Walgelijk reactie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik snap dat gejank in dat dorp niet. Die paardenlul rijdt ff drie anderen het licht uit de ogen…
Twee anderen liggen op de ic.
Hup alles kapot. Waarom? Racoon heeft er een mooi nummer over geschreven. Pikstrijd? Nou hij heeft gewonnen.
Rupsje nooit genoeg.
De dikste bak, de meeste kippen, het grootste bedrijf, gemeenteraadslid, honderden vrienden.
En dan 600 meter van je dikke hut en bedrijf met je dikke wagen crashen tegen een oude eik.
Nou was het het waard? Ligt je dan op de koelplaat en straks in de kist. En vanaf vandaag elk feestje gemist.
En heel veel geld.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:05 schreef Leandra het volgende:
Ouders hebben over het algemeen weinig idee van wat hun volwassen kinderen werkelijk doen.
Nou heb ik toevallig ook een auto met een (relatief) behoorlijk vermogen en rij ik idd nooit te hard, maar voor ik een auto van het kaliber BMW XM zou kopen, als notoire nooit te hard rijder, moet er nog heel wat water door de Rijn.
Ik denk persoonlijk dat je een voorliefde voor snelheid moet hebben als je zo'n auto koopt.
Vier zelfs. De twee in het ziekenhuis waren ook lid.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:19 schreef Basp1 het volgende:
Blijkbaar waren 2 van de slachtoffers ook deelnemer bij de zwarte cross.
Zwarte Cross-team raakt in een klap twee leden kwijt door ongeval: ‘Het is een zwarte dag in ons leven’
133k 😱quote:
En voor de duidelijkheid voor mensen die cross lezen en meteen denken zie je wel, een notoire hardrijder, wellicht handig om onderstaand artikel eens te lezen:quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:19 schreef Basp1 het volgende:
Blijkbaar waren 2 van de slachtoffers ook deelnemer bij de zwarte cross.
Zwarte Cross-team raakt in een klap twee leden kwijt door ongeval: ‘Het is een zwarte dag in ons leven’
Dit was niet het enige wat John deed. In Boer zoekt vrouw bespoot hij met zijn dates ook een auto die hij wel voor echt crossen gebruikte.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
En voor de duidelijkheid voor mensen die cross lezen en meteen denken zie je wel, een notoire hardrijder, wellicht handig om onderstaand artikel eens te lezen:
https://halloonline.nl/ve(...)te-cross-team-leudal
Het heeft weinig met crossen, racen, snelheid of gevaarlijke capriolen uithalen te maken.
Absoluut.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Het kan natuurlijk nog zijn dat hij niet goed is geworden achter het stuur.
Je zou denken dat haal ik er eerst meteen af ...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/zwartecrossteamleudal/
Even afwachten wat er uit de onderzoeken gaat komen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:08 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar we hebben het wrak als stille getuigen. Daar kun je als expert ook wel iets uithalen. Wij als leek misschien al.
Misschien waren de 2 omgekomen teamleden de beheerders en kan iemand anders dat niet zomaar doen ?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:18 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou denken dat haal ik er eerst meteen af ...
Ik zou denken dat die wel wat anders aan hun hoofd hebben dan een oudere post snel aan te passen want wie weet vindt iemand daar wat van.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:18 schreef maily het volgende:
[..]
Wel.de overledenen posten?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien waren de 2 omgekomen teamleden de beheerders en kan iemand anders dat niet zomaar doen ?
Dat.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:08 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar we hebben het wrak als stille getuigen. Daar kun je als expert ook wel iets uithalen. Wij als leek misschien al.
Ik dacht even dat het er wellicht niet af kon omdat John de beheerder zou zijn ofzo en ze geen inlog hebben bijvoorbeeld, maar er is nota bene een in memoriam geplaatst door de accounthouderquote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:18 schreef maily het volgende:
[..]
Het is wel een heel gods smal weggetje, je weet dat je enorme risico's neemt als je daar beduidend harder rijdt dan de toegestane snelheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |