abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221246734
https://nos.nl/artikel/26(...)ie-opent-de-geinlijn

quote:
Bellen voor een gratis mop: De Kleine Komedie opent de Geinlijn

Het Amsterdamse theater De Kleine Komedie heeft een gratis telefoonnummer in het leven geroepen voor moppenliefhebbers: de Geinlijn. Bellers krijgen een mop te horen die door een bekende Nederlandse cabaretier verteld wordt.

De moppentappers zijn bijvoorbeeld Kasper van der Laan, Youp van 't Hek of Sara Kroos. "Het zijn eigenlijk de spelers van de Komedie", aldus artistiek leider Floor Nicolas tegen NH Nieuws.

De Geinlijn heeft geen groter doel, het is gewoon voor een glimlach voor wie die kan gebruiken, zegt Nicolas.

Max Tailleur
Het idee van deze telefoonlijn is gebaseerd op een idee uit de jaren 70 van Max Tailleur. Ook toen kon je bellen voor een mop. Nicolas belde vroeger al met die lijn.

Ook de nieuwe Geinlijn heeft ze al menigmaal geprobeerd. "Al tien keer, maar ook een paar keer om te testen", geeft ze aan. "Ik blijf het doen, want ik ben verslaafd."

Het telefoonnummer is volgens Nicolas op de eerste dag al meer dan duizend keer gebeld.
quote:
Als je vanaf 2 juli het nummer 020-2480104 belt, dan kan het zomaar zijn dat je een mop te horen krijgt van bijvoorbeeld Youp van ’t Hek, Klaas van der Eerden, Stephanie Louwrier of Lebbis. Maar er zijn nog vele andere cabaretiers die een mop hebben ingesproken. Een Sam en Moosgrap, een foute schoonmoedermop, een komt-een-vrouw-bij-de-dokter-mop. Alles komt voorbij.

Vlucht gemist? Bel de Geinlijn. Terras vol? Bel de Geinlijn. Ijsje gesmolten? Bel de Geinlijn. Rothumeur? Bel de Geinlijn. Gedumpt? Bel de Geinlijn.

Bel 020-2480104, luister en lach.
_O_
Hoop op den duur ook moppen van Soundos aan de telefoon _O_
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Moderator zondag 5 juli 2026 @ 19:48:06 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221246781
Ok :?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 5 juli 2026 @ 19:53:23 #3
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221246815
Nou dat wordt LACHEN GIEREN BRULLEN MENSEN!!!!!1*&@/^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221246825
Het is geel......

Ja dat kan van alles zijn natuurlijk. :)

Ik moest wel lachen.

Wat is het verschil tussen een voetbalscheidsrechter en Heleen van Royen?

Een voetbalscheidsrechter zorgt dat een voetbalwedstrijd correct verloopt en Heleen van Royen schreef boeken. Was niet zo moeilijk toch? :)

Beetje dat niveau. Maar de voormalige Geinlijn met de "moppen" van Max Tailleur was vele malen slechter.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zondag 5 juli 2026 @ 19:56:57 #5
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221246836
Sara Kroos? Het moet wel om te lachen zijn, toch? Toch?
  zondag 5 juli 2026 @ 20:01:45 #6
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221246864
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:54 schreef Bart2002 het volgende:
Het is geel......

en als het in je oog komt ben je dood.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221247024
Het feit dat TS gewoon lekker mag doortrollen met bijv. de opmerking over Soundos in de OP is één van de redenen waarom Straatcommando niet meer hier is. Wel goede traffic uiteraard.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  zondag 5 juli 2026 @ 20:27:14 #8
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221247064
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 20:21 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Het feit dat TS gewoon lekker mag doortrollen met bijv. de opmerking over Soundos in de OP is één van de redenen waarom Straatcommando niet meer hier is. Wel goede traffic uiteraard.
Ik snap die Soundos opmerking niet eigenlijk. Is dat trollen en kun je dat uitleggen, want ik snap het (oprecht) niet :?
pi_221247094
020 is niet gratis
  zondag 5 juli 2026 @ 20:36:07 #10
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221247126
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:44 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)ie-opent-de-geinlijn
[..]
[..]
_O_
Hoop op den duur ook moppen van Soundos aan de telefoon _O_
Hoe je het ook wendt of keert, je bent een vakman. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221247147
Dan zal zullen lange Frans en baas B wel vaak bellen
pi_221247368
Is dit nieuws?
  zondag 5 juli 2026 @ 21:04:18 #13
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221247403
Oh wat leuk zeg hahahaaaaa, dit is niet goed voor me dit gaat me veel belminuten kosten 🤣🤣🤣
pindazakje
pi_221247532
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:00 schreef Cupfighter het volgende:
Is dit nieuws?
Je afvragen of het allergrootste en meest gebruikte nieuwsplatform van heel Nederland nieuws post?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221247540
quote:
88s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:16 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Je afvragen of het allergrootste en meest gebruikte nieuwsplatform van heel Nederland nieuws post?
Ik bedoel hier op het forum
pi_221247546
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:17 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik bedoel hier op het forum
De NOS tekst verandert niet op basis van of deze hier of op Viva wordt gepost.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
pi_221247552
quote:
2s.gif Op zondag 5 juli 2026 20:38 schreef Moass het volgende:
Dan zal zullen lange Frans en baas B wel vaak bellen
Ik ken werkelijk niemand zonder onbeperkt bellen op de tel.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
pi_221247559
quote:
88s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:18 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
De NOS tekst verandert niet op basis van of deze hier of op Viva wordt gepost.
Dit hoort naar mijn mening meer thuis bij show maar goed jij kan hier toch doen wat je wilt dus veel plezier
pi_221247581
quote:
88s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:17 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dat jij niet van Soundos houdt, is jouw probleem. :9
Is gewoon 1 van de grootste cabaratiers van Nederland. Vorig jaar zelfs uitgeroepen tot de beste comedian van Nederland.
Nee Youp van het Hek, Toon Hermans, dat zijn grootste cabaratiers, de enige verdienste van Soundos is dat ze een dikke Marokaanse vrouw is die het leuk doet bij woke Nederland want Marokanen met humor bestaan eigenlijk niet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221247582
quote:
9s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Oh wat leuk zeg hahahaaaaa, dit is niet goed voor me dit gaat me veel belminuten kosten 🤣🤣🤣
Paar keer gebeld inmiddels. Zijn wel echt leuke grappen. :@
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
pi_221247594
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:20 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee Youp van het Hek, Toon Hermans, dat zijn grootste cabaratiers, de enige verdienste van Soundos is dat ze een dikke Marokaanse vrouw is die het leuk doet bij woke Nederland want Marokanen met humor bestaan eigenlijk niet.
https://www.rtl.nl/boulev(...)dos-el-ahmadi-en-jan

Soundos hoort ook gewoon bij de grootsten. Er is geen grotere Nederlandse award op dat gebied dan de Poelifinario.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
pi_221247629
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:56 schreef Mubassie het volgende:
Sara Kroos? Het moet wel om te lachen zijn, toch? Toch?
Mensen haten alleen op vrouwelijke cabaretiers omdat het vrouwen zijn.

Sara Kroos, Soundos, Lisa Loeb... 8)7 Als ze een balzak hadden, had niemand een probleem met ze.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
pi_221247648
quote:
88s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:19 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ik ken werkelijk niemand zonder onbeperkt bellen op de tel.
Gaat meer om hun plaat, maat.
pi_221247849
Belletje gewaagd, deze kreeg ik:

Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221247922
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:48 schreef Lichtloper het volgende:
Belletje gewaagd, deze kreeg ik:

Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
SPOILER
Bij mij:

"Die vragen aan mij om een mop op commando te vertellen, maar ik vind da kei moeilijk. Soms denk ik toch > was ik toch maar bokser geworden. Meer kans op slagen" ;(
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')