SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat was Faux Real met Seesaw - en is vanavond gedraaidquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:37 schreef livelink het volgende:
Hoe zat het met het verloren nummer van vorige week?
Pet Shop Boys - Go West
Daar hang ik het maar aan op, jaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:39 schreef Melting het volgende:
Is dit vanwege het overlijden van de Village People zanger?
Juice Newton - Queen Of Hearts
Leuk verzoekje!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Een soort van verzoekje van Melting. Ik moest zelf weten of ik 'm ging draaien. Maar dat doe ik natuurlijk welJuice Newton - Queen Of Hearts
Hierna: nieuwe muziek van een zangeres die een album uit heeft...
Sienna Spiro - Time, You & Me
Als het verdiend is, dan is het gewoon terecht. Ik heb de wedstrijd niet gekeken natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:46 schreef Melting het volgende:
En Marokko komt 10 minuten voor het einde op 0-2.![]()
Geen nood, tegen Frankrijk gaan ze er kansloos af.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:46 schreef Melting het volgende:
En Marokko komt 10 minuten voor het einde op 0-2.![]()
Het is een erg saaie wedstrijd die eigenlijk geen winnaar verdiende.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het verdiend is, dan is het gewoon terecht. Ik heb de wedstrijd niet gekeken natuurlijk.
Ik zag een interview met Madonna door Graham Norton. Ze viel me daar niet tegen eigenlijk. Ze kwam best leuk over.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Nee, het gaat niet over Madonna. Ik ben nogal underwhelmed wat nieuwe album betreft. Dit in tegenstelling tot Sienna Spiro:
"Great Expectation" is de track die naar voren wordt geschoven om het debuutalbum The Visitors van Sienna Spiro te promoten. Geen verkeerd nummer, maar ik ga toch echt voor deze:Sienna Spiro - Time, You & Me
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is een erg saaie wedstrijd die eigenlijk geen winnaar verdiende.
Ze kan gewoon niet best meer zingen, helaas. Alle muziek op dat nieuwe album klinkt hetzelfde. Weinig melodie.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag een interview met Madonna door Graham Norton. Ze viel me daar niet tegen eigenlijk. Ze kwam best leuk over.
Ja, ik snap wat je bedoelt. Wel een lekker nummer.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:48 schreef Melting het volgende:
Dit voelt aan als een plaat voor een James Bond film.
Barry Ryan - Eloise
Nu hoop ik op een bombastische slotsong!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Wie goed heeft opgelet, weet dat er nog één nieuw nummer aankomt. Dat heb ik tot slotsong gepromoveerd. Het is niet alleen erg goed, het klinkt ook heel oud. Alsof het uit de late 60s, vroege 70s komt. Als inleiding moest ik iets hebben dat een beetje erbij past. Dat is deze plaat geworden:Barry Ryan - Eloise
Ze zou een uitstekende kandidaat zijn een James Bond-titelsong te zingen. Haar nieuwe album is ook echt heel fijn, al moet je wel van het genre houden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:48 schreef Melting het volgende:
Dit voelt aan als een plaat voor een James Bond film.
Verrek..... nu je het zegt.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:52 schreef livelink het volgende:
Oh, hier is ook dat nummer met een naam uit de koninklijke familie
Goedzo, jullie zijn scherpquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:52 schreef livelink het volgende:
Oh, hier is ook dat nummer met een naam uit de koninklijke familie
The Lazy Eyes - Always In The Back Of My Mind
Welkom terug in de bewoonde wereld.quote:
quote:
Jij bedankt voor de fijne uurtjes muziek en iedere keer weer een nieuwe artiest/groep die ik graag nog een keer terug ga luisteren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Playlist komt er zo aan. Bedankt voor het luisteren, veel plezier met Melting
Fixed it!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Welkom terug in het land der levenden half slapenden!
Peaches gemistquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Met enige vertraging - foutje in de nummering - hier nog de playlist
Playlist DJ11 - Candy For The Ears
01 Village People - Can't Stop The Music (extended dance mix)
02 Disco Bambino & Nile Rodgers feat. Sophie Ellis-Bextor - Dancing Without You
03 Wang Chung - Everybody Have Fun Tonight
04 U96 - Love Sees No Colour
05 A Thousand Mad Things - Hate It
06 Berlin - The Metro
07 Erasure - Blue Savannah
08 The KLF - America: What Time Is Love (radio edit)
09 Bryan Adams - 51st State
10 The Presidents of The United States of America - Peaches
11 Kraftwerk - Tour De France
12 Faux Real - Seesaw
13 Snap! - Mary Had A Little Boy (radio edit)
14 Fused - Saving Mary (original version)
15 Inner Circle - Mary Mary
16 Johnny Cash with The Royal Philharmonic Orchestra - Ring Of Fire
17 Robbie Williams - Candy
18 Bloc Party - Love Bombs
19 Ultravox - Hymn
20 Dolder - Occasionally
21 Club Nouveau - Lean On Me (radio edit)
22 Santa Esmeralda - Don't Let Me Be Misunderstood (Esmeralda Suite) (DJ11 edit)
23 Black Box feat. Loleatta Holloway - Ride On Time (79 Special Disco Theme)
24 Pet Shop Boys - Go West
25 Juice Newton - Queen Of Hearts
26 Sienna Spiro - Time, You & Me
27 Barry Ryan - Eloise
28 The Lazy Eyes - Always In The Back Of My Mind
Je hebt de afgelopen tijd wel meer gemist.quote:
Ik geloof je direct. Tijd om even bij te komen. Fijn dat je dit voor je ouders kon en wilde doen!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Fixed it!
Ik had gelukkig een lift, anders was ik waarschijnlijk ergens in Rotterdam wakker geworden.
Ik ga de komende tijd nog wel meer missen... zoals het huis waarin ik ben opgegroeidquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt de afgelopen tijd wel meer gemist.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga de komende tijd nog wel meer missen... zoals het huis waarin ik ben opgegroeid
Ja, dat is raar. Vond ik ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga de komende tijd nog wel meer missen... zoals het huis waarin ik ben opgegroeid
Ahhh, dat zijn de rotmomenten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen om bij te komen, dan ga ik naar het zuiden... katten en kippen knuffelen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof je direct. Tijd om even bij te komen. Fijn dat je dit voor je ouders kon en wilde doen!
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:14 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is dit een Nederlandse band.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen om bij te komen, dan ga ik naar het zuiden... katten en kippen knuffelen.
Het heeft me wel gesloopt maar het niet doen was voor mij geen optie. Gelukkig heeft mijn broer nog wel zoveel mogelijk meegeholpen wanneer hij kon. Anders hadden we het ook niet gered in zo'n korte termijn.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:15 schreef livelink het volgende:
Gypsies, Tramps and ??? - van weet ik dan niet.
Donderdag waren we nog even terug in het oude huis om nog wat spullen op te halen en toen drong het tot me door dat dat voor mij echt de laatste keer was dat ik daar binnen was. Ik had daar toch behoorlijk meer moeite mee dan ik dacht. Dat ik helemaal gesloopt was van de verhuizing hielp ook niet echt mee.quote:
Dat had ik toen ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Donderdag waren we nog even terug in het oude huis om nog wat spullen op te halen en toen drong het tot me door dat dat voor mij echt de laatste keer was dat ik daar binnen was. Ik had daar toch behoorlijk meer moeite mee dan ik dacht. Dat ik helemaal gesloopt was van de verhuizing hielp ook niet echt mee.
In Lieshout. Een paar weekjes op de dieren van mijn neefje passen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar ga je die beesten knuffelen dan?
En de Bavaria brouwerij.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
In Lieshout. Een paar weekjes op de dieren van mijn neefje passen.
En ze hebben daar een ps5
Bij ons is het ouderlijk huis pas bijna een jaar nadat mijn ouders verhuisd waren verkocht. Tot die tijd heeft mijn broertje er nog veel gewoond. Ook toen we het leeg hadden gehaald heeft het bedrijf op ons verzoek 1 bed laten staan voor hem. Dat is er pas op de dag van de overdracht uitgehaald. We hebben ook wifi en stroom en zo allemaal door laten lopen in dat jaar. Als je een jaar kunt doen over het afscheid nemen, dan is het uiteindelijk minder zwaar, denk ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Donderdag waren we nog even terug in het oude huis om nog wat spullen op te halen en toen drong het tot me door dat dat voor mij echt de laatste keer was dat ik daar binnen was. Ik had daar toch behoorlijk meer moeite mee dan ik dacht. Dat ik helemaal gesloopt was van de verhuizing hielp ook niet echt mee.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:23 schreef brother52 het volgende:
Wat dacht je.. Brother luistert weer mee, ik doe een liedje met veel cowbell?
Klopt, ik kan het voor mijn gevoel nu al redelijk loslaten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat had ik toen ook.
Maar ik weet ook uit ervaring dat het slijt.
Het is voor een goed doel. Dat is ook wel fijn en geeft rust.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, ik kan het voor mijn gevoel nu al redelijk loslaten.
Scheelt ook dat ze nu op een plek zitten waar mijn moeder alle zorg krijgt die ze nodig heeft en dat het nu veel minder belastend voor mijn vader is.
Dat je ze allemaal kent, is al heel wat.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:25 schreef livelink het volgende:
Ik ken alle nummers die je tot nog toe gedraaid hebt, maar ik weet er maar weinig te benoemen.
Maandag en dinsdag wordt het huis leeg gehaald en dan gaat de makelaar aan de slag. Het is dan het enige huis in het dorp wat te koop staat. De verwachting is dat het binnen een week verkocht is.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons is het ouderlijk huis pas bijna een jaar nadat mijn ouders verhuisd waren verkocht. Tot die tijd heeft mijn broertje er nog veel gewoond. Ook toen we het leeg hadden gehaald heeft het bedrijf op ons verzoek 1 bed laten staan voor hem. Dat is er pas op de dag van de overdracht uitgehaald. We hebben ook wifi en stroom en zo allemaal door laten lopen in dat jaar. Als je een jaar kunt doen over het afscheid nemen, dan is het uiteindelijk minder zwaar, denk ik.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Bart Peeters & The Radio's - She Goes Na Na (of zoiets)
Gelukkig nietquote:
En hierna speciaal voor jou.......quote:
Moet ik mijn kwasten alvast klaar leggen?quote:
Maar dat kun je dan wel in alle koelte doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:33 schreef MadMaster het volgende:
I.v.m. de deze week aan te leggen airco vandaag mijn hele kamer overhoop gehaald om ruimte te maken daarvoor. Ladingen apparatuur losgekoppeld en opgeslagen in de logeerkamer.
3 Miljoen kabels losgemaakt, gelabeld en opgeborgen.
Dakterras schoongemaakt en de helft wat daar stond weggegooid.
Het wordt weer een project op zich om alles na komende week weer op z'n plek én aangesloten te krijgen…
Je buren waren net zo blij dat je even niet thuis was.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Moet ik mijn kwasten alvast klaar leggen?
Mooi op tijd, het gaat komende week weer ruim 30 graden worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:33 schreef MadMaster het volgende:
I.v.m. de deze week aan te leggen airco vandaag mijn hele kamer overhoop gehaald om ruimte te maken daarvoor. Ladingen apparatuur losgekoppeld en opgeslagen in de logeerkamer.
3 Miljoen kabels losgemaakt, gelabeld en opgeborgen.
Dakterras schoongemaakt en de helft wat daar stond weggegooid.
Het wordt weer een project op zich om alles na komende week weer op z'n plek én aangesloten te krijgen…
Hier wordt het wat minder, volgens de voorspellingen, maar ik ben wel in voor een goede test van de airco…quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mooi op tijd, het gaat komende week weer ruim 30 graden worden.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Spiller feat. Sophie Ellis-Bextor - Groovejet
Nee tochquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mooi op tijd, het gaat komende week weer ruim 30 graden worden.
Wij zijn niet in voor die testquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier wordt het wat minder, volgens de voorspellingen, maar ik ben wel in voor een goede test van de airco…
Hier is weer 32 graden voorspeld.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben gisteren met mijn vader naar een begrafenis geweest en kan woensdag weer met hem gaan. Die hitte heeft volgens mij wel echt wat mensen over het randje geholpen.
Klopt. Was deze week ook in het nieuws. Honderden sterfgevallen meer dan verwacht.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben gisteren met mijn vader naar een begrafenis geweest en kan woensdag weer met hem gaan. Die hitte heeft volgens mij wel echt wat mensen over het randje geholpen.
Het was een oud-collega. Het was raar om bij een afscheidsdienst te zijn van iemand die je niet kent. Maar mijn vader kende veel mensen die er waren en die waren allemaal blij verrast dat hij er was. En ik begreep van hen dat mijn vader heel goed bevriend met hem was. De rouwkaart was overigens niet te vinden toen ik hem ging ophalen, dus tot het moment dat we de kerk binnenstapten had ik geen idee wie er overleden was.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En was het een vage kennis, of toch iemand die hij wat beter kende?
En komende woensdag?
Ja, maar dan snap ik wel dat je vader er naartoe wilde.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was een oud-collega. Het was raar om bij een afscheidsdienst te zijn van iemand die je niet kent. Maar mijn vader kende veel mensen die er waren en die waren allemaal blij verrast dat hij er was. En ik begreep van hen dat mijn vader heel goed bevriend met hem was. De rouwkaart was overigens niet te vinden toen ik hem ging ophalen, dus tot het moment dat we de kerk binnenstapten had ik geen idee wie er overleden was.
De begrafenis van woensdag is een oude buurvrouw van ons, dus die kende ik zelf ook goed en ik heb zelf ook een kaart gehad. Dat scheelt.
Ja, het was goed dat ik gegaan ben met hem. Dat is toch belangrijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar dan snap ik wel dat je vader er naartoe wilde.
En tja.... hoe ouder ze worden hoe meer mensen hun ontvallen.
Precies.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het was goed dat ik gegaan ben met hem. Dat is toch belangrijk.
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Daar waar nu de pleuris uitgebroken is - klein orkest
Ja..... ze worden steeds bekender.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Ah, Melting probeert het weer eens met z'n bandje?
Nou Billy, je wordt bedanktquote:
Er zijn wel ergere artiesten dan Marco Borsato, die jarenlang verketterd en gecanceld werd vanwege allerlei aantijgingen waarvoor hij nooit is veroordeeld en die nooit zijn bewezen.quote:
Alle 3 tuig.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zijn wel ergere artiesten dan Marco Borsato, die jarenlang verketterd en gecanceld werd vanwege allerlei aantijgingen waarvoor hij nooit is veroordeeld en die nooit zijn bewezen.
Het contrast met rappers kan niet groter. Kijk o.a. naar Frenna en Lil Kleine die op handen worden gedragen.
Daar gaat het niet eens om.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zijn wel ergere artiesten dan Marco Borsato, die jarenlang verketterd en gecanceld werd vanwege allerlei aantijgingen waarvoor hij nooit is veroordeeld en die nooit zijn bewezen.
Het contrast met rappers kan niet groter. Kijk o.a. naar Frenna en Lil Kleine die op handen worden gedragen.
Goede date?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:35 schreef DJ11 het volgende:
Nee, fout dus. Ik was net aan het denken: is het wel "believe"? Ik was in de bar met "Believe", een ander nummer van hem.
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:46 schreef livelink het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)-na-wk-winst-marokko
[ afbeelding ]
Het huis waar mijn dochter woont valt net buiten deze foto. Ze overweegt om maar naar ons te komen om te blijven slapen, vanwege het lawaai.
Nee, precies.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Ze zal niet echt kunnen slapen, verwacht ik.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:46 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Het huis waar mijn dochter woont valt net buiten deze foto. Ze overweegt om maar naar ons te komen om te blijven slapen, vanwege het lawaai.
Knap vervelend. Het gaat in diverse steden weer mis. Onder meer in Rotterdam en Den Haag. Gelukkig wonen hier niet zo veel Marokkanen. Ik heb welgeteld één toeterende auto gehoord.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:46 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is bij de Moskee in Lombok. Daar is het volgens mij nog niet uitgemond tot rellen. Vooral heel druk en heel veel lawaai.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Knap vervelend. Het gaat in diverse steden weer mis. Onder meer in Rotterdam en Den Haag. Gelukkig wonen hier niet zo veel Marokkanen. Ik heb welgeteld één toeterende auto gehoord.
Ik kan met niet herinneren hier in de buurt ooit Marokkanen te zijn tegengekomen. Turken dan weer wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Knap vervelend. Het gaat in diverse steden weer mis. Onder meer in Rotterdam en Den Haag. Gelukkig wonen hier niet zo veel Marokkanen. Ik heb welgeteld één toeterende auto gehoord.
Als Frankrijk vanavond wint van Paraguay (quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:01 schreef Melting het volgende:
Alleen om die rellen zou je al hopen dat Marokko uitgeschakeld word.
Alsof ze wereldkampioen zijn.
Ik zou het in de slaapkamer proberenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:02 schreef brother52 het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken voordat mijn ogen voor de 3e keer dichtvallen.
Thanks Melting!
Dan breken ze om die reden de boel wel af…quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als Frankrijk vanavond wint van Paraguay () - wat zeer voor de hand ligt - wordt dat hun volgende tegenstander. Ik kan me haast niet anders voorstellen dan dat Frankrijk wereldkampioen wordt en dus ook wint van Marokko.
Welterusten brother.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:02 schreef brother52 het volgende:
Thanks Melting!
Zeker, maar daarna is het klaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan breken ze om die reden de boel wel af…
Welterusten brother52. Slaap lekker!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:02 schreef brother52 het volgende:
Thanks Melting!
Nee hoor, dat had je wel gedaanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:08 schreef Shii het volgende:
Ik was vergeten @:DJ11 nog te bedanken voor de fijne uurtjes muziek.![]()
En nu weer ingetuned met een heerlijk nummer.![]()
Ja ik zag het net. Had even terug gekeken. Maar voor m'n gevoel was ik ineens weg gegaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat had je wel gedaanMaar op zich mag je dat natuurlijk best steeds opnieuw doen
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:15 schreef DJ11 het volgende:
Donna Summer - On The Radio
tevens: Donna Summer on the radio
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:18 schreef livelink het volgende:
Pia Zadorra en Jermaine Jackson - Iets met Rain
quote:
quote:
Ze heeft er wel een succes mee gehad.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ze op hun 30ste nog 'mijn kabouters' had genoemd…
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ze op hun 30ste nog 'mijn kabouters' had genoemd…
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:29 schreef livelink het volgende:
Willie Nelson & Julio Iglesias - To all the girls I loved before
quote:
Ja, ik heb de aantrekkingskracht nooit zo begrepen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
In Julio's geval ben je dan lang bezig
Ah, nooit geweten dat dat een cover was van Beth Hart.quote:
Het origineel is zelfs van veel eerder, van Etta James…quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, nooit geweten dat dat een cover was van Beth Hart.
Ja, dat wel. Hoewel ik nooit in de Caribbean ben geweest.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Ogen dicht en even naar de Caribbean wegdromen…
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Goldfinger - Shirley, Bassie & Adriaan…
quote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Oordopjes redden het net niet.
Dank Melting en adios all!
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:28 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag had just me haar 74e verjaardag moeten vieren… 😢❤
Hoi Merel.quote:
Dat is maar goed ook, ik check het elk jaar even hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Merel.
We zijn haar niet vergeten hoor.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, ik check het elk jaar even hoor
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:54 schreef Merel het volgende:
[..]
MadMaster houdt ons goed bij de lesquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo mooi.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Merel.
We zijn haar niet vergeten hoor.
Ach, wat jammer. Ik ben nog onderweg naar huis en ik moet thuis een demo voor morgen voorbereiden. Dus ik tune waarschijnlijk niet in. Ik ben zo slecht in powerpoint-presentaties maken. Wat ik wil zeggen weet ik wel zo'n beetjequote:Op woensdag 8 juli 2026 17:37 schreef DJ11 het volgende:
De Kamer, gehoord de beraadslagingen, overwegende:
- dat er vanavond geen voetbal is
- dat Melting morgenavond niet uitzendt
- dat ondergetekende zin heeft om te draaien
spreekt uit dat er vanavond om 19:00 uur een DJ11-uitzending op Radio 49 is en gaat over tot de orde van de dag
Gaat je vast lukken. Succes ermee in elk gevalquote:Op woensdag 8 juli 2026 18:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, wat jammer. Ik ben nog onderweg naar huis en ik moet thuis een demo voor morgen voorbereiden. Dus ik tune waarschijnlijk niet in. Ik ben zo slecht in powerpoint-presentaties maken. Wat ik wil zeggen weet ik wel zo'n beetje
Tijdstip vooraf-track: 18:56 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Help! (555)
AJR - The DJ Is Crying For Help
Ajuto!quote:
Goedenavond en welkomquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:04 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned uit een nieuw land. Of eigenlijk stiekum niet, want Frankrijk![]()
Proost!
[ link | afbeelding ]
(Ok, deze is al op inmiddels)
Dynasty - I Don't Want To Be A Freak (But I Can't Help Myself)
Suggesties:quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond en welkom![]()
Het kan vanavond alle kanten op, naast wat Help- en 5-liedjes. Dus verzoekjes / suggesties zijn welkom
De laatste staat klaar, de eerste met een ander nummer. Maar ABC kan er ook wel even bij.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Suggesties:
Jackson 5 - ABC
Elvis - can't help falling in love... ok, hij kan niet helpen, is dat OK?
Je bent een schatquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook daarvan stond al een andere klaar, maar ik zet 'm erbij
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent een schat
We kunnen helaas maar tot iets voor 14u lokale tijd (20 bij jullie) meeluisteren want we hebben een boeking bij deze drijvende bar
[ link | afbeelding ]
Maroon 5 - Memories
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |