Vreemd om zo mokerhard te rijden op zon weg. Ook al zou je even stoer willen doen is het raar. Iedere mongool ziet hoe gevaarlijk dat weggetje is. 100 is al levensgevaarlijk, laat staan 200. Vreemd verhaalquote:
Dat iemand die de weg daar kent de bocht nooit zo hard zou nemen.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
En wat wil je nou eigenlijk zeggen? Wat is precies je boodschap zeg maar.
Exact heel vreemd ditquote:Op maandag 6 juli 2026 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dat iemand die de weg daar kent de bocht nooit zo hard zou nemen.
En dat zeg ik als 'sportief rijder'.
Wat is jouw vemoeden dan? of mogelijke scenario's die gebeurd kunnen zijn in jouw idee?quote:Op maandag 6 juli 2026 20:48 schreef D. het volgende:
Dat iemand die de weg daar kent de bocht nooit zo hard zou nemen zeg je.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:50 schreef D. het volgende:
Ik heb verder geen idee, en ga daar ook niet over speculeren
Ja maar waarom is de vraag.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat iemand die de weg daar kent de bocht nooit zo hard zou nemen zeg je.
Maar de hele situatie laat toch redelijk duidelijk zien dat dat is wat er gebeurd is.
Pffffft, wat je zegt, als ze het daadwerkelijk overleven, een was uit de auto geslingerd, misschien heeft die nog een kans.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik gok 206km/h per uur.
[..]
Ik denk dat ze met zijn 4en op de achterbank 'zaten' en de twee die het 'overleefd' hebben de gordels om hadden achterin. Als ze het daadwerkelijk overleven.
In een eerdere post refereerde ik al aan het 'stoer doen'.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat iemand die de weg daar kent de bocht nooit zo hard zou nemen zeg je.
Maar de hele situatie laat toch redelijk duidelijk zien dat dat is wat er gebeurd is.
Het stoer doen is vaak geen probleem, doe ik soms ook wel. Ik doe soms ook wel eens extreem stoer in mijn eigen BMW maar wel alleen. En ik reflecteer dan vaak ook terug van ok dat was beetje asociaal of dom.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
In een eerdere post refereerde ik al aan het 'stoer doen'.
Er is iets mis gegaan, en dat lag niet enkel aan het 'stoer doen', als daar al sprake van was.
Tja. Stel hij drukt per abuis het gas in i.p.v. de rem door wat van reden dan ook, dat busje van 2800 kilo zit zo over de 200 door dat belachelijke vermogen. En dan is een nare klapper zo gebeurd.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:48 schreef D. het volgende:
Tja in dit soort topics zeggen dat je hard rijdt zal niet voor pluspunten zorgen nee, maar dat is ook niet de bedoeling.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:06 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Tja. Stel hij drukt per abuis het gas in i.p.v. de rem door wat van reden dan ook, dat busje van 2800 kilo zit zo over de 200 door dat belachelijke vermogen. En dan is een nare klapper zo gebeurd.
Over die absurde pk-race heb ik een pittige mening, maar dat wordt wel erg off-topic.
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Tja in dit soort topics zeggen dat je hard rijdt zal niet voor pluspunten zorgen nee, maar dat is ook niet de bedoeling.
Het is natuurlijk wel zo dat deze auto volledig met toeters en bellen was uitgerust door de EU regels.
Denk aan geluiden als je te hard rijdt, andere hulp systemen, abs.
Ook bij BMW zal deze crash onderzocht worden. Die hebben vermoedelijk de data al uit de auto getrokken.
Ja, die nanny systemen ben ik bekend mee. Maar doorgaans kan je ze ook uitzetten. Dus dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:10 schreef epicbeardman het volgende:
Tja in dit soort topics zeggen dat je hard rijdt zal niet voor pluspunten zorgen nee, maar dat is ook niet de bedoeling.
Het is natuurlijk wel zo dat deze auto volledig met toeters en bellen was uitgerust door de EU regels.
Denk aan geluiden als je te hard rijdt, andere hulp systemen, abs.
Ook bij BMW zal deze crash onderzocht worden. Die hebben vermoedelijk de data al uit de auto getrokken.
Klopt, zo kan je ook onder het gordelalarm uitkomen bij BMW.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:19 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ja, die nanny systemen ben ik bekend mee. Maar doorgaans je kunt ze ook uitzetten. Dus dat zegt niet zoveel.
Nee.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Had die die wagen pas een week ofzo?
Ja, het meest waarschijnlijke. Boer John vond ik wel het type om eens lekker te snoeven (deed ie in het programma al) tov zijn maten en jongere werknemers. Maar goed, dit gun je zelfs je grootste vijand niet om zo stompzinnig je leven te eindigen.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:29 schreef epicbeardman het volgende:
Ik denk gewoon dat ze zich onaantastbaar hebben gevoeld in zo'n auto. Twee meter breed en langer dan 5 meter. Van binnen een lounge (wordt letterlijk zo genoemd door bmw)
Met paar maatjes, in een F1 weekend, even laten zien wie de echte racer is.
En denk jij dat er naast het zich onaantastbaar voelen ook nog een technisch gebrek oid meespeelde? zoals D hier vermoedt.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:29 schreef epicbeardman het volgende:
Ik denk gewoon dat ze zich onaantastbaar hebben gevoeld in zo'n auto. Twee meter breed en langer dan 5 meter. Van binnen een lounge (wordt letterlijk zo genoemd door bmw)
Met paar maatjes, in een F1 weekend, even laten zien wie de echte racer is.
quote:Op maandag 6 juli 2026 20:54 schreef D. het volgende:
In een eerdere post refereerde ik al aan het 'stoer doen'.
Er is iets mis gegaan, en dat lag niet enkel aan het 'stoer doen', als daar al sprake van was.
Nee, het is natuurlijk maar net wat iemand beschouwd als een technisch defect. Als je zegt ja hij kwam niet op tijd tot stilstand en zit nu tegen een boom.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
En denk jij dat er naast het zich onaantastbaar voelen ook nog een technische gebrek oid meespeelde?
En verkeerde pedaal ingetrapt?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee, het is natuurlijk maar net wat iemand beschouwd als een technisch defect. Als je zegt ja hij kwam niet op tijd tot stilstand en zit nu tegen een boom.
Maar verwacht niet dat zijn AliExpress rubberen matten tussen het gaspedaal kwam of dat iets op hol sloeg.
Ik zie nog eerder gebeuren dat hij de sport knop heeft inhouden, de DSC (dynamic stability control) en de traction control heeft uitgezet.
Volgens mij kan het zelfs zo zijn dat je de AWD functie van de auto uitzet. En al die 700+ pk op je achterwielen worden gezet, waardoor je dus zou kunnen driften met een XM. Of het aan te raden is wat anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |