Geld goed besteed zeg ik dan!quote:Op zondag 5 juli 2026 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
verdomme,, had in de vroege avond blikje smirnoff guarana en ik boer nu nog steeds die energydrinksmaak
Werkt wel opwekkend.quote:Op zondag 5 juli 2026 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
verdomme,, had in de vroege avond blikje smirnoff guarana en ik boer nu nog steeds die energydrinksmaak
geen idee, merk er niet zo veel van itt de koffie vanochtendquote:
dank je fresh-gptquote:Op zondag 5 juli 2026 02:59 schreef FreshFruit het volgende:
Guaraná (Paullinia cupana) is een klimplant uit het Amazonegebied waarvan de zaden bekendstaan om hun extreem hoge concentratie cafeïne. De zaden bevatten tot wel vier keer zoveel cafeïne als koffiebonen, wat zorgt voor een krachtig, stimulerend effect.☕ Werking en EffectenLangdurige energie: De cafeïne in guaraná is gebonden aan tannines (looistoffen), waardoor het lichaam de stof langzamer opneemt dan de cafeïne uit koffie. Dit zorgt voor een geleidelijke en langdurige energieboost zonder de bekende "koffiedip".Mentale focus: Het verbetert de concentratie, alertheid en cognitieve prestaties.Stofwisseling: Het kan de vetverbranding stimuleren en wordt daarom vaak toegevoegd aan supplementen voor gewichtsbeheersing.
Toevalig een grote boodschap die dwars zat.quote:
Ik ga zo toch echt nog even terug naar bed hoorquote:
Bullshit!quote:Op zondag 5 juli 2026 03:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga zo toch echt nog even terug naar bed hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |