Ik was van tevoren voor de USA, dus dat blijf ik ook. Maar logisch wel dat mensen nu vol op België kiezen.quote:
Het is nu toch al laat.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 01:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pallets sorteren zich niet vanzelf morgen he.
nah, maar wel kut. denk dat dit een heerlijk potje gaat worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 01:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pallets sorteren zich niet vanzelf morgen he.
Blij mee?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 01:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Garcia toont ballen en zet KDB op de bank
Twas niet zijn beste toernooi. Idem voor Dokuquote:
Daar heeft die een punt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 01:30 schreef maxi-mus het volgende:
Deze Amerikaan vindt Belgen werkeloze alcoholisten.
Je Belgenhaat is groter dan gerechtigheidquote:
Ik lig in bed en ben doodmoequote:Op dinsdag 7 juli 2026 01:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan hier mijn lichten instellen op verschillende kleuren en heb die op cool wit gezet om zo wakker mogelijk te blijven
ach is toch leukquote:Op dinsdag 7 juli 2026 01:45 schreef Dutch_view het volgende:
VRT is ook een parodie geworden op een omroep.
ClouseauGodenquote:
Ja snap ik eigenlijk ook wel weerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 01:47 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Om 1:47 trek ik deze meligheid erg slecht
Bekijk deze YouTube-videoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Capu Capu Capuquote:Op dinsdag 7 juli 2026 01:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je Belgenhaat is groter dan gerechtigheid
Welkom!quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 01:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoGewoon voor de USA dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 01:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
Good night!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 01:51 schreef Dutch_view het volgende:
Ik ga wel slapen. Wanneer ik straks weer moet plassen ga ik wel even weer de stand checken.
Oja hup![]()
Al denk ik dat de arbitrage het zo weet te managen dat USA wint
België - Nieuw Zeelandquote:Op dinsdag 7 juli 2026 01:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh die Jordaanse arbiter. Geen idee welke pot het was maar vond hem niet zo slecht de laatste keer.
Nw Zeeland?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 01:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh die Jordaanse arbiter. Geen idee welke pot het was maar vond hem niet zo slecht de laatste keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |