quote:
sjaggobek. lekker laten zitten daar.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze kijkt alleen een beetje gek.
Ik gun het Scrummie dat jij het Capu/Lenny gunt.quote:
niet slecht!quote:Op maandag 6 juli 2026 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze kijkt alleen een beetje gek.
Ik zal je dan maar streng doch ouderlijk toespreken. Naar bed jij en morgen een lange samenvatting.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:51 schreef Wicky15 het volgende:
Verdomme, ik ben kapot. Na Mexico-Engeland vannacht maar een paar uurtjes geslapen. Weet niet of ik het volhoud vannacht, maar ik heb zo'n gevoel dat dit een heerlijk potje gaat worden
Jeetje, dit maakt wel indrukquote:Op maandag 6 juli 2026 23:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik zal je dan maar streng doch ouderlijk toespreken. Naar bed jij en morgen een lange samenvatting.
Is toch ook maar een laffe bondscoach. Niet dat de Bruyne een geweldig toernooi speelt, maar dat is wel een van de weinigen bij België die uit het niets iets kan creëren.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 00:43 schreef maxi-mus het volgende:
Geen de Bruyne en Doku, wel dommekracht Onana.
Heb familie in Amerika dus voel me toch genoodzaakt om USA te supporterenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 00:58 schreef golfer het volgende:
Uit solidariteit met onze zuiderburen heb ik de wekker over 1 uur gezet om ze hopelijk te zien winnen.
Trump stemmers neem ik aanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 00:59 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb familie in Amerika dus voel me toch genoodzaakt om USA te supporteren
Goh tegen Senegal ging het beter zonder KDB en Dokuquote:Op dinsdag 7 juli 2026 00:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Is toch ook maar een laffe bondscoach. Niet dat de Bruyne een geweldig toernooi speelt, maar dat is wel een van de weinigen bij België die uit het niets iets kan creëren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |