Is toch gewoon zelfde melk als wat je in de winkel koopt?quote:
Ik was toen rauwe melk uit de tank gewend.quote:Op zondag 5 juli 2026 03:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is toch gewoon zelfde melk als wat je in de winkel koopt?
Ik heb altijd honger en dan komen de stokbroodjes en satesaus,quote:Op zondag 5 juli 2026 03:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het ergste was wel dat we allemaal zoveel salade gegeten hadden dat het vlees niet op ging.![]()
Was wel ook echt super salade, da wel.
Zes seconden te laat voor een 33333quote:
het was wel heule goeie kebabjes, dus toch nog een 4 ons vlees op of zo, maar de salade was echt te vullendquote:Op zondag 5 juli 2026 03:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd honger en dan komen de stokbroodjes en satesaus,
Dat vind ik lekker en tegen de tijd dat het vlees klaar is zit ik vaak al vol
Lekker, ik kan mij niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst gebbqt hebquote:Op zondag 5 juli 2026 03:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
het was wel heule goeie kebabjes, dus toch nog een 4 ons vlees op of zo, maar de salade was echt te vullend
Zo leuk de Nederlandse taal. Hier kun je twee betekenissen aan geven, al gelang waar je de klemtoon legt.quote:
DIe heb ik GG nooit zien maken, wel de 22.22.22quote:
Banaanvraag.quote:Op zondag 5 juli 2026 03:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo leuk de Nederlandse taal. Hier kun je twee betekenissen aan geven, al gelang waar je de klemtoon legt.
kassa ladequote:Op zondag 5 juli 2026 03:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo leuk de Nederlandse taal. Hier kun je twee betekenissen aan geven, al gelang waar je de klemtoon legt.
De 3 X 11 is ook een leuke. Vooral op de elfde van de elfde maand.quote:Op zondag 5 juli 2026 03:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik GG nooit zien maken, wel de 22.22.22
Je bent aan het solliciteren?quote:
ff een kebabje eruit duwen morgen wel ja.quote:Op zondag 5 juli 2026 03:40 schreef hemarookworst het volgende:
Klinkt alsof de grommert weer dikke boomstammen gaat produceren
is ookquote:Op zondag 5 juli 2026 03:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
De 3 X 11 is ook een leuke. Vooral op de elfde van de elfde maand.
Dan is het 4 uur, mooie bolktijdquote:
Er viel niks te winnenquote:
Slaap lekkerquote:
Lekker koese.quote:
Nooit van gehoord?quote:
Een zeester slaapt op de rug met de armen en benen wijd uitgestrekt, vaak met de handen boven het hoofd. Dit staat volgens slaapexperts symbool voor een onconventioneel, open en avontuurlijk persoonlijkheidstype.quote:
Sex? Wat is dat? Ik ben twaalf en snap hier niks vanquote:Op zondag 5 juli 2026 04:02 schreef FreshFruit het volgende:
Kleine toevoeging: Het is ook een positie tijdens de sex waar dames nogal passief liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |