De zevende week van Kruijswijk!quote:Op zondag 5 juli 2026 08:29 schreef Steven184 het volgende:
Stukje teruggekeken. Piganzoli wel bizar indrukwekkend.
Ja, die heb ik. Heb eigenlijk nooit problemen met die stream. Werkt prima om wielrennen te volgen. Dat is ook zo ongeveer het enige dat ik via HBO Max kijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 05:13 schreef TAmaru het volgende:
Heeft iemand hier trouwens HBO Max met sportadd-on en dan de ad-free of premium-versie? Bij premium beloven ze een verhoogde kwaliteit. Ik heb bij HBO wel vaak dat de stream vastloopt of ermee kapt terwijl ik dit bijv. bij het voetbal op NPO Start niet heb. Helpt premium?
Dat is mooi. Ik kijk ook verder niks. Ben nog steeds redelijk pissed dat ik verplicht HBO Max moest aanschaffen waar ik vroeger alleen Eurosport had. De app is nog steeds redelijk waardeloos bij mij. Moet hem gemiddeld 3 of 4 keer starten voordat hij ook echt start, de eerste paar keer crasht hij meteen.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, die heb ik. Heb eigenlijk nooit problemen met die stream. Werkt prima om wielrennen te volgen. Dat is ook zo ongeveer het enige dat ik via HBO Max kijk.
Ja, dat is irritant en je moet ook die sport add-on aanschaffen, anders heb je er nog niks aan. Maar je bent af van die reclames en er is echt wel veel wielrennen op te zien.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ik kijk ook verder niks. Ben nog steeds redelijk pissed dat ik verplicht HBO Max moest aanschaffen waar ik vroeger alleen Eurosport had. De app is nog steeds redelijk waardeloos bij mij. Moet hem gemiddeld 3 of 4 keer starten voordat hij ook echt start, de eerste paar keer crasht hij meteen.
Ik erger me wel aan de reclames tijdens het wielrennen en zit te denken om in elk geval ad-free te nemen voor een maand, al weet ik niet of ik dan weer dezelfde prijs krijg als ik terug ga naar kijken met ads, want ik zit nog steeds op wat volgens mij de actieprijs was van 5,99 per maand voor Eurosport-abonnees.
HBO Max is inderdaad wel onmisbaar als je van wielrennen houdt, want ze zenden bijna alles uit. Maar jij hebt dus wel ad-free? Want het gekke is dat ik de goedkoopste optie heb, maar in het begin had ik nooit aquote:Op zondag 5 juli 2026 09:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat is irritant en je moet ook die sport add-on aanschaffen, anders heb je er nog niks aan. Maar je bent af van die reclames en er is echt wel veel wielrennen op te zien.
Scheelt ook wel dat ik verder weinig abonnementen heb.
ds. Een halfjaar geleden denk ik begon ik opeens a
ds te krijgen. Geen idee waarom opeens.
Ja, ik heb ad-free. Beetje zielig allemaal wel dat je al speciaal die sport add-on moet nemen om wielrennen te kijken en dan ook nog standaard of premium om het zonder reclame te kunnen bekijken, maarja... als je ziet hoeveel wielrennen je kunt kijken, dan is het me dat wel waard. Reclame is irritant en snap dat het allemaal ergens van betaald moet worden.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
HBO Max is inderdaad wel onmisbaar als je van wielrennen houdt, want ze zenden bijna alles uit. Maar jij hebt dus wel ad-free? Want het gekke is dat ik de goedkoopste optie heb, maar in het begin had ik nooit ads. Een halfjaar geleden denk ik begon ik opeens a
ds te krijgen. Geen idee waarom opeens.
Het irritante aan de ads is vooral dat ze heel repetitief zijn en ook vrij lange blokken. Ik zet sowieso meestal het geluid uit bij reclame, maar meestal krijg je telkens precies dezelfde domme reclamefilmpjes voor The Pitt en voor een of andere bestemming zoals Galicië of Jordanië. En een of andere domme reclame met Sagan. Gelukkig is er geen reclame op echt beslissende momenten, maar ik wil wel gewoon graag alles zien. En elk moment in de koers kan beslissend zijn natuurlijk.
Maar het is bijna alsof ze de kijker vooral willen irriteren met de herhaling van de reclames. Ik krijg sterk de indruk dat ze moeite hebben om adverteerders te vinden maar dat ze de blokken toch blijven tonen om kijkers te bewegen een duurdere abo te nemen.
Ik kijk ook wel snooker op HBO Max maar daar doen ze reclame tussen de frames door, dus dat boeit me een stuk minder. Bij tennis ook meestal op rustmomenten.
NOS is ook een optie maar ik vind Andries en Michael toch wel minder dan Jeroen en Karsten, en ik wil niet weer een interview zien met de zoveelste betekenisloze Nederlander in de koers
En Eurosport heeft nog veel meer betekenisloze interviews met renners en alles en iedereen wat daar omheen loopt, Sporza heeft die irritante lul op een motor met continue wartaal over weer een Belg die achterin het peloton hangt en ga zo maar door.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
............, en ik wil niet weer een interview zien met de zoveelste betekenisloze Nederlander in de koers
Ik denk ook zo dat het het me wel waard is, want ik kijk erg veel. Maar ik vind de manier waarop het toen gegaan is met Eurosport met de sterke prijsverhoging enzo niet chique. Daarom besteed ik er nog steeds het liefst zo weinig mogelijk aan. Maar denk dat ik ook maar eens voor ad-free moet gaan ja.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, ik heb ad-free. Beetje zielig allemaal wel dat je al speciaal die sport add-on moet nemen om wielrennen te kijken en dan ook nog standaard of premium om het zonder reclame te kunnen bekijken, maarja... als je ziet hoeveel wielrennen je kunt kijken, dan is het me dat wel waard. Reclame is irritant en snap dat het allemaal ergens van betaald moet worden.
NOS is toch amper wielrennen op te zien?
Ik zie dan wel liever een interview met een paar andere namen dan elke keer Molenaar, Bol of dat soort renners. Eurosport heeft toch wel vaak wat grotere renners.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:34 schreef kibo het volgende:
[..]
En Eurosport heeft nog veel meer betekenisloze interviews met renners en alles en iedereen wat daar omheen loopt, Sporza heeft die irritante lul op een motor met continue wartaal over weer een Belg die achterin het peloton hangt en ga zo maar door.
Amper!quote:
NOS begint nu ook bijna 'n uur later dan HBO Max en veel zenden ze niet uit. Dat ze je proberen te bewegen richting een duurder abonnement, kan natuurlijk goed. Ik vind het het zelf wel waard.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik denk ook zo dat het het me wel waard is, want ik kijk erg veel. Maar ik vind de manier waarop het toen gegaan is met Eurosport met de sterke prijsverhoging enzo niet chique. Daarom besteed ik er nog steeds het liefst zo weinig mogelijk aan. Maar denk dat ik ook maar eens voor ad-free moet gaan ja.
Mijn punt wat die reclames betreft is juist dat ze niet veel adverteerders lijken te hebben en dat ik het idee heb dat ze die reclames vooral weergeven om mensen te irriteren, niet om er zoveel geld mee te verdienen. De helft is namelijk ook voor hun eigen programma's.
En NOS: klopt, maar ik twijfelde dan wel om vanwege de reclame mogelijk naar de NOS te switchen dit keer. Of Sporza eventueel.
ik kwam er net trouwens achter dat HBO Max helemaal geen advertentievrije sport aanbiedt ... ad-free geldt alleen voor films enzo, waar toch volgens mij al nauwelijks ads te zien warenquote:Op zondag 5 juli 2026 12:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
NOS begint nu ook bijna 'n uur later dan HBO Max en veel zenden ze niet uit. Dat ze je proberen te bewegen richting een duurder abonnement, kan natuurlijk goed. Ik vind het het zelf wel waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |