In principe is de ploeg van UAE sterk genoeg om te controleren. Al verwacht ik ook dat het voor de kopgroep zal zijn.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Etappe van morgen is lastiger te controleren. Dit zal voor de vluchters zijn.
quote:Despite Landis having this entire TDF vacated for doping, among some modern riders and fans when a GC rider attacks and finishes a seemingly impossible solo breakaway, as Chris Froome did in Stage 19 of the 2018 Giro, it is referred to as "Doing a Landis".
Visma zal de trui wel weg willen geven, dan is het aan UAE ja.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:53 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
In principe is de ploeg van UAE sterk genoeg om te controleren. Al verwacht ik ook dat het voor de kopgroep zal zijn.
We krijgen niet eens meer de mogelijkheid om een stok in zijn wiel te smijten. ALLES wordt ons afgenomen.quote:De Franse autoriteiten hebben besloten dat het deel van de derde etappe op Frans grondgebied zonder publiek moet plaatsvinden. Dat heeft de prefectuur van de Pyrénées-Orientales zondagavond bekend via AFP. Bosbranden op zeventig kilometer van finishplaats Les Angles zijn de oorzaak van deze beslissing. Ook de reclamekaravaan zal het laatste deel van de etappe niet afleggen.
Op 70!!!km en dan geen publiek? Ik vind dat nogal een afstand.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We krijgen niet eens meer de mogelijkheid om een stok in zijn wiel te smijten. ALLES wordt ons afgenomen.
Ik ruik (brand en) een complot.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We krijgen niet eens meer de mogelijkheid om een stok in zijn wiel te smijten. ALLES wordt ons afgenomen.
De organisatie is natuurlijk doodsbang voor de verschroeiende aanval van Pogacar en Del Toro morgen. Die hele slotklim gaat compleet in vlammen op.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op 70!!!km en dan geen publiek? Ik vind dat nogal een afstand.
De wereld zal wel een stukje beter worden als shithole Los Angeles eindelijk eens definitief in vlammen op gaat. Niks van waarde zal verloren gaan.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ruik (brand en) een complot.
Bosbranden.
Los Angeles.
Les Angles.
Hier is meer aan de hand.
Dat denk ik ook, dat hij zo overtuigd is van zijn kunnen en dat hij daarom Del Toro de overwinning gaf. Pogi controleert deze editie van A tot Z. Dat daardoor de spanning totaal weg is, vind ik jammer.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:39 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het was hem eerst ook niet af te lezen of hij nu goed was vandaag of niet. Maar toen hij bijna in de remmen moest knijpen om niet zelf te winnen terwijl Jonas en Remco met een van pijn vertrokken gezicht in het wiel zaten, werd wel duidelijk dat hij nog heel veel over had.
Aan de ene kant vraag ik me af of hij niet zelf had moeten demarreren en zo 20, 30 seconden had kunnen pakken op de concurrentie. Aan de andere kant denk ik dat hij zoveel zelfvertrouwen heeft en zo goed is, dat die secondjes hem eigenlijk niet meer interesseren.
“Als ze wat langzamer waren gegaan had ik misschien kunnen winnen’”quote:Op zondag 5 juli 2026 19:58 schreef The_Undertone het volgende:
Remco die na 8 jaar nog steeds niet doorheeft hoe hij zich moet positioneren... Nu, die derde plaats lijkt me, zonder pech/tegenslag, wel een mogelijkheid. Ik ben UAE-moe, halen alle spankracht weg. Of dat al dan niet op legale manier gebeurt, maakt mij zelfs niets uit.
Ja, die uitleg was wel weer textbook-R.EVquote:Op zondag 5 juli 2026 20:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
“Als ze wat langzamer waren gegaan had ik misschien kunnen winnen’”
Dan moet hij bergop toch wel flink verbeterd zijn om Seixas, Del Toro en Lipowitz allemaal achter zich te houdenquote:Op zondag 5 juli 2026 19:58 schreef The_Undertone het volgende:
Remco die na 8 jaar nog steeds niet doorheeft hoe hij zich moet positioneren... Nu, die derde plaats lijkt me, zonder pech/tegenslag, wel een mogelijkheid. Ik ben UAE-moe, halen alle spankracht weg. Of dat al dan niet op legale manier gebeurt, maakt mij zelfs niets uit.
2 jaar geleden zette hij absurde klimtijden neer die enkel door Vingegaard en Pogacar nog gedynamiteerd werden. Er is echt recency bias om van hem een soort Levi Leipheimer-achtige klimmer te maken.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan moet hij bergop toch wel flink verbeterd zijn om Seixas, Del Toro en Lipowitz allemaal achter zich te houden
Ze gaan bijna 2x zo hard sindsdienquote:Op zondag 5 juli 2026 20:17 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
2 jaar geleden zette hij absurde klimtijden neer die enkel door Vingegaard en Pogacar nog gedynamiteerd werden. Er is echt recency bias om van hem een soort Levi Leipheimer-achtige klimmer te maken.
Morgen wel de beste kans van de week om ons volledig voor lul te zetten.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Etappe van morgen is lastiger te controleren. Dit zal voor de vluchters zijn.
Met de wattages van 2 jaar geleden haal je tegenwoordig amper de top-10. De sprongen die gemaakt worden zijn ultiem lachwekkend.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:17 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
2 jaar geleden zette hij absurde klimtijden neer die enkel door Vingegaard en Pogacar nog gedynamiteerd werden. Er is echt recency bias om van hem een soort Levi Leipheimer-achtige klimmer te maken.
In het echte hooggebergte heeft hij het niveau van 2024 toch ook niet meer benaderd? Het was daarna allemaal niet veel.. Nu was vorig jaar z’n voorbereiding op de Tour heel slecht en dit jaar lijkt alles wel goed te zijn gegaan, dus misschien dat hij die stap opnieuw kan zetten, maar ik zou hem niet zomaar op P3 zettenquote:Op zondag 5 juli 2026 20:43 schreef The_Undertone het volgende:
OK, Evenepoel kan er geen zak van dan.
Vermoeihond ja, al vind ik het ook niet de meest betrouwbare ploeg.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:18 schreef Bill_Hillie het volgende:
Gaan we nu elke dag dat doping-gelul krijgen hier als een UAE-er een etappe wint
Zouden de Deentjes (met vast ook Trine) echt alle goede dingen zijn vergeten die Wout voor Jonas heeft gedaan?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
WOUT is er toch een beetje bij!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |