Precies. Er werd het weekend nl stevig gebouwd aan de wagen voor de zwarte cross (was te zien op de facebook pagina van die club). Vrijdag, zaterdag, zondag ... op andere dagen waren er ook wat flesjes bier in handen te zien.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:50 schreef epicbeardman het volgende:
maar we weten ook nog het of hij gedronken had
Geen enkele vraag is stom, dit is wel een automaat ja maar is ook te bedienen via de flippers aan het stuur.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Was het een automaat, of vraag ik iets stoms?
Dat filmpjequote:Op maandag 6 juli 2026 21:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Geen enkele vraag is stom, dit is wel een automaat ja maar is ook te bedienen via de flippers aan het stuur.
In realiteit win je nooit zelf schakelen van de automaat.
Tis gewoon een gestoorde bak als je wil.
https://youtube.com/shorts/qwgrqu12mic
De XM is letterlijk speelgoed auto voor lui die willen flexen, midlifecrisis ding. En dat is best toepasselijk voor hem volgens mij.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat filmpjeLijkt mij inderdaad geen wegdekklever. Heb zelf in tientallen auto's gereden, het enige autootje wat werkelijk aan de weg kleefde en je zowat haaks met snelheid een bocht kon maken was een oud model Ford Ka..
Nou zeg dat, zijn bedrijf kan wel opgedoekt worden, dat gaat sowieso failliet aan alle aansprakelijkheden.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De XM is letterlijk speelgoed auto voor lui die willen flexen, midlifecrisis ding. En dat is best toepasselijk voor hem volgens mij.
Nog steeds is het natuurlijk enorm triest dat dit zo veel leed heeft veroorzaakt.
FREE THE CHICKEN! 🐔✊quote:Op maandag 6 juli 2026 22:21 schreef Firuze60 het volgende:
Nou zeg dat, zijn bedrijf kan wel opgedoekt worden, dat gaat sowieso failliet aan alle aansprakelijkheden.
Het is een bv zie ik.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou zeg dat, zijn bedrijf kan wel opgedoekt worden, dat gaat sowieso failliet aan alle aansprakelijkheden.
Beetje wrang, dat zwaargewicht.quote:Of team Leudal dit jaar deelneemt aan de Zwarte Cross is nog niet bekend. Afgelopen vrijdag liet het team nog weten met man en macht te werken om hun voertuig van dit jaar op tijd klaar te krijgen. Zij doen al jaren mee in de zogenoemde zwaargewicht klasse.
Nou ik heb bovengemiddelde penis, kan foto sturen naast liniaal als je wil. Rond de 17cm, maar trap ook wel eens het gaspedaal in.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Kijk, leuk al die verhalen hier over die dikke bak.
Grote vraag blijft altijd is dit pikcompensatie gedrag?
Edit: twee meiden missen nu hun pa, degene die op zoek moest naar de real love op tv.
En hier geef ik je volkomen gelijk. Als je met het leven van anderen speelt ben je gewoon ziek.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik snap dat gejank in dat dorp niet. Die paardenlul rijdt ff drie anderen het licht uit de ogen…
Twee anderen liggen op de ic.
Hup alles kapot. Waarom? Racoon heeft er een mooi nummer over geschreven. Pikstrijd? Nou hij heeft gewonnen.
Rupsje nooit genoeg.
De dikste bak, de meeste kippen, het grootste bedrijf, gemeenteraadslid, honderden vrienden.
En dan 600 meter van je dikke hut en bedrijf met je dikke wagen crashen tegen een oude eik.
Nou was het het waard? Ligt je dan op de koelplaat en straks in de kist. En vanaf vandaag elk feestje gemist.
Wie weet nog drank of andere genotsmiddelen in spel, daarnaast heb je 4 mannen achter je zitten die roepen om dat ze de echte achtbaan beleving willen meemaken en.. harder harder!! Gasolina! En dan het noodlotquote:Wat betreft je vraag of hij "F1 gek" was: ja, John stond in zijn omgeving en bij zijn vrienden bekend als een enorme Formule 1- en motorsportliefhebber. Het tragische toeval wil dat het ongeluk gebeurde op de zondagmiddag van de Grand Prix van Engeland (Silverstone), een weekend waar veel racefans traditioneel samen naar kijken.
Wat boeit dat nou.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Had toch al een hekel aan dat bedrijf met die miljoenen sneue kippen.
Opgeruimd staat netjes dan. Met dat soort volk heb ik echt nul komma nul medelijden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 01:46 schreef epicbeardman het volgende:
Wie weet nog drank of andere genotsmiddelen in spel, daarnaast heb je 4 mannen achter je zitten die roepen om dat ze de echte achtbaan beleving willen meemaken en.. harder harder!! Gasolina! En dan het noodlot
Eerste f1 fan gespot. 😗 Zo wordt ook geredeneerd met gamers en shootings.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:27 schreef Geralt het volgende:
Zijn die speculaties die op niets anders dan eigen vermoeden danwel verzinsels echt nodig?
Dat iemand een F1 fan is wil niet meteen zeggen dat hij stomdronken en finaal doorgesnoven in die auto zat. Man man man.
Dat zwarte cross is geen racen te noemen. Althans niet waar zij aan meedoen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Eerste f1 fan gespot. 😗 Zo wordt ook geredeneerd met gamers en shootings.
Mijn punt is dat we helemaal niet weten wat er nu speelde, dus kleine pikken compensatie is dan net zo raar.
Daarnaast is het niet zo gek hoor dat een F1 fan eerder gaspedaal intrapt dan een wielrenner fan.
Jaren lang wordt de link gelegd tussen gamers en shootings maar mensen die letterlijk op zwarte cross racen en F1 fans mag je de associatie niet maken met racen in een auto.
Ik denk dat men ook afwacht wat nu de oorzaak is. Als die al bekend gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik snap dat gejank in dat dorp niet. Die paardenlul rijdt ff drie anderen het licht uit de ogen…
Hup alles kapot. Waarom? Racoon heeft er een mooi nummer over geschreven. Pikstrijd? Nou hij heeft gewonnen.
Rupsje nooit genoeg.
De dikste bak, de meeste kippen, het grootste bedrijf, gemeenteraadslid, honderden vrienden.
En dan 600 meter van je dikke hut en bedrijf met je dikke wagen crashen tegen een oude eik.
Nou was het het waard? Ligt je dan op de koelplaat en straks in de kist. En vanaf vandaag elk feestje gemist.
Je mag daar 60, toch? Op de foto's ziet het er allemaal niet echt uit alsof hij 60 reed. Eerder minimaal het dubbele.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:12 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik denk dat men ook afwacht wat nu de oorzaak is. Als die al bekend gemaakt wordt.
Reed hij inderdaad als een kip zonder kop die zijn zware veiligheidsschoen te diep op het gaspedaal heeft geduwd ... tsja dan zul je ook wel anderen verhalen krijgen dan nu nog de sympatieke verhalen.
Maar net zoals hen weten ook wij hier niet wat nu de oorzaak is.
Reed hij 80, moest hij niezen of brak een wiiel af en reed hij tegen de boom.
Vergiste hij zich in de pedalen en maakte hij een menselijke fout met fatale gevolgen.
Of reed hij inderdaad bewust 3x zo hard .... ja dan neem je mensen bewust mee in de dood.
Met je eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je mag daar 60, toch? Op de foto's ziet het er allemaal niet echt uit alsof hij 60 reed. Eerder minimaal het dubbele.
Klopt. Het gaat natuurlijk wel om 'n vader van twee kinderen. Veel mensen in het dorp zullen hem, zijn kinderen en zijn familie (goed) kennen. Dan roep je toch wat minder snel "eigen bult dikke schuld" dan anoniem op een internetforum.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:46 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Met je eens.
Maar dat kunnen we eigenlijk pas zeker zeggen als er duidelijkheid over is na onderzoek. En pas dan gaan mensen (om hem heen) misschien ook anders denken dan "oh wat zielig voor hem" of "wat een pech".
Dat.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Het gaat natuurlijk wel om 'n vader van twee kinderen. Veel mensen in het dorp zullen hem, zijn kinderen en zijn familie (goed) kennen. Dan roep je toch wat minder snel "eigen bult dikke schuld" dan anoniem op een internetforum.
Dat kan die vader niet weten of hij moet via een app het gedrag van z'n zoon achter het stuur 24/7 kunnen monitoren. Wellicht reed hij ook zelden te hard, maar nu lijkt het erop dat hij dat wel heeft gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:58 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Dat.
Ik las gisteren een artikel van zijn vader: "hij rijdt nooit te hard".
Maar dat zijn dingen die je met een korreltje zout moet nemen denk ik.
Er van uitgaande dat hij te hard heeft gereden dan zal dit niet toevallig de eerste keer zijn.
Verplaats je je in die vader en de famile die erom heen hangt dan hoop je wellicht dat er een menselijke fout of technisch mankelement is. Alleen maar dat ze achteraf niet slecht over je zoon / familielid gaan praten etc. Want als blijkt dat hij te hoge snelheid heeft gereden zijn de kippen ook wel gaar denk ik. Dan vangen hoge bomen ook veel wind, ook al ben je overleden.
Walgelijk reactie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Rupsje nooit genoeg.
En heel veel geld.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:05 schreef Leandra het volgende:
Ouders hebben over het algemeen weinig idee van wat hun volwassen kinderen werkelijk doen.
Nou heb ik toevallig ook een auto met een (relatief) behoorlijk vermogen en rij ik idd nooit te hard, maar voor ik een auto van het kaliber BMW XM zou kopen, als notoire nooit te hard rijder, moet er nog heel wat water door de Rijn.
Ik denk persoonlijk dat je een voorliefde voor snelheid moet hebben als je zo'n auto koopt.
Vier zelfs. De twee in het ziekenhuis waren ook lid.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:19 schreef Basp1 het volgende:
Blijkbaar waren 2 van de slachtoffers ook deelnemer bij de zwarte cross.
Zwarte Cross-team raakt in een klap twee leden kwijt door ongeval: ‘Het is een zwarte dag in ons leven’
133k 😱quote:
En voor de duidelijkheid voor mensen die cross lezen en meteen denken zie je wel, een notoire hardrijder, wellicht handig om onderstaand artikel eens te lezen:quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:19 schreef Basp1 het volgende:
Blijkbaar waren 2 van de slachtoffers ook deelnemer bij de zwarte cross.
Zwarte Cross-team raakt in een klap twee leden kwijt door ongeval: ‘Het is een zwarte dag in ons leven’
Dit was niet het enige wat John deed. In Boer zoekt vrouw bespoot hij met zijn dates ook een auto die hij wel voor echt crossen gebruikte.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
En voor de duidelijkheid voor mensen die cross lezen en meteen denken zie je wel, een notoire hardrijder, wellicht handig om onderstaand artikel eens te lezen:
https://halloonline.nl/ve(...)te-cross-team-leudal
Het heeft weinig met crossen, racen, snelheid of gevaarlijke capriolen uithalen te maken.
Absoluut.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Het kan natuurlijk nog zijn dat hij niet goed is geworden achter het stuur.
Je zou denken dat haal ik er eerst meteen af ...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/zwartecrossteamleudal/
Even afwachten wat er uit de onderzoeken gaat komen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:08 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar we hebben het wrak als stille getuigen. Daar kun je als expert ook wel iets uithalen. Wij als leek misschien al.
Misschien waren de 2 omgekomen teamleden de beheerders en kan iemand anders dat niet zomaar doen ?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:18 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou denken dat haal ik er eerst meteen af ...
Ik zou denken dat die wel wat anders aan hun hoofd hebben dan een oudere post snel aan te passen want wie weet vindt iemand daar wat van.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:18 schreef maily het volgende:
[..]
Wel.de overledenen posten?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien waren de 2 omgekomen teamleden de beheerders en kan iemand anders dat niet zomaar doen ?
Dat.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:08 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar we hebben het wrak als stille getuigen. Daar kun je als expert ook wel iets uithalen. Wij als leek misschien al.
Ik dacht even dat het er wellicht niet af kon omdat John de beheerder zou zijn ofzo en ze geen inlog hebben bijvoorbeeld, maar er is nota bene een in memoriam geplaatst door de accounthouderquote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:18 schreef maily het volgende:
[..]
Het is wel een heel gods smal weggetje, je weet dat je enorme risico's neemt als je daar beduidend harder rijdt dan de toegestane snelheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |