abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221228226
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Dit was ergens in het vorige topic de suggestie voor de titel?
pi_221228317
Nou ik ga toch na heel lang meelezen ook maar eens proberen zo af en toe wat mee te schrijven, als het mag natuurlijk ;-).

Nu ben ik geen AM volger want vind die 1000 stories op een dag niet doorheen te komen maar ben toch maar eens gaan kijken maar kan iemand mij vertellen waarom zij op een dag moet rusten? En wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Chillen met een boek of Netflix of slapen in bed? Of gewoon beetje nutteloos scrollen op de telefoon....iig heel veel vragen 🤣
pi_221228400
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 23:22 schreef Pinkie82 het volgende:
Nou ik ga toch na heel lang meelezen ook maar eens proberen zo af en toe wat mee te schrijven, als het mag natuurlijk ;-).

Nu ben ik geen AM volger want vind die 1000 stories op een dag niet doorheen te komen maar ben toch maar eens gaan kijken maar kan iemand mij vertellen waarom zij op een dag moet rusten? En wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Chillen met een boek of Netflix of slapen in bed? Of gewoon beetje nutteloos scrollen op de telefoon....iig heel veel vragen 🤣
Welkom!
pi_221228464
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 23:22 schreef Pinkie82 het volgende:

Gezellig.
En tijdens dat uurtje rust laadt ze haar telefoon op. Heeft ze ooit verteld of staat in haar opstel maar dat is natuurlijk ook nodig met dat gebruik
pi_221228486
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 23:45 schreef Earring het volgende:

[..]
Gezellig.
En tijdens dat uurtje rust laadt ze haar telefoon op. Heeft ze ooit verteld of staat in haar opstel maar dat is natuurlijk ook nodig met dat gebruik
Dus eigenlijk is het rust voor haar telefoon? Dan zal ze wel afkickverschijnselen krijgen in dat uur zonder...mijn hemel wat heeft die vrouw een verslaving aan haar mobiel zeg
pi_221229933
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 23:04 schreef Moondance het volgende:

[..]
Ik ben ook heel benieuwd of haar bagage aankomt. Ze zegt dat anderen het hadden opgehaald maar dat zij dacht dat het automatisch naar de nieuwe vlucht zou gaan dus dat zij het eigenlijk chiller heeft want nu hoefde ze niet opnieuw in de rij voor de bagage. Alleen dat klinkt alsof alle bagage gewoon op de band is gekomen en dan zou ik me afvragen of alle niet opgehaalde bagage wel automatisch ingeladen wordt op de volgende vlucht of dat haar bagage nu tussen de lost and found in Gambia staat.
Ja precies daar gaat toch iets mis toch
I can't help it, if I'm lucky
pi_221230055
Ze is wel onnozel hoor.. als je vlucht gecanceld wordt ga je toch informeren hoe het zit met je bagage?

Grote kans dat het niet mee komt. En dan maar afwachten of en wanneer je het krijgt.
pi_221230076
Lousje komt thuis zonder bagage hoor.
pi_221230104

[ Bericht 100% gewijzigd door Cattolica op 04-07-2026 17:27:27 ]
pi_221230116
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 07:26 schreef Cattolica het volgende:
Ik volgde lousje.sassen voorheen niet, maar ik heb me de laatste dagen in Gambia slap gelachen. Ik zie een vrouw die wél in zeven sloten tegelijk loopt, maar er op een komisch miraculeuze wijze toch altijd weer heelhuids uit lijkt te komen. Er natuurlijk rekening meehoudend, dat dit Instagram is en zij het narratief bepaalt. De inzamelingsactie blijft voor mij een chaotisch verhaal, hoe zij het brengt dan wel hoe het bij mij overkomt. Vorige week had ze het nog goedgemaakt met die vrouw (met wie ze samenwerkte), na wat lijkt een chaotische samenwerking, en toen ze eenmaal op het eind in Gambia zat, wilde die vrouw opeens niet meer met haar samenwerken. Ik denk dat er drie waarheden zijn; van die vrouw, van lousje en dan de echte.
Inderdaad, dat ze er steeds heelhuids uitkomt is al een wonder te noemen, ik ben benieuwd wat ze in nederland gaat doen, geen huisvesting en geen kleding, en werkzoekend en vooral geen geld.
pi_221230162

[ Bericht 50% gewijzigd door Cattolica op 04-07-2026 17:27:46 ]
pi_221230171
Tja, hoe gebeuren ongelukken? 😎
pi_221230176

[ Bericht 50% gewijzigd door Cattolica op 04-07-2026 17:28:01 ]
pi_221230229

[ Bericht 34% gewijzigd door Cattolica op 04-07-2026 17:28:15 ]
pi_221230241
Ik blijf het echt bijzonder vinden dat dbm blijft zeggen dat haar kinderen autisme hebben terwijl ze toch zelf ook weet dat ze vertelt heeft dat er niets uit de onderzoeken gekomen was... 🤦‍♂️ enkel uit haar eigen onderzoek was iets gekomen en daarmee heeft ze het hele gezin gelabeld
pi_221230308
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 08:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik blijf het echt bijzonder vinden dat dbm blijft zeggen dat haar kinderen autisme hebben terwijl ze toch zelf ook weet dat ze vertelt heeft dat er niets uit de onderzoeken gekomen was... 🤦‍♂️ enkel uit haar eigen onderzoek was iets gekomen en daarmee heeft ze het hele gezin gelabeld
Ze zal het wel op erfelijke aanleg gooien. Want Dokter DBM weet het altijd beter.
pi_221230330
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 08:50 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ze zal het wel op erfelijke aanleg gooien. Want Dokter DBM weet het altijd beter.
Tja hier ook allemaal erfelijke dingen en toch heeft niet ieder kind hier in huis het allemaal...
Als uit een test komt dat het er niet is komt het niet ineens op omdat moeder het wel wilt 🤷
pi_221230346
quote:
Hetzelfde als het kno verhaal dat moeder een operatie wil maar de kno niet.
Dat zegt toch genoeg over hoe zij de medische verhalen verzint.
pi_221230350
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 08:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Tja hier ook allemaal erfelijke dingen en toch heeft niet ieder kind hier in huis het allemaal...
Als uit een test komt dat het er niet is komt het niet ineens op omdat moeder het wel wilt 🤷
Nee maar bij DBM is alles erfelijk omdat het haar goed uitkomt en ze weer BS-etiketjes kan plakken.
pi_221230353
En dan dat geblaat over korte nacht en o jee boot tocht en o jee sociaal zijn... pffff
Ik heb vannacht voetbal gekeken ✌️ en wist dat ik over een half uur een afspraak had... en dat het vandaag een mega drukke dag is... dus niet zeiken en gaan!
En ze heeft zo haar best gedaan om die sociaal zijn pilletjes te krijgen... neem ze in zonder red bull en er gaat een wereld voor je open!
pi_221230377
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 09:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En dan dat geblaat over korte nacht en o jee boot tocht en o jee sociaal zijn... pffff
Ik heb vannacht voetbal gekeken ✌️ en wist dat ik over een half uur een afspraak had... en dat het vandaag een mega drukke dag is... dus niet zeiken en gaan!
En ze heeft zo haar best gedaan om die sociaal zijn pilletjes te krijgen... neem ze in zonder red bull en er gaat een wereld voor je open!
Nou echt hè, dat gezeur van haar altijd, dat ze al een half jaar op haar tandvlees loopt? Ik weet niet anders dan dat ze iedere dag even moet vermelden dat ze moe is, slecht geslapen heeft en druk is.
Ze hoeft alleen maar mee op dat boottochtje of moet ze zelf roeien?
Ze wil nu weer interessant doen ivm die b12injecties want dat is nu waar het aan ligt.
Als men het ene verzinsel niet meer gelooft dan verzint ze weer iets nieuws( bij Debbie afgekeken)
En pas nog was haar schildklier van slag en nu was hij toch een halfjaar stabiel?
Ik begrijp sowieso niet dat je dan gaat zitten snuiven op je bed en jezelf toespreekt in de camera, schop jezelf onder je kont en ga.
Zo kort was haar nacht niet.
pi_221230380
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 07:56 schreef Cattolica het volgende:
Puurleonie die uitgebreid de medische toestand van zoontje deelt en Sofie die een fotoreeks van Madelief, in (ziekenhuis)bed met haar gebroken pols, plaatst. Totaal geen schaamte meer van dit soort vrouwen om dergelijke content te creëeren, over de rug van hun kinderen, om zo (negatieve) aandacht, complimentjes en samenwerkingen te vergaren.

Ik snap ook niet zo goed hoe "op de terugweg Jan en Madelief tegen elkaar aan zijn gekomen" waardoor zij haar pols brak en Jan een hoofdwond had (waarmee ie schaapachtig glimlachend op de foto stond). Ik ben absoluut geen wielrenner, maar is de weg niet groot genoeg of houd je op z'n minst geen afstand van elkaar (retorische vraag)?
Sorry, maar hier ben ik het niet mee eens. Ik ben puurleonie toen juist gaan volgen vanwege de aandoening van haar zoontje omdat iemand in mijn omgeving een kindje met klompvoetjes kreeg en hier nauwelijks juiste informatie over te vinden was. Ze heeft toen het proces heel respectvol in beeld gebracht en deelt er nu bijna nooit meer wat ovee. Ik vind ook dat de beelden geen schade toebrengen aan haar kind en zij gebruikt haar kinderen ook niet in en voor samenwerkingen.

Dat zij later een andere kant met haar pagina is op gegaan waardoor ik haar ben gaan ontvolgen en haar nu compleet vervelend vind staat hier wel echt los van.

Ik zie ook regelmatig beelden voorbij komen van kinderen met informatie, zoals die wormen en een kind net uit de narcose die ik ook not done vind. Maar daar is dit niet 1 van.
pi_221230388
Iemand hier die vetfitmama volgt? Ik vind het echt knap dat ze veel is afgevallen enzo, maar ik vind het wel echt de ongezonde kant op gaan.

Ze deelde vorige week dat ze tijdens code rood in de sportschool (die van haar man is en daarom kon ze sporten, voor anderen was de sportschool gesloten) een hele zware hyrox training had gedaan
Compleet trillend in beeld die meid. Ik vind dat zon slecht signaal afgeven...
pi_221230418
quote:
🤦‍♀️
pi_221230516
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 09:17 schreef Roosjemeroosje het volgende:
Iemand hier die vetfitmama volgt? Ik vind het echt knap dat ze veel is afgevallen enzo, maar ik vind het wel echt de ongezonde kant op gaan.

Ze deelde vorige week dat ze tijdens code rood in de sportschool (die van haar man is en daarom kon ze sporten, voor anderen was de sportschool gesloten) een hele zware hyrox training had gedaan
Compleet trillend in beeld die meid. Ik vind dat zon slecht signaal afgeven...
Die is op zo'n foute manier zoveel afgevallen, echt vreselijk! Vetfitmama heeft overduidelijk een groot probleem. Heb haar ooit aangesproken op de tegenstrijdigheid in haar berichten, en toen kwam er zo'n bak ingehouden agressie terug, heel triest.

Maar net als iedereen met eetstoornissen: zolang je zelf niet inziet dat je nog altijd een ongezonde relatie met voeding en je lijf hebt ga je niet gezond en al zeker niet écht fit zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')