quote:Bellen voor een gratis mop: De Kleine Komedie opent de Geinlijn
Het Amsterdamse theater De Kleine Komedie heeft een gratis telefoonnummer in het leven geroepen voor moppenliefhebbers: de Geinlijn. Bellers krijgen een mop te horen die door een bekende Nederlandse cabaretier verteld wordt.
De moppentappers zijn bijvoorbeeld Kasper van der Laan, Youp van 't Hek of Sara Kroos. "Het zijn eigenlijk de spelers van de Komedie", aldus artistiek leider Floor Nicolas tegen NH Nieuws.
De Geinlijn heeft geen groter doel, het is gewoon voor een glimlach voor wie die kan gebruiken, zegt Nicolas.
Max Tailleur
Het idee van deze telefoonlijn is gebaseerd op een idee uit de jaren 70 van Max Tailleur. Ook toen kon je bellen voor een mop. Nicolas belde vroeger al met die lijn.
Ook de nieuwe Geinlijn heeft ze al menigmaal geprobeerd. "Al tien keer, maar ook een paar keer om te testen", geeft ze aan. "Ik blijf het doen, want ik ben verslaafd."
Het telefoonnummer is volgens Nicolas op de eerste dag al meer dan duizend keer gebeld.
quote:Als je vanaf 2 juli het nummer 020-2480104 belt, dan kan het zomaar zijn dat je een mop te horen krijgt van bijvoorbeeld Youp van ’t Hek, Klaas van der Eerden, Stephanie Louwrier of Lebbis. Maar er zijn nog vele andere cabaretiers die een mop hebben ingesproken. Een Sam en Moosgrap, een foute schoonmoedermop, een komt-een-vrouw-bij-de-dokter-mop. Alles komt voorbij.
Vlucht gemist? Bel de Geinlijn. Terras vol? Bel de Geinlijn. Ijsje gesmolten? Bel de Geinlijn. Rothumeur? Bel de Geinlijn. Gedumpt? Bel de Geinlijn.
Bel 020-2480104, luister en lach.
quote:Op zondag 5 juli 2026 19:54 schreef Bart2002 het volgende:
Het is geel......
en als het in je oog komt ben je dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap die Soundos opmerking niet eigenlijk. Is dat trollen en kun je dat uitleggen, want ik snap het (oprecht) nietquote:Op zondag 5 juli 2026 20:21 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Het feit dat TS gewoon lekker mag doortrollen met bijv. de opmerking over Soundos in de OP is één van de redenen waarom Straatcommando niet meer hier is. Wel goede traffic uiteraard.
Hoe je het ook wendt of keert, je bent een vakman.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:44 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)ie-opent-de-geinlijn
[..]
[..]
Hoop op den duur ook moppen van Soundos aan de telefoon
Je afvragen of het allergrootste en meest gebruikte nieuwsplatform van heel Nederland nieuws post?quote:
Ik bedoel hier op het forumquote:Op zondag 5 juli 2026 21:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je afvragen of het allergrootste en meest gebruikte nieuwsplatform van heel Nederland nieuws post?
De NOS tekst verandert niet op basis van of deze hier of op Viva wordt gepost.quote:
Ik ken werkelijk niemand zonder onbeperkt bellen op de tel.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:38 schreef Moass het volgende:
Dan zal zullen lange Frans en baas B wel vaak bellen
Dit hoort naar mijn mening meer thuis bij show maar goed jij kan hier toch doen wat je wilt dus veel plezierquote:Op zondag 5 juli 2026 21:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De NOS tekst verandert niet op basis van of deze hier of op Viva wordt gepost.
Nee Youp van het Hek, Toon Hermans, dat zijn grootste cabaratiers, de enige verdienste van Soundos is dat ze een dikke Marokaanse vrouw is die het leuk doet bij woke Nederland want Marokanen met humor bestaan eigenlijk niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat jij niet van Soundos houdt, is jouw probleem.![]()
Is gewoon 1 van de grootste cabaratiers van Nederland. Vorig jaar zelfs uitgeroepen tot de beste comedian van Nederland.
Paar keer gebeld inmiddels. Zijn wel echt leuke grappen.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Oh wat leuk zeg hahahaaaaa, dit is niet goed voor me dit gaat me veel belminuten kosten 🤣🤣🤣
https://www.rtl.nl/boulev(...)dos-el-ahmadi-en-janquote:Op zondag 5 juli 2026 21:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee Youp van het Hek, Toon Hermans, dat zijn grootste cabaratiers, de enige verdienste van Soundos is dat ze een dikke Marokaanse vrouw is die het leuk doet bij woke Nederland want Marokanen met humor bestaan eigenlijk niet.
Mensen haten alleen op vrouwelijke cabaretiers omdat het vrouwen zijn.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:56 schreef Mubassie het volgende:
Sara Kroos? Het moet wel om te lachen zijn, toch? Toch?
Gaat meer om hun plaat, maat.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk niemand zonder onbeperkt bellen op de tel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juli 2026 21:48 schreef Lichtloper het volgende:
Belletje gewaagd, deze kreeg ik:
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?Bij mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Die vragen aan mij om een mop op commando te vertellen, maar ik vind da kei moeilijk. Soms denk ik toch > was ik toch maar bokser geworden. Meer kans op slagen"
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
Noem je me nu een vrouwenhater?quote:Op zondag 5 juli 2026 21:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mensen haten alleen op vrouwelijke cabaretiers omdat het vrouwen zijn.
Sara Kroos, Soundos, Lisa Loeb...Als ze een balzak hadden, had niemand een probleem met ze.
Is het niet de bedoeling dat je er ook om kan lachen dan???quote:Op zondag 5 juli 2026 19:44 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)ie-opent-de-geinlijn
[..]
[..]
Hoop op den duur ook moppen van Soundos aan de telefoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |