SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht zit hij nu nog in zone 2 bij de mannen in het wiel.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:13 schreef Marcoss het volgende:
13 seconden.. dat lijkt me dan toch te veel, maar je weer het nooit
Die trui kunnen ze maandag of dinsdag prima weggevenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:13 schreef kilon het volgende:
Pogacar wil vast nog niet de drukte rondom de gele trui. En het telt ook niet mee voor de individuele statistieken, dus dan boeit het niet. Gewoon volgens plan op een seconde of 10 eindigen.
Een beetje prestige telt ook mee natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:13 schreef kilon het volgende:
Pogacar wil vast nog niet de drukte rondom de gele trui. En het telt ook niet mee voor de individuele statistieken, dus dan boeit het niet. Gewoon volgens plan op een seconde of 10 eindigen.
Ziedend!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:14 schreef Hyaenidae het volgende:
Laten we hopen dat hij het nog haalt, alles beter dan Vingegaard in het geel.
HEM was wel sneller dan Vingegaard inn het laatste gedeelte!quote:
Dat lijkt me niet, morgen zouden ze toch wel voor de ritzege zijn gegaan en daarna alle kansen om de trui eventueel weg te geven (wat Visma nu misschien ook wel gaat doen)quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook plan van Pogacar.
Die laatste kilometer reed Pogi 10-15s harder, want die reed ervoor nog 2 kilometer met een geplofte Del Toroquote:
Tejada, Velasco en Vino zijn gevallen namens Astanaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:22 schreef wimderon het volgende:
Schoolzieke De Lie gewoon 137e.
Velasco lijkt (één van de) gevallen Astana, die is laatste. Vlak daarvoor Piet!
Molenaarquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:24 schreef TheArt het volgende:
Slotklim volgens een account op x:
Pogacar 1.07
Ganna 1.12
Vingegaard 1.15
Pidcock 1.15
Gregoire 1.15
Molenaar 1.15
Evenepoel 1.16
Seixas 1.17
Ayuso 1.19
Voisars 1.19
Dhondt 1.20
Jegat 1.20
En dat zonder vooraf te sparen voor die klim hequote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ganna met zijn 90 kg zal nog even 750 watt getrapt hebben.
Ik denk dat Jorgenson inmiddels ook wel inziet dat hij voor de grote rondes niet goed genoeg is in het hooggebergte. Zou mooi zijn als hij zich qua eigen ambities meer focust op klassiekers en rondjes van een week.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:24 schreef Marcoss het volgende:
https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2026/stage-1
Ook al individuele tijden. Jorgenson nog 2,5 minuut verloren in dat laatste deel, geen eigen klassementsambities dan waarschijnlijk
Ik moest opzoeken wie Stomphorst is. Maar is dat die gast dus, wat een idiote naam.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:36 schreef Remco het volgende:
Gesink en Stomphorst zijn niet bepaald feestnummer.
Jij kijkt voor het eerst sport bij de NOS?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wie Stomphorst is. Maar is dat die gast dus, wat een idiote naam.
Ik heb die gast al zo vaak in beeld gezien, maar besef nu pas dat ik zijn naam nooit wist.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij kijkt voor het eerst sport bij de NOS?
Rijden op een klein Molen(naartje)quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:24 schreef TheArt het volgende:
Slotklim volgens een account op x:
Pogacar 1.07
Ganna 1.12
Vingegaard 1.15
Pidcock 1.15
Gregoire 1.15
Molenaar 1.15
Evenepoel 1.16
Seixas 1.17
Ayuso 1.19
Voisard 1.19
Dhondt 1.20
Jegat 1.20
Toch niet, worden we beflikkerd door Steef?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:47 schreef Felagund het volgende:
Netcompany-INEOS leidt wel het ploegenklassement! Dat is wel weer een vreemd gevolg van de huidige regels.
https://www.procyclingsta(...)026/stage-1-teams-gc
Ineos aan de leiding in het ploegenklassement klinkt wel logisch eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch niet, worden we beflikkerd door Steef?
Gezien de tijden wel ja. Derde en vierde man op een minuut, alle andere topteams zitten op 2 minuten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ineos aan de leiding in het ploegenklassement klinkt wel logisch eigenlijk
Visma kreeg de horloge voor de dagoverwinning van het ploegenklassement volgens mij. Een beetje vreemd als dat los staat van het algemene ploegenklassement.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ineos aan de leiding in het ploegenklassement klinkt wel logisch eigenlijk
Als Cian nu al last krijgt van de hitte heeft hij echt een gigantisch probleem.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef Felagund het volgende:
Cian had last van kramp(en):
https://sporza.be/nl/2026(...)tikje~1783181507226/
Ik heb dit jaar een Uno-X vloek op me.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vinden @:slobeend en ik bijzonder onleuk.
Eerder aanvallen op 1e passage Montjuicquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:27 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DaYV3QOo46A
Thieu heeft nog niet verkend voor morgen, dit wordt dus de gele trui.
3x anderhalve kilometer aan 9% is normaal gesproken te zwaar voor Van der Poel.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:27 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DaYV3QOo46A
Thieu heeft nog niet verkend voor morgen, dit wordt dus de gele trui.
Bwoah..quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
3x anderhalve kilometer aan 9% is normaal gesproken te zwaar voor Van der Poel.
En zit vingegaard op Strava?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op het Strava segment van (het grootste deel) van de slotklim:
Pogacar 53 sec
Evenepoel 55 sec
Seixas 57 sec
Maar de individuele tijden gelden toch voor het algemeen klassement? Visma heeft de etappe gewonnen omdat alleen de eerste renner telt maar als je de tijden bij elkaar optelt zal Ineos wel sneller zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Visma kreeg de horloge voor de dagoverwinning van het ploegenklassement volgens mij. Een beetje vreemd als dat los staat van het algemene ploegenklassement.
Klopt, de individuele tijden gelden voor het algemeen klassement. Ploegenklassement tellen de tijden van de eerste renners.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar de individuele tijden gelden toch voor het algemeen klassement? Visma heeft de etappe gewonnen omdat alleen de eerste renner telt maar als je de tijden bij elkaar optelt zal Ineos wel sneller zijn
Dat snap ik, maar Visma wint als ploeg wel de rit.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar de individuele tijden gelden toch voor het algemeen klassement? Visma heeft de etappe gewonnen omdat alleen de eerste renner telt maar als je de tijden bij elkaar optelt zal Ineos wel sneller zijn
Ja, blijft een ploegentijdrit en nu telt de tijd van de eerste renner, niet van de vierde renner.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar Visma wint als ploeg wel de rit.
Volgens Letour.fr wint Visma ook de dag-overwinning van het ploegenklassement, blijf het wat inconsistent vinden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, blijft een ploegentijdrit en nu telt de tijd van de eerste renner, niet van de vierde renner.
Ja, voor de dagranking telt blijkbaar de tijd van de eerste, maar voor het algemene ploegenklassement de tijden van de drie beste renners. Beetje raar wel ja, kun je nagaan hoe weinig dat ploegenklassement ertoe doet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens Letour.fr wint Visma ook de dag-overwinning van het ploegenklassement, blijf het wat inconsistent vinden.
Visma en UAE hebben daar de afgelopen jaren toch wel strijd om gevoerdquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, voor de dagranking telt blijkbaar de tijd van de eerste, maar voor het algemene ploegenklassement de tijden van de drie beste renners. Beetje raar wel ja, kun je nagaan hoe weinig dat ploegenklassement ertoe doet.
Benieuwd wanneer hij hier de ploeg de schuld van gaat geven en wil vertrekken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef Felagund het volgende:
Cian had last van kramp(en):
https://sporza.be/nl/2026(...)tikje~1783181507226/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |