Was niet veel moeitequote:Op zondag 5 juli 2026 16:31 schreef Gremen het volgende:
Waarom zoveel moeite doen iemand in te halen om vervolgens naar binnen te komen
Omdat het belangrijk is dat Russell zijn plek kent.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:31 schreef Gremen het volgende:
Waarom zoveel moeite doen iemand in te halen om vervolgens naar binnen te komen
En de KNVB doet niets!quote:
Maar hij heeft toch dit seizoen meer poles dan Russell? Hij is toch sneller. Russell heeft meer pech gehad dus de punten geven niet een goed beeld. Maar zelfs dan zou Antonelli voor staan.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:29 schreef Weltschmerz het volgende: [..] Het racen is nepper en hij is ineens sneller dan zijn teamgenoot en dan lijkt de hype nog gerechtvaardigd ook. Verder vind ik het een flets joch met een naar stemmetje.
VBL is een deurtje verderquote:
Er komt geen SC.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:32 schreef raptorix het volgende:
Of Ultralange stint op hard, of in geval van Safety straks naar Medium, ik snap de keuze wel.
Kan het halve veld op het einde er zo aan voorbij rijden.quote:
Ja kloptquote:Op zondag 5 juli 2026 16:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij ziet er soms wel uit alsof hij door AI is gemaakt
quote:
Deed ie erg goedquote:Op zondag 5 juli 2026 16:33 schreef LTVDK het volgende:
Max dus gewoon even de batterij vol open gegooid om Russell te klooien omdat die wist dat die toch de pits in ging
True.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Stroll rijdt nog steeds. Dus 50% kans.
Alonso ook nogquote:Op zondag 5 juli 2026 16:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Leek er op alsof ze achteraan nog wat schroefjes draaiden ofzo, vleugel aanpassing?quote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 16:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Olav doet commentaar via de radioquote:Op zondag 5 juli 2026 16:35 schreef manny het volgende:
Grand prix radio: is dat alleen radio kommentaar of gebruiken ze kommentaar dat Olav voor TV doet?
Hij rijdt ook vrij vlotjes richting Landoquote:
Omdat ik dat zegquote:
Hij rijdt al op zijn bumperquote:Op zondag 5 juli 2026 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij rijdt ook vrij vlotjes richting Lando
"George, dizz izz Toto..."quote:Op zondag 5 juli 2026 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
Wel gek dat Russell plots ook wat meer gas geeft
Hoort gewoon in een prullenbakquote:Op zondag 5 juli 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd wat @:Nattekat van die plu vindt
Dangerous driving?quote:
Huilebalk. Is het vrijwel nooit eens met z'n engineers.quote:
Valt mij al mee dat hij zover is gekomen...quote:
Ah, nu is die wel wegquote:
Jawel.quote:
Moeten ze wel gaan doen dan.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:44 schreef Evenstar het volgende:
Voordeel voor Max is dat Lewis/George gaan vechten.
Ik begin te geloven...quote:Op zondag 5 juli 2026 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Halverwege naar hard met legere tanks is ook niet logisch. Ik denk dat RB wel goed zat.
Nou nou.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:46 schreef QuidProJoe het volgende:
Het zou goed voor de sport zijn als Russell en Hamilton elkaar van de baan rijden
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:46 schreef QuidProJoe het volgende:
Het zou goed voor de sport zijn als Russell en Hamilton elkaar van de baan rijden
Juist.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:46 schreef QuidProJoe het volgende:
RAWR.quote:
Snap ik niet. Leclerc heeft dat al gedaan en verder zit niemand in de buurt. Welke 'other people'?quote:
Nogal ja.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:48 schreef Evenstar het volgende:
blijft toch apart hoe lekker de RB soms loopt opband X en dan een fucking tank is op band Y
Hij is bang ,quote:
Tuurlijk wel...meester tire managementquote:
Tikkeltjequote:
Nou ik vind het zo veel leuker hoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ga nou eerst voorbij Max en daarna uitvechten
Nou nou.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:51 schreef PzKpfw het volgende:
Russell en Hamilton die er samen aftetsen op Silverstone zou wel ultiem genieten zijn
Maggewoonniegebeurenklaarquote:Op zondag 5 juli 2026 16:51 schreef PzKpfw het volgende:
Russell en Hamilton die er samen aftetsen op Silverstone zou wel ultiem genieten zijn
Beter nog even jojo'en.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:51 schreef PzKpfw het volgende:
Dit subforum maakt echt een bizarre ontwikkeling door.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:51 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2026 16:52 schreef Middelpunt het volgende:
Russell en Verstappen rijden elkaar er af. Antonelli en 2 Ferrari's op het podium 🇮🇹🇮🇹🇮🇹
quote:
Russell eraf is voldoende hoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:51 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is kunstmatig spanning creëren.quote:
Was wel een rage op de middelbare school in mijn tijd.quote:
Reken er maar niet opquote:
Jepquote:Op zondag 5 juli 2026 16:54 schreef LTVDK het volgende:
Gaan ze Kimi laten doorrijden zodat die zo op softs kan?
Het lijkt erop.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:54 schreef LTVDK het volgende:
Gaan ze Kimi laten doorrijden zodat die zo op softs kan?
Was jij zo'n stoere met lampjes er in?quote:Op zondag 5 juli 2026 16:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Was wel een rage op de middelbare school in mijn tijd.
Nee, ik had gewoon een goedkope groene dacht ik.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
Russell heeft een langzaam leeglopende band
Verschil tussen grootse coureur als Max en een matige coureur ala George.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:58 schreef LTVDK het volgende:
Russell probeerde te doen wat Max net deed voor zijn pit maar het lukte hem niet
Max deed dat eerder vandaag ookquote:
51Gquote:Op zondag 5 juli 2026 17:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Er staat nog een rekening open hier met Hamilton.
Merry Christmas!quote:Op zondag 5 juli 2026 17:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Er staat nog een rekening open hier met Hamilton.
George moest pitten.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:01 schreef Parafernalia het volgende:
Wat een rare strategie van Anto? Waarom niet eerder pitten als je naar hard gaat m
Ja, dat was smakeloos.quote:
Ja maar regels!quote:
och, je moet niet in 2021 blijven hangen. Het is per slot van rekening 2026quote:
Hm, nu 7 seconden goed maken met veel betere banen. Prima strategie denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:01 schreef Parafernalia het volgende:
Wat een rare strategie van Anto? Waarom niet eerder pitten als je naar hard gaat m
Kansloos.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd wat @:Nattekat van die plu vindt
He jij hierquote:Op zondag 5 juli 2026 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kansloos.
Goed, ik begin nu met een uurtje vertraging
Hmmm.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kansloos.
Goed, ik begin nu met een uurtje vertraging
De basis is prima inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk hoe lang lewis al achter Max kan rijden. Type chassis is gewoon prachtig
Jij dacht dat ie niet eens zo startenquote:
VSC.quote:
En nu VSC genot. easy penalty als ie em krijgtquote:Op zondag 5 juli 2026 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij dacht dat ie niet eens zo starten
Nico is een beschaafde jongen dus nee.quote:
Ja valt mij alles meequote:Op zondag 5 juli 2026 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij dacht dat ie niet eens zo starten
Ja zijn vorige ook alquote:
What else is newquote:Op zondag 5 juli 2026 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 18 (STR) UNDER INVESTIGATION - TRACK LIMITS (5TH OFFENCE)
Nee, achterband dacht ik.quote:
Maar als je eerder gaat heb je toch meer tijd?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:02 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Hm, nu 7 seconden goed maken met veel betere banen. Prima strategie denk ik.
DAAAAAAAAAAD!quote:
dacht monteurs tussen het voorwiel en de auto te zien staan en gevrot aan de voorvleugelquote:
Tja maar dan is het verschil in banden niet groot genoeg.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Maar als je eerder gaat heb je toch meer tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |