Dat is dan weer jammer.quote:
Hey Lafquote:
Lekker hoor, hopelijk kunnen ze hem snel plaatsenquote:Op maandag 6 juli 2026 05:59 schreef _UserName_ het volgende:
hopelijk kan ik vandaag een huisbezoek inplannen voor de airco, al ga ik m wel op een andere plek laten plaatsen
Een ding is zeker, jij hebt goed gescoord vannachtquote:Op maandag 6 juli 2026 06:01 schreef mario390 het volgende:
Veel te laat dat Mexiko spel eingeschlafen en spektapel
Verpasst 😠
overal een beetje dezelfde prijs maar kijk niet alleen naar prijs, ook merk en klantcontact. Heb er nu een die plaatst voor 3300/3400 euroquote:Op maandag 6 juli 2026 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, hopelijk kunnen ze hem snel plaatsen
Heb je een beetje uitgezocht waar ze het goedkoopste zijn..
O dat is best een hoop geld, dan zal er hier geen airco komen denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2026 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
overal een beetje dezelfde prijs maar kijk niet alleen naar prijs, ook merk en klantcontact. Heb er nu een die plaatst voor 3300/3400 euro
Jaquote:Op maandag 6 juli 2026 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een ding is zeker, jij hebt goed gescoord vannacht
mobile airco wellicht wel, maar ik ga voor een multi split, die zijn sowieso prijziger en ik neem er 2; een voor boven en een voor beneden. Prijzen beginnen bij de 1350 (single split) ongeveerquote:Op maandag 6 juli 2026 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is best een hoop geld, dan zal er hier geen airco komen denk ik.
Dacht dat ze een stuk goedkoper waren wat ik zo hoorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |