit soort zaken moet je gewoon doorrijden. Vooral niet pogen te rationaliseren met wezens die deze eigenschap niet bezitten.
Nee dat hoeven we niet te doen, komt vast wel boven water.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:24 schreef Red_85 het volgende:
Laat ons raden wat voor volk de dader is...
Toch?
Met dank aan de welkom in ons landiërs die je ongetwijfeld ook in België hebt.
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:30 schreef BlaZ het volgende:
https://www.hln.be/videos(...)nd-geraakte-13671993
Als ze al meteen de racisme-kaart trekken, dan is elke discussie zinloos. Als je ze met je mede-inzittenden kunt hebben, dan kun je het proberen, maar anders wegrijden inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:20 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Precies.
Proberen op een beschaafde manier te praten met levensvormen die gewoon geen beschaving kennen heeft geen nut. En dit geldt dubbel voor het soort 'mensen' wat dit soort lagere levensvormen steeds in bescherming neemt *kuch*klaver/timmermans*kuch*
Punt is dat dit soort types niets te verliezen hebben. Geen werk, beperkte sociale kring. Dit in combinatie met het feit dat ze vaak het IQ van een visstick hebben is een zeer gevaarlijke cocktail. Denken niet na over de consequenties en geweld is de enige manier om een meningsverschil op te lossen.quote:Op maandag 6 juli 2026 06:45 schreef TAmaru het volgende:
De daders zijn blijkbaar een Oost-Europees koppel.
Helemaal mee eens. Geen genade voor kopschoppers.quote:Op maandag 6 juli 2026 06:45 schreef TAmaru het volgende:
De daders zijn blijkbaar een Oost-Europees koppel.
Walgelijk. Dit soort mensen mogen ze wat mij betreft heel hard straffen. Doodstraf is gepast voor die dader.
Serieuze vraag?quote:Op maandag 6 juli 2026 07:15 schreef Harvest89 het volgende:
Toch benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
Kopschoppen mag best een eigen bepaling hebben in het strafrecht. Dus je hebt gewone mishandeling en je hebt kopschoppen. Of bij kopschoppen altijd voor poging tot doodslag vervolgen.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Geen genade voor kopschoppers.
Ik weet niet wat voor Oost-Europeanen het waren natuurlijk en wat hun achtergrond was. Roemeense zigeuners zijn weer heel andere types dan Bulgaarse bouwvakkers of Poolse champignonplukkers. Of Oekraïense vluchtelingen.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Punt is dat dit soort types niets te verliezen hebben. Geen werk, beperkte sociale kring. Dit in combinatie met het feit dat ze vaak het IQ van een visstick hebben is een zeer gevaarlijke cocktail. Denken niet na over de consequenties en geweld is de enige manier om een meningsverschil op te lossen.
Ons werden dokters en ingenieurs beloofd. Wat hebben we gekregen? Wasknijpermakers.
Rendac.
Hap nou niet, dan houdt ie nooit opquote:Op maandag 6 juli 2026 07:26 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Serieuze vraag?
Echt?
Wat rechtvaardigt zulk geweld?
Vertel eens...
Wat maakt het uit? Precies de cocktail waar ik op doel.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor Oost-Europeanen het waren natuurlijk en wat hun achtergrond was. Roemeense zigeuners zijn weer heel andere types dan Bulgaarse bouwvakkers of Poolse champignonplukkers. Of Oekraïense vluchtelingen.
Niet zo zeer rechtvaardigen. Ik vraag me gewoon af hoe het zo is geëscaleerd. Daar hebben we de andere kant van het verhaal voor nodig.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:26 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Serieuze vraag?
Echt?
Vertel eens...
Ik bedoel dat de Polen vaak hard werken voor hun geld en buiten rijden met te veel alcohol op weinig problemen veroorzaken. Die hebben wel werk en een sociale kring. Dus dat zou me verbazen, als het Polen waren. Bij Polen denk ik ook niet snel aan "racisme" trouwens.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Precies de cocktail waar ik op doel.
Roemenen trekken wel om het minst geringste de racisme kaart.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de Polen vaak hard werken voor hun geld en buiten rijden met te veel alcohol op weinig problemen veroorzaken. Die hebben wel werk en een sociale kring. Dus dat zou me verbazen, als het Polen waren. Bij Polen denk ik ook niet snel aan "racisme" trouwens.
...en alle deuren op slot, meteen.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij dit soort zaken moet je gewoon doorrijden. Vooral niet pogen te rationaliseren met wezens die deze eigenschap niet bezitten.
Er is een verdachte aangehouden.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:40 schreef William_Papadin het volgende:
Hebben ze de dader opgepakt ? Blijkt niet uit het filmpje
Poging tot doodslag lijkt me inderdaad gepast in zo'n situatie.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Kopschoppen mag best een eigen bepaling hebben in het strafrecht. Dus je hebt gewone mishandeling en je hebt kopschoppen. Of bij kopschoppen altijd voor poging tot doodslag vervolgen.
Zelfs al staan ze voor je auto. Gaspedaal indrukken. Geen medelijden met dat soort afval.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:38 schreef spickel het volgende:
Daarom gewoon altijd auto op slot, en mocht wat gebeuren, toch maar gewoon doorrijden.
Ik overweeg om een honkbalknuppel achter m'n stoel te leggen. En misschien een busje pepperspray uit Dld bestellen.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb ik al eens gedaan, tegen een suet die mij klemreed.
Zou je allang moeten hebben. Een maglite in je zijvak geeft minder gedoe en kun je als stormram in het gezicht plempen.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:09 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik overweeg om een honkbalknuppel achter m'n stoel te leggen. En misschien een busje pepperspray uit Dld bestellen.
Ik dacht als ‘welkom-in-ons-landiër’ bij de dader aan dezelfde streek als jij. Maar nu er verhalen over Oost Europa rondgaan komen wij allebei van een koude kermis thuis ofnie?!1!!quote:Op maandag 6 juli 2026 01:24 schreef Red_85 het volgende:
Laat ons raden wat voor volk de dader is...
Toch?
Met dank aan de welkom in ons landiërs die je ongetwijfeld ook in België hebt.
Goeie, die maglite, kan ook niemand janken dat je een 'wapen' in je auto hebt liggen (quote:Op maandag 6 juli 2026 09:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou je allang moeten hebben. Een maglite in je zijvak geeft minder gedoe en kun je als stormram in het gezicht plempen.
Pepperspray kun je ook eerst gebruiken en dan de maglite
Ik vind het ook heel raar om te lezen dat de politie daadwerkelijk actief terugbelt.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Gasje erbij en beuk m deur de panty.
Bam zo in het zij portier, daarna heb ik m uit de auto gesleurd, maar na onbeduidend gepruttel ging die er weer in zitten.
Politie erbij en die heeft de man opgepakt en vastgezet, want had 10 tallen getuigen die hem van het klemrijden hadden getuigd.
Zelfs de politie gaf me groot gelijk.
Later gebeld dat ik beter geen aangifte kon gaan doen, dat vond ik wel raar
Voordat ik op die Noord Afrikaan inreed werd ik in een verkeers issue belaagd door zo’n gast, ook uit het niks omdat ik mijn auto er voorgooide, die gast reed 120 op een 50 weg, en toen was ik flabbergasted en deed ik niks, je de deuren dicht, en die gek schoppen op de deuren en spugen enzo.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:12 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Goeie, die maglite, kan ook niemand janken dat je een 'wapen' in je auto hebt liggen ().
Fuck dat, mijn veiligheid gaat voor die van idioten die hun agressie niet onder controle hebben.
Hoort hier ook niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik dacht als ‘welkom-in-ons-landiër’ bij de dader aan dezelfde streek als jij. Maar nu er verhalen over Oost Europa rondgaan komen wij allebei van een koude kermis thuis ofnie?!1!!
quote:Op maandag 6 juli 2026 09:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voordat ik op die Noord Afrikaan inreed werd ik in een verkeers issue belaagd door zo’n gast, ook uit het niks omdat ik mijn auto er voorgooide, die gast reed 120 op een 50 weg, en toen was ik flabbergasted en deed ik niks, je de deuren dicht, en die gek schoppen op de deuren en spugen enzo.
Daarna beslist dat me dat nooit weer overkomt.
Ga nog liever vastzitten dan als cuck zoiets ondergaan. De dood of de gladiolen.
En de overheid moet ons beschermen tegen dat soort individuen, beide keren was ik gewoon voor het werk ah rijden en waren die gasten doorgesnoven of weet ik veel, mongolen.
Nee precies. Die vinden gewoon iedereen een kurwa.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de Polen vaak hard werken voor hun geld en buiten rijden met te veel alcohol op weinig problemen veroorzaken. Die hebben wel werk en een sociale kring. Dus dat zou me verbazen, als het Polen waren. Bij Polen denk ik ook niet snel aan "racisme" trouwens.
Nee, ik word best moedeloos van al die mensen die termen uit hun Twitter-bubbel komen uitbraken overal.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:36 schreef Koortsdroom het volgende:
Zeg het maar lieve mensen. Hoe bevalt de low-trust samenleving..? Vinden we het nog een beetje gezellig?
quote:Op maandag 6 juli 2026 09:36 schreef Koortsdroom het volgende:
Zeg het maar lieve mensen. Hoe bevalt de low-trust samenleving..? Vinden we het nog een beetje gezellig?
Er zijn eng veel mensen die menen dat vermeende racisten dood geslagen mogen worden.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:26 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Serieuze vraag?
Echt?
Vertel eens...
Misschien Oekraïensequote:Op maandag 6 juli 2026 09:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik dacht als ‘welkom-in-ons-landiër’ bij de dader aan dezelfde streek als jij. Maar nu er verhalen over Oost Europa rondgaan komen wij allebei van een koude kermis thuis ofnie?!1!!
1 klap kan ik me nog ergens indenken.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:28 schreef Sjemmert het volgende:
Maar wat verwacht je eigenlijk als je uitstapt en iemand bij de schouder vast grijpt. Dat is vragen om klappen wat mij betreft. 'maar dat doet ie altijd' is geen excuus. Spijtig wat er gebeurt is maar hij had ook gewoon in zijn auto kunnen blijven zitten dan was er niks aan de hand.
Ik ben altijd vrij transparant over hoe ik dat zie: de Westerse cultuur is superieur.quote:Op maandag 6 juli 2026 06:39 schreef Lyrebird het volgende:
Genoeg Nederlandse dashcamvideo’s gezien die laten zien dat je je leven in het Nederlandse verkeer ook niet zeker bent. Commentaar is ook vaak om te smullen. Wat een tyfusmongool zeg.
We doen dit onszelf aan. Alle culturen zijn immers gelijk.
Verder alles goed?quote:Op maandag 6 juli 2026 10:42 schreef Edding345 het volgende:
99,9% kans dat de dochter de vuisten van papa ging wegtrekken teriwjl de ander hem stompte
weer de schuld van vrouwen?
Hartstikke fout natuurlijk maar er lopen nu eenmaal een hoop foute mensen rond.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:31 schreef Zoddie het volgende:
[..]
1 klap kan ik me nog ergens indenken.
Maar erop in blijven rammen tot die gereanimeerd moet worden en in een coma ligt?
Ja, dit klopt wel. Dat aanraken is niet slim als iemand helemaal over de pis is.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:02 schreef Sjemmert het volgende:
Hartstikke fout natuurlijk maar er lopen nu eenmaal een hoop foute mensen rond.
Die mensen zijn al opgefokt omdat je ze net bijna aangereden hebt. Dan ga je uitstappen en ze ook nog even aanraken. Terwijl je gezin ook in de auto zit. Waarom ?
Busje haarlak, net zo effectief en legaal.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:09 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik overweeg om een honkbalknuppel achter m'n stoel te leggen. En misschien een busje pepperspray uit Dld bestellen.
Veel mensen snappen niet hoezeer bepaalde eigenschappen cultureel Westers en niet universeel zijn. Zelfbeheersing, impulscontrole, schuld en boete, spijt en berouw, vooruit denken en plannen.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij transparant over hoe ik dat zie: de Westerse cultuur is superieur.
Maar het is ook bekend dat sommigen enorm vallen over zulke uitspraken die men dan als 'racistisch' beschouwd. Elke cultuur is gelijk volgens hen (cultureel relativisme dus). Vooral in progressief linkse contreien omarmd men dat uitgangspunt.
Nee, haarlak is absoluut niet net zo effectief en dat rond bazuinen is zeer gevaarlijk. Haarlak is gemaakt om op je hoofd te sprayen... Als dat in je oog komt prikt het 2 tellen en dat is het.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Busje haarlak, net zo effectief en legaal.
Om weg te komen kan het afdoende zijn. Zeker als je het recht in de ogen spuit. Wordt al geadviseerd om het 10 minuten uit te spoelen als het per ongeluk in de ogen komt.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee, haarlak is absoluut niet net zo effectief en dat rond bazuinen is zeer gevaarlijk. Haarlak is gemaakt om op je hoofd te sprayen... Als dat in je oog komt prikt het 2 tellen en dat is het.
Dat zijn allemaal Christelijke waarden en die komen in islamitische contrijen niet zo voor.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Veel mensen snappen niet hoezeer bepaalde eigenschappen cultureel Westers en niet universeel zijn. Zelfbeheersing, impulscontrole, schuld en boete, spijt en berouw, vooruit denken en plannen.
En zelfs al ben je zelf niet gelovig en ben je hier wel opgegroeid in een land waar dit van oorsprong de norm was, dan ben je dus onbewust met diezelfde Christelijke waarden groot gebracht.quote:NBG51 Galaten 5:22-23 De vruchten van de Geest
"Maar de vrucht van de Geest is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, vriendelijkheid, goedheid, trouw, zachtmoedigheid, zelfbeheersing. Tegen zodanige mensen is de wet niet."
Ook een goed ideequote:Op maandag 6 juli 2026 11:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Busje haarlak, net zo effectief en legaal.
Hij had al hartproblemen blijkbaar, dus daar kan een advocaat misselijke pleidooien over houden. Net zoals toen in die zaak met die grensrechter.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:06 schreef LXIV het volgende:
En straks de rechter: Bewijs maar eens dat deze coma het gevolg is van de vermeende 'mishandeling'
Maar haarlak heeft totaal geen range. Als jij dichtbij genoeg komt om dat in mijn ogen te kunnen spuiten krijg je direct een vuistslag in je gezicht of gooi ik je op grond. Advies om 10 minuten te spoelen wil niet zeggen dat iemand 10 minuten uitgeschakeld is. Nogmaals, gebruik asjeblieft geen haarlak. Pepperspray is dan wel illegaal maar een boete is maar ¤300 en de pakkans is vrijwel nihil en het is VELEN malen effectiever dan haarlak.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Om weg te komen kan het afdoende zijn. Zeker als je het recht in de ogen spuit. Wordt al geadviseerd om het 10 minuten uit te spoelen als het per ongeluk in de ogen komt.
Pepperspray gebruik je ook om weg te komen.
Haarlak in de ogen spuiten kan ook 'mishandeling' opleveren, alleen het is niet strafbaar om het bij je te hebben. Pepperspray is dat wel.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:12 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ook een goed idee
Al maakt dat 'legaal' me niet veel uit als ik mezelf moet verdedigen..
Als je aangifte doet, dan krijgt de tegenpartij jouw NAW gegevens. Blijkbaar wil de politie voorkomen dat men verhaal komt halen c.q. buitenrechtelijk wraak neemt. Aan de ene kant een praktisch advies. Aan de andere kant een teken dat de overheid meebuigt met deze criminelen.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Gasje erbij en beuk m deur de panty.
Bam zo in het zij portier, daarna heb ik m uit de auto gesleurd, maar na onbeduidend gepruttel ging die er weer in zitten.
Politie erbij en die heeft de man opgepakt en vastgezet, want had 10 tallen getuigen die hem van het klemrijden hadden getuigd.
Zelfs de politie gaf me groot gelijk.
Later gebeld dat ik beter geen aangifte kon gaan doen, dat vond ik wel raar
Ook goed voor de cijfers, criminaliteit gaat omlaag, we doen het goed mensen.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:23 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Als je aangifte doet, dan krijgt de tegenpartij jouw NAW gegevens. Blijkbaar wil de politie voorkomen dat men verhaal komt halen c.q. buitenrechtelijk wraak neemt. Aan de ene kant een praktisch advies. Aan de andere kant een teken dat de overheid meebuigt met deze criminelen.
Een vriendin van mij zei ooit dat ze gefouilleerd werd door politie vanwege een incident bij het uitgaan.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:12 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ook een goed idee
Al maakt dat 'legaal' me niet veel uit als ik mezelf moet verdedigen..
Het is best mogelijk dat hij niet in coma was geraakt als hij geen hartproblemen had, maar dan nog is het zo dat de aanval hiertoe geleid heeft. Ik vind dat dit de doorslag moet geven bij de schuldvraag, niet het hartprobleem.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:18 schreef Halcon het volgende:
Hij had al hartproblemen blijkbaar, dus daar kan een advocaat misselijke pleidooien over houden. Net zoals toen in die zaak met die grensrechter.
quote:Op maandag 6 juli 2026 11:29 schreef Zoddie het volgende:
Een vriendin van mij zei ooit dat ze gefouilleerd werd door politie vanwege een incident bij het uitgaan.
Politie opende haar tasje, haalde de illegale pepperspray eruit, keek haar aan en stopte het weer terug met de woorden "Die heb ik niet gezien"
Dat is een leugen, sommige daders zijn al minstens 75 jaar.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:29 schreef LXIV het volgende:
We hadden ooit een prachtige, welvarende, veilige, high-trust samenleving hier. Om de een of andere reden was dat 'racistisch' en moest die zo snel mogelijk gesloopt worden.
????? Heb ik iets gemist? Misschien moet ik dit maar rapporteren!quote:Op maandag 6 juli 2026 01:01 schreef vul_maar_in het volgende:
NB: Wat een gore racist die Karel. Goed dat hij eens flink op zijn nummer is gezet door deze strijder.
Sarcasme is u vreemd?quote:Op maandag 6 juli 2026 11:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
????? Heb ik iets gemist? Misschien moet ik dit maar rapporteren!
Nee, maar vind het niet passend hier.quote:
Als iemand mij eerst bijna aanrijdt en daarna ook nog zijn hand op mijn schouder legt, dan zou ik me behoorlijk bedreigd voelenquote:Op maandag 6 juli 2026 10:28 schreef Sjemmert het volgende:
Maar wat verwacht je eigenlijk als je uitstapt en iemand bij de schouder vast grijpt. Dat is vragen om klappen wat mij betreft. 'maar dat doet ie altijd' is geen excuus. Spijtig wat er gebeurt is maar hij had ook gewoon in zijn auto kunnen blijven zitten dan was er niks aan de hand.
quote:Op maandag 6 juli 2026 11:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Veel mensen snappen niet hoezeer bepaalde eigenschappen cultureel Westers en niet universeel zijn. Zelfbeheersing, impulscontrole, schuld en boete, spijt en berouw, vooruit denken en plannen.
Als dit bericht zou zijn gegaan over naïever Westerse mutsen op een verjaardagsfeestje in Pakistan, zou er nu 20 keer gejankt worden over victim blaming, maar je hebt gelijk... best kans dat er vooraf al wat geroepen is, dat je ziet dat iemand opgefokt is en dan kun je beter doorrijden i.p.v. schouderklopjes gaan geven.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is best mogelijk dat hij niet in coma was geraakt als hij geen hartproblemen had, maar dan nog is het zo dat de aanval hiertoe geleid heeft. Ik vind dat dit de doorslag moet geven bij de schuldvraag, niet het hartprobleem.
Maar goed, kan me ook voorstellen dat je, als je al opgefokt bent, extra pissig wordt als iemand dan 'kameraadschappelijk' zijn hand op je schouders legt. Ik heb persoonlijk ook een hekel aan mensen die dat doen. Heb bij die lui altijd een beetje het gevoel alsof ze zichzelf belangrijker vinden dan de ander.
Dat wil echter niet zeggen dat je dan moet gaan meppen. Je kunt ook zeggen: Houd je handen thuis, hier ben ik niet van gediend.
Een kort rokje lokt hetzelfde uit ongeveer ?quote:Op maandag 6 juli 2026 11:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, dit klopt wel. Dat aanraken is niet slim als iemand helemaal over de pis is.
Ja het was een rechercheur, hij kende en volgde die specifieke fam en wist van risico’s, aangifte vlg bedrijf kon wel. Maar ergens is dit toch dat je als land al verloren hebt of niet dan?quote:Op maandag 6 juli 2026 11:23 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Als je aangifte doet, dan krijgt de tegenpartij jouw NAW gegevens. Blijkbaar wil de politie voorkomen dat men verhaal komt halen c.q. buitenrechtelijk wraak neemt. Aan de ene kant een praktisch advies. Aan de andere kant een teken dat de overheid meebuigt met deze criminelen.
Doe eens normaal joh. Zie je niet dat dat allemaal verrijking is?quote:Op maandag 6 juli 2026 11:29 schreef LXIV het volgende:
We hadden ooit een prachtige, welvarende, veilige, high-trust samenleving hier. Om de een of andere reden was dat 'racistisch' en moest die zo snel mogelijk gesloopt worden.
Het zijn altijd de progressievo's die de kant kiezen van bruine migranten omdat ze een hekel hebben aan blanken en de eigen culturele identiteit. Er is in die kringen nu ook weer zo'n hype gaande dat blanke mannen achteraan moeten staan bij concerten. Het is een ziekelijke afkeer voor het eigene. Een decadente welvaartsziekte die je alleen in westerse culturen ziet.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:29 schreef LXIV het volgende:
Dat progressieven onze cultuur ondermijnen zal ik niet ontkennen, maar dat ze een hekel hebben aan blanken lijkt me onwaarschijnlijk. het zijn bijna allemaal zelf blanken.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het zijn altijd de progressievo's die de kant kiezen van bruine migranten omdat ze een hekel hebben aan blanken en de eigen culturele identiteit. Er is in die kringen nu ook weer zo'n hype gaande dat blanke mannen achteraan moeten staan bij concerten. Het is een ziekelijke afkeer voor het eigene. Een decadente welvaartsziekte die je alleen in westerse culturen ziet.
Maar deze D66'ers kunnen het zich veroorloven om ruimhartige standpunten over immigratie in te nemen, aangezien ze zelf in veilige welvarende overlastvrije wijken wonen. Mocht het nodig worden kunnen ze investeren in goede beveiliging / gated community. Deze keuze lijkt voor hen aantrekkelijker dan de politieke standpunten over immigratie te herzien, want dan speel je Wilders in de kaart.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat progressieven onze cultuur ondermijnen zal ik niet ontkennen, maar dat ze een hekel hebben aan blanken lijkt me onwaarschijnlijk. het zijn bijna allemaal zelf blanken.
De moslims zijn helemaal niet progressief, die willen gewoon hier de dienst gaan uitmaken.
Kijk eens op een D66-congres (ergste van het ergste). Zo blank als sneeuw
Het is een soort deug-narcisme. Kijk mij eens goed/progressief zijn .quote:Op maandag 6 juli 2026 14:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar deze D66'ers kunnen het zich veroorloven om ruimhartige standpunten over immigratie in te nemen, aangezien ze zelf in veilige welvarende overlastvrije wijken wonen. Mocht het nodig worden kunnen ze investeren in goede beveiliging / gated community. Deze keuze lijkt voor hen aantrekkelijker dan de politieke standpunten over immigratie te herzien, want dan speel je Wilders in de kaart.
Die lui moeten toch ook een keer de stad in en zullen toch ook weleens wat meemaken?quote:Op maandag 6 juli 2026 14:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar deze D66'ers kunnen het zich veroorloven om ruimhartige standpunten over immigratie in te nemen, aangezien ze zelf in veilige welvarende overlastvrije wijken wonen. Mocht het nodig worden kunnen ze investeren in goede beveiliging / gated community. Deze keuze lijkt voor hen aantrekkelijker dan de politieke standpunten over immigratie te herzien, want dan speel je Wilders in de kaart.
Dat gaat denk ik te ver aangezien het ook om zelfverdediging kan gaan.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Kopschoppen mag best een eigen bepaling hebben in het strafrecht. Dus je hebt gewone mishandeling en je hebt kopschoppen. Of bij kopschoppen altijd voor poging tot doodslag vervolgen.
Kopschoppen is een vorm van verdediging?quote:Op maandag 6 juli 2026 16:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik te ver aangezien het ook om zelfverdediging kan gaan.
Veel van dat soort types hebben echt helemaal niks te verliezen en menen ook nog dat het de schuld van anderen is. Geen vriendin, geen kinderen, vaak geen werk en ook geen aanzien in de maatschappij. Als men dan ook nog een religie aanhangt die juist leert dat zij, de moslim, de baas over de ongelovigen zijn dan ontstaat er logischerwijs kortsluiting in die amper functionerende grijze massa bovenin. Idem ditto trouwens met de racisme. Het zijn totale losers, maar dat komt natuurlijk omdat de samenleving racistisch is. Links moedigt dit gedrag gewoon aan.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:31 schreef Tengano het volgende:
Heb gisteren zelf een incident meegemaakt waarbij ik slachtoffer was. Ik deed niet eens iets verkeerd maar werd wel meerdere keren bedreigd en er was sprake van geweld. Ik bleef heel rustig, maar kwam later tot de conclusie dat die man gewoon niet normaal en redelijk functioneerde.
Bij veel van dit soort gevallen probeer je het met goede bedoelingen en met een rustige en beleefde manier op te lossen. Maar het probleem is blijkbaar dat mensen die agressief gedrag vertonen in een totaal andere belevingswereld leven waar zo'n rustige aanpak helemaal niet werkt en aansluit.
Ben er zelf wel van geschrokken en ben ook tot de conclusie gekomen dat zelfs rustig blijven en deescaleren dus geen garantie is dat je toch slachtoffer kunt worden, net als in dit geval van die arme Karel Snoeckx wat natuurlijk veel erger en extremer is.
Maar deze maatschappij wordt inderdaad met de dag onveiliger en ik weet zelf ook niet wat je daar aan zou kunnen doen. Maar het laatste waar ik zelf zin in heb is om in die spiraal van agressie mee te gaan. Ik ben gisteren dan uiteindelijk ook maar uit de situatie gestapt en weggelopen omdat echt niets hielp.
Jammer dat we steeds meer die kant op gaan.
Het hele rechtssysteem van ons land is ongeschikt voor deze barbaren. Ze hebben geen geweten, geen schaamte, geen empathie, geen respect, geen spijt.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja het was een rechercheur, hij kende en volgde die specifieke fam en wist van risico’s, aangifte vlg bedrijf kon wel. Maar ergens is dit toch dat je als land al verloren hebt of niet dan?
Hier nog zo'n debiel.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:23 schreef Cruzinats het volgende:
Veel van dat soort types hebben echt helemaal niks te verliezen en menen ook nog dat het de schuld van anderen is. Geen vriendin, geen kinderen, vaak geen werk en ook geen aanzien in de maatschappij. Als men dan ook nog een religie aanhangt die juist leert dat zij, de moslim, de baas over de ongelovigen zijn dan ontstaat er logischerwijs kortsluiting in die amper functionerende grijze massa bovenin. Idem ditto trouwens met de racisme. Het zijn totale losers, maar dat komt natuurlijk omdat de samenleving racistisch is. Links moedigt dit gedrag gewoon aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |