Je mag van mij iedere 'biecht' affakkelen op gebrek aan beheersing of moraal. Misschien dat Blomke nog komt buurten. Kun je met hem verder discussiëren over zijn post.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon in het topic, al is het blijkbaar op een manier die jou niet bevalt.
Niet, ik doe Kung Fuquote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:23 schreef Koekoekmakto het volgende:
Hoe woedend bent u? Mag zowel in gedachten als uitvoerend. Is dit bewust, onbewust of meer projecterend? En wat doet u om uw beheersing te vergroten, of de woede om te zetten naar iets dat minder schadelijk is? En mag je hierover spreken of kan dit beter onbesproken blijven?
Oosterse vechtsporten schijnen idd goed te zijn voor de beheersing.quote:
Hoe raak je dat kwijt? Bij mij helpt het soms om Gojira op 10 te zetten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef Koettie het volgende:
Ben zelden woedend. Wel eens kwaad, meestal op werk.
Had ik ook gedaan, honden zijn kutbeesten en helemaal als ze bijtenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een doodstrap nog wel. En dat vond je heerlijk.
Godsamme. Ik voel geen woede maar wel enorme irritatie en ergernis.
Fijn!quote:
Dierenmishandelaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:51 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan, honden zijn kutbeesten en helemaal als ze bijten
Honden kunnen hartstikke lief zijn joh. Ik heb er ook niet veel mee en zou er niet snel één in huis halen, maar het zijn hondstrouwe (lol) beesten en kunnen echt wel van toegevoegde waarde zijn. Honden die bijten hebben meestal een kuteigenaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:51 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan, honden zijn kutbeesten en helemaal als ze bijten
Nee, kende het niet, maar Google leert dat het borderline training is om deze emoties te leren hanteren. Wel interessant om over te lezen.quote:
Zeiken tegen collega's of manager. En om 17:00 ben ik er weer over heenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:24 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Hoe raak je dat kwijt? Bij mij helpt het soms om Gojira op 10 te zetten.
Mooie 1e alinea. Dat 2e deel heb ik gecheckt met Defend Netherlands, en die geven toch echt aan dat destructie soms kan helpen met hun doelstellingen.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:50 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik denk dat boosheid - net als alle andere emoties - functioneel is. Je hebt het nodig denk ik om in actie te kunnen komen om verandering teweeg te brengen aan een levenssituatie waarbij je je ongelukkig voelt. En je moet jezelf natuurlijk kunnen verdedigen tegen gevaar.
Maar als je te weinig zelfbeheersing en je teveel laat leiden door arrogantie en domheid, is het alleen maar destructief, met name voor jezelf.
Als ik voor mezelf moet spreken dan zou ik zeggen dat wat ik in het "echte" leven meemaak me met een factor 100 meer woedend maakt dan wat ik online tegenkom.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:10 schreef MultiBanaan het volgende:
Vraag me wel af, waar de mensen die chronisch woedend zijn, dan precies woedend over zijn. Klinkt wel als een gevalletje chronisch online zijn, want daar kan je altijd wel iets vinden om je druk om te maken, een constante stroom drukmakers
Waar ben je zo woedend over in het echte leven?quote:Op zondag 5 juli 2026 11:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf moet spreken dan zou ik zeggen dat wat ik in het "echte" leven meemaak me met een factor 100 meer woedend maakt dan wat ik online tegenkom.
Dat ik constant alleen maar "getest" word en dat ik speciaal ben zonder dat ik me speciaal mag voelen.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:44 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Waar ben je zo woedend over in het echte leven?
Ik hou niet van honden, zou ze nooit zo een trap geven maar als ze bijten heb je in mij de verkeerde.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Honden kunnen hartstikke lief zijn joh. Ik heb er ook niet veel mee en zou er niet snel één in huis halen, maar het zijn hondstrouwe (lol) beesten en kunnen echt wel van toegevoegde waarde zijn. Honden die bijten hebben meestal een kuteigenaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |