Geld goed besteed zeg ik dan!quote:Op zondag 5 juli 2026 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
verdomme,, had in de vroege avond blikje smirnoff guarana en ik boer nu nog steeds die energydrinksmaak
Werkt wel opwekkend.quote:Op zondag 5 juli 2026 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
verdomme,, had in de vroege avond blikje smirnoff guarana en ik boer nu nog steeds die energydrinksmaak
geen idee, merk er niet zo veel van itt de koffie vanochtendquote:
dank je fresh-gptquote:Op zondag 5 juli 2026 02:59 schreef FreshFruit het volgende:
Guaraná (Paullinia cupana) is een klimplant uit het Amazonegebied waarvan de zaden bekendstaan om hun extreem hoge concentratie cafeïne. De zaden bevatten tot wel vier keer zoveel cafeïne als koffiebonen, wat zorgt voor een krachtig, stimulerend effect.☕ Werking en EffectenLangdurige energie: De cafeïne in guaraná is gebonden aan tannines (looistoffen), waardoor het lichaam de stof langzamer opneemt dan de cafeïne uit koffie. Dit zorgt voor een geleidelijke en langdurige energieboost zonder de bekende "koffiedip".Mentale focus: Het verbetert de concentratie, alertheid en cognitieve prestaties.Stofwisseling: Het kan de vetverbranding stimuleren en wordt daarom vaak toegevoegd aan supplementen voor gewichtsbeheersing.
Toevalig een grote boodschap die dwars zat.quote:
Ik ga zo toch echt nog even terug naar bed hoorquote:
Bullshit!quote:Op zondag 5 juli 2026 03:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga zo toch echt nog even terug naar bed hoor
Nee toch ?quote:Op zondag 5 juli 2026 03:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit is me te vroeg, ik zit te wachten tot pijnstillers gaan werken.quote:
Jawel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Lekker als je dat nog kan, ik zit alweer gedoucht en aangekleed benedenquote:Op zondag 5 juli 2026 03:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2026 03:18 schreef DJMO het volgende:
En vandaag heb ik sowieso een kutdag.Dat is altijd even lastig, sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zondag 5 juli 2026 03:18 schreef DJMO het volgende:
En vandaag heb ik sowieso een kutdag.Dat blijven moeilijke dagen, sterkte DJMOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Gisteren je zusje nog een enorm gehoopt toch.quote:
Matig 2/10quote:Op zondag 5 juli 2026 03:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren je zusje nog een enorm gehoopt toch.
Stappen geweest Grrrrrrrr ?quote:Op zondag 5 juli 2026 02:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn bier is bijna ammel op zie ik.![]()
Kan alleen nog maar een grote fles blonde trappist open trekken.
Ik heb 'r gewoon een 10/10 gegeven hoor.quote:
bbq-tje gehad toch.quote:
O, ik had er nog nooit van gehoord, dacht die heeft Hema leuk verzonnenquote:Op zondag 5 juli 2026 03:29 schreef hemarookworst het volgende:
Die woordgrap stond volgens mij op de pakjes schoolmelk
Kan echt niet meer.quote:Op zondag 5 juli 2026 03:29 schreef hemarookworst het volgende:
Die woordgrap stond volgens mij op de pakjes schoolmelk
Jaren 90 en zo hequote:Op zondag 5 juli 2026 03:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kan echt niet meer.
Vlees hoort niet uit het weiland te komen, maar uit de fabriek. #modernetijd
Niet te eten dat namaak vleesquote:Op zondag 5 juli 2026 03:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kan echt niet meer.
Vlees hoort niet uit het weiland te komen, maar uit de fabriek. #modernetijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |