Ik bedoel dat de Polen vaak hard werken voor hun geld en buiten rijden met te veel alcohol op weinig problemen veroorzaken. Die hebben wel werk en een sociale kring. Dus dat zou me verbazen, als het Polen waren. Bij Polen denk ik ook niet snel aan "racisme" trouwens.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Precies de cocktail waar ik op doel.
Roemenen trekken wel om het minst geringste de racisme kaart.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de Polen vaak hard werken voor hun geld en buiten rijden met te veel alcohol op weinig problemen veroorzaken. Die hebben wel werk en een sociale kring. Dus dat zou me verbazen, als het Polen waren. Bij Polen denk ik ook niet snel aan "racisme" trouwens.
...en alle deuren op slot, meteen.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij dit soort zaken moet je gewoon doorrijden. Vooral niet pogen te rationaliseren met wezens die deze eigenschap niet bezitten.
Er is een verdachte aangehouden.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:40 schreef William_Papadin het volgende:
Hebben ze de dader opgepakt ? Blijkt niet uit het filmpje
Poging tot doodslag lijkt me inderdaad gepast in zo'n situatie.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Kopschoppen mag best een eigen bepaling hebben in het strafrecht. Dus je hebt gewone mishandeling en je hebt kopschoppen. Of bij kopschoppen altijd voor poging tot doodslag vervolgen.
Zelfs al staan ze voor je auto. Gaspedaal indrukken. Geen medelijden met dat soort afval.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:38 schreef spickel het volgende:
Daarom gewoon altijd auto op slot, en mocht wat gebeuren, toch maar gewoon doorrijden.
Ik overweeg om een honkbalknuppel achter m'n stoel te leggen. En misschien een busje pepperspray uit Dld bestellen.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb ik al eens gedaan, tegen een suet die mij klemreed.
Zou je allang moeten hebben. Een maglite in je zijvak geeft minder gedoe en kun je als stormram in het gezicht plempen.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:09 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik overweeg om een honkbalknuppel achter m'n stoel te leggen. En misschien een busje pepperspray uit Dld bestellen.
Ik dacht als ‘welkom-in-ons-landiër’ bij de dader aan dezelfde streek als jij. Maar nu er verhalen over Oost Europa rondgaan komen wij allebei van een koude kermis thuis ofnie?!1!!quote:Op maandag 6 juli 2026 01:24 schreef Red_85 het volgende:
Laat ons raden wat voor volk de dader is...
Toch?
Met dank aan de welkom in ons landiërs die je ongetwijfeld ook in België hebt.
Goeie, die maglite, kan ook niemand janken dat je een 'wapen' in je auto hebt liggen (quote:Op maandag 6 juli 2026 09:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou je allang moeten hebben. Een maglite in je zijvak geeft minder gedoe en kun je als stormram in het gezicht plempen.
Pepperspray kun je ook eerst gebruiken en dan de maglite
Ik vind het ook heel raar om te lezen dat de politie daadwerkelijk actief terugbelt.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb ik al eens gedaan, tegen een suet die mij klemreed.
Gasje erbij en beuk m deur de panty.
Bam zo in het zij portier, daarna heb ik m uit de auto gesleurd, maar na onbeduidend gepruttel ging die er weer in zitten.
Politie erbij en die heeft de man opgepakt en vastgezet, want had 10 tallen getuigen die hem van het klemrijden hadden getuigd.
Zelfs de politie gaf me groot gelijk.
Later gebeld dat ik beter geen aangifte kon gaan doen, dat vond ik wel raar
Voordat ik op die Noord Afrikaan inreed werd ik in een verkeers issue belaagd door zo’n gast, ook uit het niks omdat ik mijn auto er voorgooide, die gast reed 120 op een 50 weg, en toen was ik flabbergasted en deed ik niks, je de deuren dicht, en die gek schoppen op de deuren en spugen enzo.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:12 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Goeie, die maglite, kan ook niemand janken dat je een 'wapen' in je auto hebt liggen ().
Fuck dat, mijn veiligheid gaat voor die van idioten die hun agressie niet onder controle hebben.
Hoort hier ook niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik dacht als ‘welkom-in-ons-landiër’ bij de dader aan dezelfde streek als jij. Maar nu er verhalen over Oost Europa rondgaan komen wij allebei van een koude kermis thuis ofnie?!1!!
quote:Op maandag 6 juli 2026 09:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voordat ik op die Noord Afrikaan inreed werd ik in een verkeers issue belaagd door zo’n gast, ook uit het niks omdat ik mijn auto er voorgooide, die gast reed 120 op een 50 weg, en toen was ik flabbergasted en deed ik niks, je de deuren dicht, en die gek schoppen op de deuren en spugen enzo.
Daarna beslist dat me dat nooit weer overkomt.
Ga nog liever vastzitten dan als cuck zoiets ondergaan. De dood of de gladiolen.
En de overheid moet ons beschermen tegen dat soort individuen, beide keren was ik gewoon voor het werk ah rijden en waren die gasten doorgesnoven of weet ik veel, mongolen.
Nee precies. Die vinden gewoon iedereen een kurwa.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de Polen vaak hard werken voor hun geld en buiten rijden met te veel alcohol op weinig problemen veroorzaken. Die hebben wel werk en een sociale kring. Dus dat zou me verbazen, als het Polen waren. Bij Polen denk ik ook niet snel aan "racisme" trouwens.
Nee, ik word best moedeloos van al die mensen die termen uit hun Twitter-bubbel komen uitbraken overal.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:36 schreef Koortsdroom het volgende:
Zeg het maar lieve mensen. Hoe bevalt de low-trust samenleving..? Vinden we het nog een beetje gezellig?
quote:Op maandag 6 juli 2026 09:36 schreef Koortsdroom het volgende:
Zeg het maar lieve mensen. Hoe bevalt de low-trust samenleving..? Vinden we het nog een beetje gezellig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |