Je bedoelt influencers. Michelle leent zich hiervoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:16 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Ik krijg ineens een happyflops reclame met MCW, Tim en twee van de kinderen vol in beeld. Geen content op haar eigen pagina maar echt gecreëerde reclame van het bedrijf. Met een tekst van Mies alsof ze het gezinnetje zijn. Alsof Tim de vader is.
Dit is wel echt next level. Zo zie je maar dat veel bedrijven ook geen enkel moreel besef hebben als het om geld gaat.
Kijk ook maar naar Pascal; die uitgeverijen die haar boekpakketten sturen om te reviewen. Die zijn wat mij betreft deels schuldig aan het in stand houden van. Het levert Pascal likes en views op (en daarmee de ES in stand) en het levert uitgeverijen content op en waarschijnlijk dus ook boekverkoop. Vind ik ook iets van...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:16 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Ik krijg ineens een happyflops reclame met MCW, Tim en twee van de kinderen vol in beeld. Geen content op haar eigen pagina maar echt gecreëerde reclame van het bedrijf. Met een tekst van Mies alsof ze het gezinnetje zijn. Alsof Tim de vader is.
Dit is wel echt next level. Zo zie je maar dat veel bedrijven ook geen enkel moreel besef hebben als het om geld gaat.
Beiden stonden niet vooraan toen intelligentie uitgedeeld werd. Dat is tenminste wat ze laten zien.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker laf ook om dat soort gesprekken aan een ander over te laten, onder het mom van 'ik ben een zacht ei'. Welnee het is gewoon laf.
En domme Iris met die uitspraak over dat het je kracht is als je weet wat je kracht niet is, wat een domheid.
Zou ze dan wel zelf de inkoop kunnen doen? Voorheen deed ze dat hand-in-hand met Sjaak. Zou Maudje dat nu beslissen of toch ook Tim? Van voetbalbroek naar dress to impress? Wat maakt dat ze dan zo vol van zichzelf is. De grootheidswaanzin van een fluflu?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:21 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Een tijd terug zei ze ook al dat de cijfers en salarissen niet haar ding waren.
Eigenlijk is ze helemaal geen ondernemer maar gewoon een accountmanager ( oftewel verkooppraatjes en plaatjes houden) anderen doen het echte werk
Zo duidelijk dat ze er geen bal aan vindquote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:36 schreef Lynnyl het volgende:
Ach arme Jet, je moeder vindt dat je met stoepkrijt moet gaan verven op zaterdagmiddag. Zit je dan met je kwastje en blauwe verf. Wetende dat dit ook je vakantie activiteit gaat worden...
Maar echt.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:36 schreef Lynnyl het volgende:
Ach arme Jet, je moeder vindt dat je met stoepkrijt moet gaan verven op zaterdagmiddag. Zit je dan met je kwastje en blauwe verf. Wetende dat dit ook je vakantie activiteit gaat worden...
En dit doe je SAMEN met je 4 jaar jongere kleuterzusje, anders gaat die aandacht eisen bij haar moeder. En die heeft me-time met haar ereader op de bank. J zit in de Geertsen-greep, bedient door AM.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:36 schreef Lynnyl het volgende:
Op zich zou ik best met Sanneke in gesprek willen en voor de gelegenheid wil ik dan ook best afreizen naar haar bank, maar dan gaan we het gesprek wel live uitzenden 🙃quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke reageert op een reel van de EO met Kosso. Zij wil wel met wen hater in gesprek. Zou ze weten dat ze daarvoor van de bank af moet komen?
Dat lijkt me dan weer wel leuk! Iemand die Sanneke live confronteert en dat ze dan niets kan swifferen enzo 👌 lijkt me voor meerdere flu's top... en dan wel een onpartijdige gespreksleider er tussen dat het niet een eentonige bash wordquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:31 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Op zich zou ik best met Sanneke in gesprek willen en voor de gelegenheid wil ik dan ook best afreizen naar haar bank, maar dan gaan we het gesprek wel live uitzenden 🙃
Welke Leonie is dit?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die selfie van puurleonie, waar ze voor een beug staat, haar wenkbrouwen 🫣
Puurleonie. Ze heeft volgens mij haar wenkbrauwen laten doen maar ze zien er een beetje vervaagd ofzo uitquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:39 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Welke Leonie is dit?
Ik vraag dit voor iemand die goed gaat op afschuwelijke wenkbrauwen 🤣
Klopt het ziet eruit als microblading wat grijs is uitgeslagen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Puurleonie. Ze heeft volgens mij haar wenkbrauwen laten doen maar ze zien er een beetje vervaagd ofzo uit
En dat ze dan niet weten wat er aan hun gevraagd gaat worden, zodat ze niet al een uitgekauwde zin klaar hebben staanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer wel leuk! Iemand die Sanneke live confronteert en dat ze dan niets kan swifferen enzo 👌 lijkt me voor meerdere flu's top... en dan wel een onpartijdige gespreksleider er tussen dat het niet een eentonige bash word
Lekker ook om die dweil boven de borden uit te spoelen. Tot zover het denkwerk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:36 schreef Kaatje35 het volgende:
Sanneke met die dweil 🤣 Dat koste de nodige inspanning en denkwerk 😂
Heel naar hoe zij altijd lekker de mensen laat invullen en de hulpverlening daarmee de schuld aanwijst.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:55 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Schrijnend om te zien hoe de ES het steeds meer over gaat nemen. 9 foto's van zichzelf in haar verjaardagspost die je zonder ES echt nooit van jezelf zou posten. Dat levert 5400 likes en 1600 reacties met felicitaties en powervrouw-complimenten op, precies wat de ES wil. Ik vrees dat zolang zij op de socials actief blijft niemand van hulpverlening of haar eigen omgeving tot haar door zal (kunnen) dringen. Zeggen dat het slecht je gaat, wachten op hulpverlening, tegelijk boos zijn op hulpverlening, veel buiten zichzelf leggen, en ondertussen alles daardoor in stand houden. Als we het hebben over ES als slopende ziekte dan is zij helaas een voorbeeld.
Je lult sanneke binnen 3 zinnen onder de tafel. Zo'n type die meteen: RACISME, SEXIST gaat schreeuwen. En als ze het echt niet meer weet: HATER!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:31 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Op zich zou ik best met Sanneke in gesprek willen en voor de gelegenheid wil ik dan ook best afreizen naar haar bank, maar dan gaan we het gesprek wel live uitzenden 🙃
Heel sneu. Valt me de laatste weken toch erg op. AM probeert overduidelijk plichtmatig om leuk tegen haar te doen, maar slaat daarbij de plank volledig mis.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zo duidelijk dat ze er geen bal aan vind
Ja! Die bedoelde ik. Echt tenenkrommend 😅quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Leuk - even kijken
Bizar. 300/400 euro per maand aan figuurtjes uitgeven!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Leuk - even kijken
En Jet is juist zo’n leukerd, net als Guusquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:04 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Heel sneu. Valt me de laatste weken toch erg op. AM probeert overduidelijk plichtmatig om leuk tegen haar te doen, maar slaat daarbij de plank volledig mis.
Jet is er ook te intelligent voor, die doorziet haar moeders toneelspel.
Heftig.
Precies dit, 100% mee eens!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:22 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Heel naar hoe zij altijd lekker de mensen laat invullen en de hulpverlening daarmee de schuld aanwijst.
Maar ik vind het geheel geen prettige vrouw, haar karakter heb ik het dan over en niet haar eetstoornis.
De foto/filmpje van vandaag vind ik echt weer ziekelijk. Ze doet overkomen alsof zij in iedergeval zeer content is met haar beeld. Ik vind het vooral erg voor jongeren die hier gevoelig en kwetsbaar in zijn en dat social media in podium is hiervoor. En ook dat ouders hierin geen grens trekken. Ze woont bij ouders, ze leeft blijkbaar ruim genoeg om weet ik veel wat aan kleding ed te hebben, ze heeft geen enkele verantwoordelijkheid en zorg te dragen in het dagelijks leven.
Lekker leven op zorg en kosten van je ouders en je volledig afhankelijk opstellen alsof het de normaalste zaak is, geen enkele verplichting en dagindeling, behalve je social media.
Vast wel. Het is een koopje🤑quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:19 schreef papierentas het volgende:
Sanneke met haar reclame voor hotels. Zou ze zelf al geboekt hebben?
Hij was zelf bij het Belgische voetbalteam (even kwijt welke) ook razendsnel exit, omdat - volgens Belgische kranten - hij niet goed met de spelers én niet goed met de leiding was. En dan moet die droplul jou gaan vertellen over je prestaties bij de zaak van Mies? Omdat Mies zelf helemaal niks kan?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:57 schreef Loveischocolala het volgende:
Zou tim de exit gesprekken ook met koen en sjaak hebben gedaan dan
Nou ja, als ze als volwassen persoon al jarenlang in mijn huis zou wonen, geen enkele bijdrage zou leveren aan het huishouden (financieel, poetsen, eten koken enz), en niet zou werken...dan zoi ik inderdaad dr telefoon afpakken en weg flikkeren...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:49 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Maar ze is een volwassen (zij het zieke) vrouw. Die kan je haar telefoon toch niet afpakken?
Wow, deze vrouw is ziek hè, gelukkig denkt haar moeder er anders over.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:47 schreef opwegnaar het volgende:
Nou ja, als ze als volwassen persoon al jarenlang in mijn huis zou wonen, geen enkele bijdrage zou leveren aan het huishouden (financieel, poetsen, eten koken enz), en niet zou werken...dan zoi ik inderdaad dr telefoon afpakken en weg flikkeren...
Ze is ziek he.quote:
Dit viel me vanmorgen ook op, heel raarquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:18 schreef meesterinbreekster het volgende:
Mcw's hand trilt helemaal bij dat stukje waar ze vertelt over dat ze geen functioneringsgesprekken kan voeren. Ze zal vast ook geen nee kunnen zeggen tegen haar kinderen. Wordt nog wat, met allemaal pubers thuis straks.
Ik bedoelde meer in de periode dat ze niet uitbehandeld was, en het beter ging, die periodes waren er ook. Uiteraard nu ze op sterven na dood is dat natuurlijk totaal niet van toepassing.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:13 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ze is ziek he.
En zodanig dat haar ouders vrezen om haar te verliezen en daar waarschijnlijk serieus rekening mee houden.
En dan heb jij het over een bijdrage leveren aan het huishouden? Ze is op sterven na dood. Ga er maar aan staan als dat je kind is...
Wat een onredelijke, koude, kille en onsympathieke opmerking van je.
Bij Iris kwam ze nog wel voorbij.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:59 schreef lila01 het volgende:
Het is al een paar dagen radiostilte bij MCW.
Zou er iets aan de hand zijn?
Dat was het eerste waar ik aan dacht bij die storie.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:19 schreef papierentas het volgende:
Sanneke met haar reclame voor hotels. Zou ze zelf al geboekt hebben?
Een uniek moment want in de keet had ze nog nooit gedweildquote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:15 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo stijf zien dweilen 😂😂 alsof Sanneke er helemaal geen zin in heeft
En rust in bouwen is het laatste weekend. Voor de vakantie nog weggaan ( dat deed ze vorig jaar toch)quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:59 schreef Lodelie het volgende:
Am blaat weer dat ze rust in bouwen in de laatste weken.
Maar zij doen nooit iets! Enige wat ze doen zijn gesponsorde uitjes aflopen. Verder hebben ze helemaal geen sociaal leven, ze gaan nooit naar verjaardagen of bezoekjes of bbqen met vrienden of whatever.
Zij zijn altijd thuis met zn alle en als ze gasten krijgen dan zijn het gewoon haar eigen (schoon) kinderen.
Het is echt een onzin verhaal. Ze maakt de wereld voor haar kinderen zo klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |