Goh. Wie zag dit aankomen?quote:Op maandag 6 juli 2026 01:01 schreef vul_maar_in het volgende:
Maar de situatie escaleerde toen de vrouw het gezin beschuldigde van racisme. Karel stapte uit de auto om de plooien minnelijk glad te strijken. “Zoals hij altijd doet met een hand op de schouder”, aldus zijn partner Lindsy. “Hij kreeg onmiddellijk een vuistslag in het gezicht
Bij dit soort zaken moet je gewoon doorrijden. Vooral niet pogen te rationaliseren met wezens die deze eigenschap niet bezitten.quote:Snoeckx en zijn gezin zaten in de wagen en konden een aanrijding met een voetgangster op het zebrapad op het nippertje vermijden. Maar de situatie escaleerde toen de vrouw het gezin beschuldigde van racisme.
Precies.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij dit soort zaken moet je gewoon doorrijden. Vooral niet pogen te rationaliseren met wezens die deze eigenschap niet bezitten.
Nee dat hoeven we niet te doen, komt vast wel boven water.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:24 schreef Red_85 het volgende:
Laat ons raden wat voor volk de dader is...
Toch?
Met dank aan de welkom in ons landiërs die je ongetwijfeld ook in België hebt.
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:30 schreef BlaZ het volgende:
https://www.hln.be/videos(...)nd-geraakte-13671993
Als ze al meteen de racisme-kaart trekken, dan is elke discussie zinloos. Als je ze met je mede-inzittenden kunt hebben, dan kun je het proberen, maar anders wegrijden inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:20 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Precies.
Proberen op een beschaafde manier te praten met levensvormen die gewoon geen beschaving kennen heeft geen nut. En dit geldt dubbel voor het soort 'mensen' wat dit soort lagere levensvormen steeds in bescherming neemt *kuch*klaver/timmermans*kuch*
Punt is dat dit soort types niets te verliezen hebben. Geen werk, beperkte sociale kring. Dit in combinatie met het feit dat ze vaak het IQ van een visstick hebben is een zeer gevaarlijke cocktail. Denken niet na over de consequenties en geweld is de enige manier om een meningsverschil op te lossen.quote:Op maandag 6 juli 2026 06:45 schreef TAmaru het volgende:
De daders zijn blijkbaar een Oost-Europees koppel.
Helemaal mee eens. Geen genade voor kopschoppers.quote:Op maandag 6 juli 2026 06:45 schreef TAmaru het volgende:
De daders zijn blijkbaar een Oost-Europees koppel.
Walgelijk. Dit soort mensen mogen ze wat mij betreft heel hard straffen. Doodstraf is gepast voor die dader.
Serieuze vraag?quote:Op maandag 6 juli 2026 07:15 schreef Harvest89 het volgende:
Toch benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
Kopschoppen mag best een eigen bepaling hebben in het strafrecht. Dus je hebt gewone mishandeling en je hebt kopschoppen. Of bij kopschoppen altijd voor poging tot doodslag vervolgen.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Geen genade voor kopschoppers.
Ik weet niet wat voor Oost-Europeanen het waren natuurlijk en wat hun achtergrond was. Roemeense zigeuners zijn weer heel andere types dan Bulgaarse bouwvakkers of Poolse champignonplukkers. Of Oekraïense vluchtelingen.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Punt is dat dit soort types niets te verliezen hebben. Geen werk, beperkte sociale kring. Dit in combinatie met het feit dat ze vaak het IQ van een visstick hebben is een zeer gevaarlijke cocktail. Denken niet na over de consequenties en geweld is de enige manier om een meningsverschil op te lossen.
Ons werden dokters en ingenieurs beloofd. Wat hebben we gekregen? Wasknijpermakers.
Rendac.
Hap nou niet, dan houdt ie nooit opquote:Op maandag 6 juli 2026 07:26 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Serieuze vraag?
Echt?
Wat rechtvaardigt zulk geweld?
Vertel eens...
Wat maakt het uit? Precies de cocktail waar ik op doel.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor Oost-Europeanen het waren natuurlijk en wat hun achtergrond was. Roemeense zigeuners zijn weer heel andere types dan Bulgaarse bouwvakkers of Poolse champignonplukkers. Of Oekraïense vluchtelingen.
Niet zo zeer rechtvaardigen. Ik vraag me gewoon af hoe het zo is geëscaleerd. Daar hebben we de andere kant van het verhaal voor nodig.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:26 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Serieuze vraag?
Echt?
Wat rechtvaardigt zulk geweld?
Vertel eens...
Ik bedoel dat de Polen vaak hard werken voor hun geld en buiten rijden met te veel alcohol op weinig problemen veroorzaken. Die hebben wel werk en een sociale kring. Dus dat zou me verbazen, als het Polen waren. Bij Polen denk ik ook niet snel aan "racisme" trouwens.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Precies de cocktail waar ik op doel.
Roemenen trekken wel om het minst geringste de racisme kaart.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de Polen vaak hard werken voor hun geld en buiten rijden met te veel alcohol op weinig problemen veroorzaken. Die hebben wel werk en een sociale kring. Dus dat zou me verbazen, als het Polen waren. Bij Polen denk ik ook niet snel aan "racisme" trouwens.
...en alle deuren op slot, meteen.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij dit soort zaken moet je gewoon doorrijden. Vooral niet pogen te rationaliseren met wezens die deze eigenschap niet bezitten.
Er is een verdachte aangehouden.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:40 schreef William_Papadin het volgende:
Hebben ze de dader opgepakt ? Blijkt niet uit het filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |