?quote:Op maandag 6 juli 2026 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb in in jouw aawezigheid.
CR7 god die Yamal gaat slopenquote:Op maandag 6 juli 2026 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook, dit heeft ook wel knokpotentie.
Iberisch robbertje.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
in inquote:Op maandag 6 juli 2026 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb in in jouw aawezigheid.
ik ben voor Portugalquote:Op maandag 6 juli 2026 19:45 schreef Momo het volgende:
Ik sta neutraal in deze pot ondanks dat Portugal ons trauma land is.
Er wordt toch nooit meer gevochten met die VAR.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Paraguay deed een aardige poging. En kwam er zonder kaarten af.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Er wordt toch nooit meer gevochten met die VAR.
ERG Jammer.
CR7 gaat gewoon nog 4 jaar door inderdaad.quote:
Pas op voor de krokodillen .quote:Op maandag 6 juli 2026 20:23 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga nog een kort stukje langs het water lopen en dan ben ik op tijd terug voor het prachtige volkslied van Portugal
Moge het beste volkslied winnenquote:Op maandag 6 juli 2026 20:23 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga nog een kort stukje langs het water lopen en dan ben ik op tijd terug voor het prachtige volkslied van Portugal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Vast wel. Die kunnen ons niet missen.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:20 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk kijken @:pisces29 en @:lenny77 gezellig mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |