"Mijn internationale carriere bij de NOS loopt gelijk aan die van Messi. 2006 mijn eerste WK en 2026 de laatste. Maar Messi scoorde niet op ieder WK, en ik wel."quote:Op zaterdag 4 juli 2026 10:09 schreef silverhill het volgende:
Ik kijk nu de wedstrijd terug. De laatste keer Arno Vermeulen (ik heb meteen het VI juig-gifje met rolfluit in m'n hoofd). En na die aankondiging is het eerste wat ie vervolgens zegt, als er naar de wedstrijd wordt overgeschakeld, dat hij "in goed gezelschap is", omdat Messi zomaar ook z'n laatste wedstrijd gespeeld kan hebben![]()
![]()
Hij sluit in ieder geval af in topvorm
Dat geschreeuw bij die goal van Carbal hahahahah.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:38 schreef Makamba_ het volgende:
Witte Chinees, voor eeuwig in mijn hart <3
Messi zit nog in het toernooi. De Witte Chinees gelukkig niet meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
"Mijn internationale carriere bij de NOS loopt gelijk aan die van Messi. 2006 mijn eerste WK en 2026 de laatste. Maar Messi scoorde niet op ieder WK, en ik wel."
🥲🥲
Vind hem echt veel fijner om aan te horen dan Grueter vrees ik. Die zat echt weer niet objectief en als fanboy Spanje te verslaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat geschreeuw bij die goal van Carbal hahahahah.
Dat moet @:ggmm ook nog even terug luisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |