abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221258183
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 21:50 schreef epicbeardman het volgende:
maar we weten ook nog het of hij gedronken had
Precies. Er werd het weekend nl stevig gebouwd aan de wagen voor de zwarte cross (was te zien op de facebook pagina van die club). Vrijdag, zaterdag, zondag ... op andere dagen waren er ook wat flesjes bier in handen te zien.
pi_221258278
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 21:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Was het een automaat, of vraag ik iets stoms?
Geen enkele vraag is stom, dit is wel een automaat ja maar is ook te bedienen via de flippers aan het stuur.

In realiteit win je nooit zelf schakelen van de automaat.

Tis gewoon een gestoorde bak als je wil.

https://youtube.com/shorts/qwgrqu12mic
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221258402
Als je op google maps zijn huis ziet dan staat daar ook een dikke BMW X6 op de oprit (denk ik).
Dus hij houdt toch wel van sportieve auto's denk ik. Of hield.
Er van uitgaande adt die van hem is.
pi_221258458
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 21:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Geen enkele vraag is stom, dit is wel een automaat ja maar is ook te bedienen via de flippers aan het stuur.

In realiteit win je nooit zelf schakelen van de automaat.

Tis gewoon een gestoorde bak als je wil.

https://youtube.com/shorts/qwgrqu12mic
Dat filmpje :X Lijkt mij inderdaad geen wegdekklever. Heb zelf in tientallen auto's gereden, het enige autootje wat werkelijk aan de weg kleefde en je zowat haaks met snelheid een bocht kon maken was een oud model Ford Ka.. :D
pi_221258498
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:12 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat filmpje :X Lijkt mij inderdaad geen wegdekklever. Heb zelf in tientallen auto's gereden, het enige autootje wat werkelijk aan de weg kleefde en je zowat haaks met snelheid een bocht kon maken was een oud model Ford Ka.. :D
De XM is letterlijk speelgoed auto voor lui die willen flexen, midlifecrisis ding. En dat is best toepasselijk voor hem volgens mij.

Nog steeds is het natuurlijk enorm triest dat dit zo veel leed heeft veroorzaakt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221258603
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
De XM is letterlijk speelgoed auto voor lui die willen flexen, midlifecrisis ding. En dat is best toepasselijk voor hem volgens mij.

Nog steeds is het natuurlijk enorm triest dat dit zo veel leed heeft veroorzaakt.
Nou zeg dat, zijn bedrijf kan wel opgedoekt worden, dat gaat sowieso failliet aan alle aansprakelijkheden.
  maandag 6 juli 2026 @ 22:32:24 #257
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221258795
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:21 schreef Firuze60 het volgende:
Nou zeg dat, zijn bedrijf kan wel opgedoekt worden, dat gaat sowieso failliet aan alle aansprakelijkheden.
FREE THE CHICKEN! 🐔✊
pi_221258863
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:32 schreef Tengano het volgende:

[..]
FREE THE CHICKEN! 🐔✊
Had toch al een hekel aan dat bedrijf met die miljoenen sneue kippen.
pi_221259204
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:21 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het is een bv zie ik.
Hoop dat ze dat goed geregeld hebben
pi_221259305
https://www.ad.nl/binnenl(...)-ons-leven~a5c3132b/

quote:
Of team Leudal dit jaar deelneemt aan de Zwarte Cross is nog niet bekend. Afgelopen vrijdag liet het team nog weten met man en macht te werken om hun voertuig van dit jaar op tijd klaar te krijgen. Zij doen al jaren mee in de zogenoemde zwaargewicht klasse.
Beetje wrang, dat zwaargewicht.
  maandag 6 juli 2026 @ 23:26:20 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221259592
n.m.
pi_221259777
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Kijk, leuk al die verhalen hier over die dikke bak.

Grote vraag blijft altijd is dit pikcompensatie gedrag?

Edit: twee meiden missen nu hun pa, degene die op zoek moest naar de real love op tv.
Nou ik heb bovengemiddelde penis, kan foto sturen naast liniaal als je wil. Rond de 17cm, maar trap ook wel eens het gaspedaal in.

Dus nee het is een vrij man-onvriendelijke stelling om dit te claimen. Ook negers met hele grote penissen komen om in auto ongelukken.

Een auto met veel pk, is er om ingetrapt te worden helaas. Of het slim is, dat is wat anders.

Maar laten we het eens anders bekijken.

Wellicht was het zelfmoord, wellicht had hij dikke schulden, was het een cocaïne verslaafde, was er verzekeringsfraude gepleegd met de dood van 50k kippen.

Hij gaat van een normale X6 naar een auto van 150-220k. Met dat verzekerings geld? Misschien was dit zijn geplande einde, misschien weten zijn dochters en vrouw veel meer. (113.. btw for anyone reading this)

En verder heb je echt wel gelijk dat mannen vaker domme dingen doen, daarom leven wij ook korter. Maar dit is niet alleen in autos.

[ Bericht 4% gewijzigd door epicbeardman op 07-07-2026 01:44:32 ]
pi_221259794
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik snap dat gejank in dat dorp niet. Die paardenlul rijdt ff drie anderen het licht uit de ogen…
Twee anderen liggen op de ic.

Hup alles kapot. Waarom? Racoon heeft er een mooi nummer over geschreven. Pikstrijd? Nou hij heeft gewonnen.

Rupsje nooit genoeg.
De dikste bak, de meeste kippen, het grootste bedrijf, gemeenteraadslid, honderden vrienden.
En dan 600 meter van je dikke hut en bedrijf met je dikke wagen crashen tegen een oude eik.

Nou was het het waard? Ligt je dan op de koelplaat en straks in de kist. En vanaf vandaag elk feestje gemist.
En hier geef ik je volkomen gelijk. Als je met het leven van anderen speelt ben je gewoon ziek.

Als ik mijn beste maat (vader van 3) of wie dan ook in de auto heb zitten ga ik echt niet dat soort capriolen uithalen.

Grote kans is dat alle 5 de passagiers John hebben aangespoord om even lekker te laten zien wat deze auto kan. En als je hem dan net sinds dit jaar hebt, zit een ongeluk in een klein hoekje. Zo werkt dat in groepen helaas.

quote:
Wat betreft je vraag of hij "F1 gek" was: ja, John stond in zijn omgeving en bij zijn vrienden bekend als een enorme Formule 1- en motorsportliefhebber. Het tragische toeval wil dat het ongeluk gebeurde op de zondagmiddag van de Grand Prix van Engeland (Silverstone), een weekend waar veel racefans traditioneel samen naar kijken.
Wie weet nog drank of andere genotsmiddelen in spel, daarnaast heb je 4 mannen achter je zitten die roepen om dat ze de echte achtbaan beleving willen meemaken en.. harder harder!! Gasolina! En dan het noodlot

[ Bericht 8% gewijzigd door epicbeardman op 07-07-2026 02:01:17 ]
pi_221260775
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Had toch al een hekel aan dat bedrijf met die miljoenen sneue kippen.
Wat boeit dat nou.
pi_221260779
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 01:46 schreef epicbeardman het volgende:
Wie weet nog drank of andere genotsmiddelen in spel, daarnaast heb je 4 mannen achter je zitten die roepen om dat ze de echte achtbaan beleving willen meemaken en.. harder harder!! Gasolina! En dan het noodlot
Opgeruimd staat netjes dan. Met dat soort volk heb ik echt nul komma nul medelijden.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 07:27:34 #266
369251 Geralt
of Rivia
pi_221260876
Zijn die speculaties die op niets anders dan eigen vermoeden danwel verzinsels gestoeld zijn echt nodig?

Dat iemand een F1 fan is wil niet meteen zeggen dat hij stomdronken en finaal doorgesnoven in die auto zat. Man man man.

[ Bericht 3% gewijzigd door Geralt op 07-07-2026 10:33:02 ]
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_221260984
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 07:27 schreef Geralt het volgende:
Zijn die speculaties die op niets anders dan eigen vermoeden danwel verzinsels echt nodig?

Dat iemand een F1 fan is wil niet meteen zeggen dat hij stomdronken en finaal doorgesnoven in die auto zat. Man man man.
Eerste f1 fan gespot. 😗 Zo wordt ook geredeneerd met gamers en shootings.

Mijn punt is dat we helemaal niet weten wat er nu speelde, dus kleine pikken compensatie is dan net zo raar.

Daarnaast is het niet zo gek hoor dat een F1 fan eerder gaspedaal intrapt dan een wielrenner fan.

Jaren lang wordt de link gelegd tussen gamers en shootings maar mensen die letterlijk op zwarte cross racen en F1 fans mag je de associatie niet maken met racen in een auto.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 08:34:13 #268
369251 Geralt
of Rivia
pi_221261074
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 08:05 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Eerste f1 fan gespot. 😗 Zo wordt ook geredeneerd met gamers en shootings.

Mijn punt is dat we helemaal niet weten wat er nu speelde, dus kleine pikken compensatie is dan net zo raar.

Daarnaast is het niet zo gek hoor dat een F1 fan eerder gaspedaal intrapt dan een wielrenner fan.

Jaren lang wordt de link gelegd tussen gamers en shootings maar mensen die letterlijk op zwarte cross racen en F1 fans mag je de associatie niet maken met racen in een auto.
Dat zwarte cross is geen racen te noemen. Althans niet waar zij aan meedoen.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 08:39:46 #269
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221261093
Volgens mij was miin eerste aanname met die takjes op de weg, nog redelijk beschaafd :X

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 07-07-2026 10:18:15 ]
pi_221261284
quote:
Ik snap dat gejank in dat dorp niet. Die paardenlul rijdt ff drie anderen het licht uit de ogen…

Hup alles kapot. Waarom? Racoon heeft er een mooi nummer over geschreven. Pikstrijd? Nou hij heeft gewonnen.

Rupsje nooit genoeg.
De dikste bak, de meeste kippen, het grootste bedrijf, gemeenteraadslid, honderden vrienden.
En dan 600 meter van je dikke hut en bedrijf met je dikke wagen crashen tegen een oude eik.

Nou was het het waard? Ligt je dan op de koelplaat en straks in de kist. En vanaf vandaag elk feestje gemist.
Ik denk dat men ook afwacht wat nu de oorzaak is. Als die al bekend gemaakt wordt.
Reed hij inderdaad als een kip zonder kop die zijn zware veiligheidsschoen te diep op het gaspedaal heeft geduwd ... tsja dan zul je ook wel anderen verhalen krijgen dan nu nog de sympatieke verhalen.

Maar net zoals hen weten ook wij hier niet wat nu de oorzaak is.
Reed hij 80, moest hij niezen of brak een wiiel af en reed hij tegen de boom.
Vergiste hij zich in de pedalen en maakte hij een menselijke fout met fatale gevolgen.
Of reed hij inderdaad bewust 3x zo hard .... ja dan neem je mensen bewust mee in de dood.
pi_221261837
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 09:12 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Ik denk dat men ook afwacht wat nu de oorzaak is. Als die al bekend gemaakt wordt.
Reed hij inderdaad als een kip zonder kop die zijn zware veiligheidsschoen te diep op het gaspedaal heeft geduwd ... tsja dan zul je ook wel anderen verhalen krijgen dan nu nog de sympatieke verhalen.

Maar net zoals hen weten ook wij hier niet wat nu de oorzaak is.
Reed hij 80, moest hij niezen of brak een wiiel af en reed hij tegen de boom.
Vergiste hij zich in de pedalen en maakte hij een menselijke fout met fatale gevolgen.
Of reed hij inderdaad bewust 3x zo hard .... ja dan neem je mensen bewust mee in de dood.
Je mag daar 60, toch? Op de foto's ziet het er allemaal niet echt uit alsof hij 60 reed. Eerder minimaal het dubbele.
pi_221261882
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 09:40 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je mag daar 60, toch? Op de foto's ziet het er allemaal niet echt uit alsof hij 60 reed. Eerder minimaal het dubbele.
Met je eens.

Maar dat kunnen we eigenlijk pas zeker zeggen als er duidelijkheid over is na onderzoek. En pas dan gaan mensen (om hem heen) misschien ook anders denken dan "oh wat zielig voor hem" of "wat een pech".
pi_221261889
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 09:46 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Met je eens.

Maar dat kunnen we eigenlijk pas zeker zeggen als er duidelijkheid over is na onderzoek. En pas dan gaan mensen (om hem heen) misschien ook anders denken dan "oh wat zielig voor hem" of "wat een pech".
Klopt. Het gaat natuurlijk wel om 'n vader van twee kinderen. Veel mensen in het dorp zullen hem, zijn kinderen en zijn familie (goed) kennen. Dan roep je toch wat minder snel "eigen bult dikke schuld" dan anoniem op een internetforum.
pi_221261961
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 09:48 schreef Halcon het volgende:

[..]
Klopt. Het gaat natuurlijk wel om 'n vader van twee kinderen. Veel mensen in het dorp zullen hem, zijn kinderen en zijn familie (goed) kennen. Dan roep je toch wat minder snel "eigen bult dikke schuld" dan anoniem op een internetforum.
Dat.

Ik las gisteren een artikel van zijn vader: "hij rijdt nooit te hard".
Maar dat zijn dingen die je met een korreltje zout moet nemen denk ik.
Er van uitgaande dat hij te hard heeft gereden dan zal dit niet toevallig de eerste keer zijn.

Verplaats je je in die vader en de famile die erom heen hangt dan hoop je wellicht dat er een menselijke fout of technisch mankelement is. Alleen maar dat ze achteraf niet slecht over je zoon / familielid gaan praten etc. Want als blijkt dat hij te hoge snelheid heeft gereden zijn de kippen ook wel gaar denk ik. Dan vangen hoge bomen ook veel wind, ook al ben je overleden.
pi_221261968
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 09:58 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Dat.

Ik las gisteren een artikel van zijn vader: "hij rijdt nooit te hard".
Maar dat zijn dingen die je met een korreltje zout moet nemen denk ik.
Er van uitgaande dat hij te hard heeft gereden dan zal dit niet toevallig de eerste keer zijn.

Verplaats je je in die vader en de famile die erom heen hangt dan hoop je wellicht dat er een menselijke fout of technisch mankelement is. Alleen maar dat ze achteraf niet slecht over je zoon / familielid gaan praten etc. Want als blijkt dat hij te hoge snelheid heeft gereden zijn de kippen ook wel gaar denk ik. Dan vangen hoge bomen ook veel wind, ook al ben je overleden.
Dat kan die vader niet weten of hij moet via een app het gedrag van z'n zoon achter het stuur 24/7 kunnen monitoren. Wellicht reed hij ook zelden te hard, maar nu lijkt het erop dat hij dat wel heeft gedaan.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 10:05:39 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221262011
Ouders hebben over het algemeen weinig idee van wat hun volwassen kinderen werkelijk doen.

Nou heb ik toevallig ook een auto met een (relatief) behoorlijk vermogen en rij ik idd nooit te hard, maar voor ik een auto van het kaliber BMW XM zou kopen, als notoire nooit te hard rijder, moet er nog heel wat water door de Rijn.

Ik denk persoonlijk dat je een voorliefde voor snelheid moet hebben als je zo'n auto koopt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221262754
quote:

Rupsje nooit genoeg.

Walgelijk reactie.

En schrijnend om te zien dat er geen mod te bekennen is om in te grijpen. Er is werkelijk nog niets bekend over de oorzaak van het ongeval, maar de zwakzinnige op dit forum krijgen alle gelegenheid de beste man zwart te maken.
  Spellchecker dinsdag 7 juli 2026 @ 11:13:08 #278
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221262869
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 10:05 schreef Leandra het volgende:
Ouders hebben over het algemeen weinig idee van wat hun volwassen kinderen werkelijk doen.

Nou heb ik toevallig ook een auto met een (relatief) behoorlijk vermogen en rij ik idd nooit te hard, maar voor ik een auto van het kaliber BMW XM zou kopen, als notoire nooit te hard rijder, moet er nog heel wat water door de Rijn.

Ik denk persoonlijk dat je een voorliefde voor snelheid moet hebben als je zo'n auto koopt.
En heel veel geld. :+
pi_221262903
Blijkbaar waren 2 van de slachtoffers ook deelnemer bij de zwarte cross.

Zwarte Cross-team raakt in een klap twee leden kwijt door ongeval: ‘Het is een zwarte dag in ons leven’
  dinsdag 7 juli 2026 @ 11:21:31 #280
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221262916
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 11:19 schreef Basp1 het volgende:

Zwarte Cross-team raakt in een klap twee leden kwijt door ongeval: ‘Het is een zwarte dag in ons leven’
Vier zelfs. De twee in het ziekenhuis waren ook lid.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 11:26:08 #281
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221262933
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 11:13 schreef maily het volgende:

[..]
133k 😱

Voor het instapmodelletje.

En je kunt je natuurlijk niet met een instapmodel aan komen rijden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221262963
Het argument 'misschien pedalen verwisseld' is wel een echt :') :')-argument.

Zodra je het gas induwt en dit is niet de bedoeling, laat je dat los. Indien nodig verplaats je de voet naar de rem. Dat duurt allemaal een seconde ofzo.

Als dat langer duurt, ben je echt niet geschikt om te rijden.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 11:35:35 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221262995
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 11:13 schreef maily het volgende:

[..]
Er voor over hebben...
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 juli 2026 @ 11:40:58 #284
369251 Geralt
of Rivia
pi_221263025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 11:19 schreef Basp1 het volgende:

En voor de duidelijkheid voor mensen die cross lezen en meteen denken zie je wel, een notoire hardrijder, wellicht handig om onderstaand artikel eens te lezen:
https://halloonline.nl/ve(...)te-cross-team-leudal

Het heeft weinig met crossen, racen, snelheid of gevaarlijke capriolen uithalen te maken.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 11:52:38 #285
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221263129
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 11:40 schreef Geralt het volgende:

[..]
En voor de duidelijkheid voor mensen die cross lezen en meteen denken zie je wel, een notoire hardrijder, wellicht handig om onderstaand artikel eens te lezen:
https://halloonline.nl/ve(...)te-cross-team-leudal

Het heeft weinig met crossen, racen, snelheid of gevaarlijke capriolen uithalen te maken.
Dit was niet het enige wat John deed. In Boer zoekt vrouw bespoot hij met zijn dates ook een auto die hij wel voor echt crossen gebruikte.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 11:55:31 #286
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221263140
Tja, soms rijdt je sneller dan je beschermengel (en die van de passagiers) kan vliegen.
Zonde, erg dure straf voor een lolletje.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221263141

Als je bijgelovig bent
  Spellchecker dinsdag 7 juli 2026 @ 11:57:08 #288
197773 crew  maily
pi_221263153
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 11:55 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Als je bijgelovig bent
8)7

Staat dat er nu nog?
pi_221263163
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 11:55 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Als je bijgelovig bent
Kreeg even de rillingen doen ik die foto zag.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 12:01:38 #290
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221263174
Het kan natuurlijk nog zijn dat hij niet goed is geworden achter het stuur.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221263216
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 11:57 schreef maily het volgende:

[..]
8)7

Staat dat er nu nog?
https://www.facebook.com/zwartecrossteamleudal/
pi_221263221
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 12:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Het kan natuurlijk nog zijn dat hij niet goed is geworden achter het stuur.
Absoluut.
Maar we hebben het wrak als stille getuigen. Daar kun je als expert ook wel iets uithalen. Wij als leek misschien al.
  Spellchecker dinsdag 7 juli 2026 @ 12:18:04 #293
197773 crew  maily
pi_221263271
quote:
Je zou denken dat haal ik er eerst meteen af ...
  dinsdag 7 juli 2026 @ 12:22:05 #294
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221263299
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 12:08 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Absoluut.
Maar we hebben het wrak als stille getuigen. Daar kun je als expert ook wel iets uithalen. Wij als leek misschien al.
Even afwachten wat er uit de onderzoeken gaat komen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221263441
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 12:18 schreef maily het volgende:

[..]
Misschien waren de 2 omgekomen teamleden de beheerders en kan iemand anders dat niet zomaar doen ?
  dinsdag 7 juli 2026 @ 12:43:02 #296
369251 Geralt
of Rivia
pi_221263459
quote:

[..]
Ik zou denken dat die wel wat anders aan hun hoofd hebben dan een oudere post snel aan te passen want wie weet vindt iemand daar wat van.
  Spellchecker dinsdag 7 juli 2026 @ 12:45:53 #297
197773 crew  maily
pi_221263476
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 12:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Misschien waren de 2 omgekomen teamleden de beheerders en kan iemand anders dat niet zomaar doen ?
Wel.de overledenen posten?

Laat maar.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 12:48:47 #298
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221263493
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 12:08 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Absoluut.
Dat.
Daaraan is te zien dat ze (veel) harder dan 60 of 80 hebben gereden.
Dat staat buiten kijf.

Of het gaspedaal flink is ingetrapt vanwege een technisch probleem, onwelwording if bewust zal later blijken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 13:09:42 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221263624
quote:

[..]
Ik dacht even dat het er wellicht niet af kon omdat John de beheerder zou zijn ofzo en ze geen inlog hebben bijvoorbeeld, maar er is nota bene een in memoriam geplaatst door de accounthouder :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 juli 2026 @ 13:10:47 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221263635
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 21:08 schreef spickel het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel een heel gods smal weggetje, je weet dat je enorme risico's neemt als je daar beduidend harder rijdt dan de toegestane snelheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')