Ach Capu manquote:
in dezelfde seconde RIPquote:
Dat niet natuurlijk, want buiten die twee goals tot minuut 110 geen kans gehad voor CPV.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Het gaat ook gewoon echt een onterechte overwinning worden voor Argentinië.
Ja zoals elke keerquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Het gaat ook gewoon echt een onterechte overwinning worden voor Argentinië.
Peppi en Kokkiquote:
Gewoon ver beneden niveau gespeeld, zelf ook weinig gecreëerd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat niet natuurlijk, want buiten die twee goals tot minuut 110 geen kans gehad voor CPV.
Slaapwelquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:44 schreef GGMM het volgende:
Jammer.
Bedankt voor de gezelligheid wat een leuk topic was dit
Welterusten
Goede keuze.quote:
Idd, als je dit soort gasten bezig ziet schaam je je gewoon voor die flegmatieke gelatenheid van ons.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:47 schreef Parafernalia het volgende:
Het verschil met Oranje is wel echt schrijnend. Wat kunnen wij hier een hoop van leren
Goeie koots zal al veel doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:47 schreef Parafernalia het volgende:
Het verschil met Oranje is wel echt schrijnend. Wat kunnen wij hier een hoop van leren
Hoe kaapverdie heeft staan verdedigen tegen de wereldkampioen was genieten. Zo compact en vol discipline.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Idd, als je dit soort gasten bezig ziet schaam je je gewoon voor die flegmatieke gelatenheid van ons.
Eens, Koeman heeft hard gefaald. Maar dan nog.. Zoals Gijp het altijd zegt.. Dit was Gullit niet overkomen.quote:
Was dit zn laatste?quote:
Dat mag ook wel. Hebben prima gepresteerd dit WK en hun huid duur verkocht.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 03:34 schreef skysherrif het volgende:
Kaapverden vieren evenveel feest als een paar dagen geleden ondanks hun verlies
iedereen de straat op hier
Bang oudemannenvoetbal. Laf en eerloos.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 03:56 schreef TLC het volgende:
Ik werd toch echt pissig op Ronald Koeman naar aanleiding van het optreden van Kaapverdië op dit WK: als Oranje ook maar 5 procent van de bravoure had tentoongesteld die de Kaapverdiaanse voetballers op de mat hebben gelegd dan had het zoooo anders kunnen lopen.. maar nee echt totale angsthazenschijtvoetbal tegen Marokko![]()
![]()
Kaapverdië![]()
![]()
![]()
De tweede goal tegen Argentinië![]()
![]()
(de mooiste goal tot nu toe op dit WK)
Schijterigeman
![]()
![]()
Ik heb wel een buurman die joint rookt dat is pas verschrikkelijkquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:37 schreef GGMM het volgende:
Zo irritant als je buren hebt die roken
Kan m'n deur niet eens open doen savonds
De KNVB grijpt niet in omdat daar net zulke zijige zachte heelmeesters zitten die vooral goed zijn in zalvende praatjes en bullshitbingo. Meer bezig met competentie LARPen dan met competent zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:00 schreef TLC het volgende:
We hadden vanavond ons als eerste land kunnen kwalificeren voor de kwartfinale maar nee Ronald Oh-ik-moet-me-aanpassen-en-we-gaan-niet-voetballen-trouwens-we-hebben-al-2-jaar-niet-van-een-top-25-land-gewonnen-dus-waarom-greep-de-fucking-KNVB-nooit-in-Koeman![]()
"Mijn internationale carriere bij de NOS loopt gelijk aan die van Messi. 2006 mijn eerste WK en 2026 de laatste. Maar Messi scoorde niet op ieder WK, en ik wel."quote:Op zaterdag 4 juli 2026 10:09 schreef silverhill het volgende:
Ik kijk nu de wedstrijd terug. De laatste keer Arno Vermeulen (ik heb meteen het VI juig-gifje met rolfluit in m'n hoofd). En na die aankondiging is het eerste wat ie vervolgens zegt, als er naar de wedstrijd wordt overgeschakeld, dat hij "in goed gezelschap is", omdat Messi zomaar ook z'n laatste wedstrijd gespeeld kan hebben![]()
![]()
Hij sluit in ieder geval af in topvorm
Dat geschreeuw bij die goal van Carbal hahahahah.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:38 schreef Makamba_ het volgende:
Witte Chinees, voor eeuwig in mijn hart <3
Messi zit nog in het toernooi. De Witte Chinees gelukkig niet meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
"Mijn internationale carriere bij de NOS loopt gelijk aan die van Messi. 2006 mijn eerste WK en 2026 de laatste. Maar Messi scoorde niet op ieder WK, en ik wel."
🥲🥲
Vind hem echt veel fijner om aan te horen dan Grueter vrees ik. Die zat echt weer niet objectief en als fanboy Spanje te verslaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat geschreeuw bij die goal van Carbal hahahahah.
Dat moet @:ggmm ook nog even terug luisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |