Dat vind ik ook, het waren tiepvauten, maar ik weet niet hoe ik die poll nog kan wijzigen. Het is zeker iets om woedend van te worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:29 schreef Lienekien het volgende:
Die slordige komma’s in de poll. Daar vind ik wat van.
Eens, als housemus heb ik ook een rustgevend interieur nodig. Ik word vaak woedend om onrecht en ongelijke behandeling. Dat andere mensen voorgetrokken worden of zomaar meer empathie krijgen. Dan word ik vals en venijnig in mijn teksten. Met die mensen ga ik met plezier een langdurig loopgravengevecht aan. Medelijden kun je namelijk ook op een andere manier uitleggen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:34 schreef incel het volgende:
Ligt er aan hoe ik me voel of dat ik op dat moment net aan het afkicken ben van drank/drugs maar meestal ben ik niet woedend.
Alleen in het verkeer ben ik echt woedend altijd dat haalt echt het slechtste in mij naar boven.
Maar thuis of zo ben ik nooit woedend een huis moet rust en kalmte uitstralen.
Grijp je kans!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Zou een goed topic voor een poll zijn?
Een doodstrap nog wel. En dat vond je heerlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:22 schreef blomke het volgende:
Ben woest op m'n vader en andere mensen in m'n omgeving. Ik ben woest als ik als voetganger een zebra nader en geen voorrang krijg van 'n automobilist. Heb toen wel eens een deuk in een autoportier geschopt, de rechterzijspiegel eraf getrapt en iemand z'n bril van z'n snufferd getrokken en platgestampt waar ie bij stond.
Heb wel eens een hond die me wilde bijten, een doodstrap verkocht, heb weel eens een hondenbezitter alle venerische ziektes toegewenst vanwege haar bijtende hond. Heb wel eens de overbuurman met een spa op z'n kop geslagen toen ie m'n buitenlamp eraf wilde slopen.... heerlijk.
Openhartig. Kan ik waarderen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:22 schreef blomke het volgende:
Ben woest op m'n vader en andere mensen in m'n omgeving. Ik ben woest als ik als voetganger een zebra nader en geen voorrang krijg van 'n automobilist. Heb toen wel eens een deuk in een autoportier geschopt, de rechterzijspiegel eraf getrapt en iemand z'n bril van z'n snufferd getrokken en platgestampt waar ie bij stond.
Heb wel eens een hond die me wilde bijten, een doodstrap verkocht, heb weel eens een hondenbezitter alle venerische ziektes toegewenst vanwege haar bijtende hond. Heb wel eens de overbuurman met een spa op z'n kop geslagen toen ie m'n buitenlamp eraf wilde slopen.... heerlijk.
Zal ik doen. Als je enkel hier komt om reacties te recenseren voel ik de irritatie en ergernis dan weer toenemen. Heb je zelf nog iets inhoudelijks te vertellen over je eigen woede?quote:
Wil jij alleen maar reacties over woedeuitbarstingen zonder verder enig commentaar of kritiek?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:51 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Zal ik doen. Als je enkel hier komt om reacties te recenseren voel ik de irritatie en ergernis dan weer toenemen. Heb je zelf nog iets inhoudelijks te vertellen over je eigen woede?
Ik wil voornamelijk de eigen verhalen en inzichten lezen. Boeroepen is mij te gemakkelijk. En waarschijnlijk de reden dat mensen deze emotie inslikken of niet verwoorden uit angst voor deze reacties.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wil jij alleen maar reacties over woedeuitbarstingen zonder verder enig commentaar of kritiek?
En hoe voorkom je dan dat het een topic wordt waarin geweld als ultieme uitbarsting van woede wordt verheerlijkt? Want zo lees ik jouw reactie op blomke en zijn dierenmishandeling.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:57 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ik wil voornamelijk de eigen verhalen en inzichten lezen. Boeroepen is mij te gemakkelijk. En waarschijnlijk de reden dat mensen deze emotie inslikken of niet verwoorden uit angst voor deze reacties.
Hoe jij het leest is vooral aan jou. Ik lees geen oproep tot geweld of verheerlijking. Meld het anders ter beoordeling aan de moderatie.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe voorkom je dan dat het een topic wordt waarin geweld als ultieme uitbarsting van woede wordt verheerlijkt? Want zo lees ik jouw reactie op blomke en zijn dierenmishandeling.
Ik reageer gewoon in het topic, al is het blijkbaar op een manier die jou niet bevalt.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:10 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Hoe jij het leest is vooral aan jou. Ik lees geen oproep tot geweld of verheerlijking. Meld het anders ter beoordeling aan de moderatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |