Nog nooit van gehoord, misschien wel z'n hitje.quote:
Houden zo.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, misschien wel z'n hitje.
350?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
Verdorie nou heb ik het bedrag wat over is gemist
350euroquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
Verdorie nou heb ik het bedrag wat over is gemist
Het grappige is dat Julia er nu over valt, maar zij precies hetzelfde deed bij haar vorige deelnamequote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind die zusjes ook maar eng, weten alles altijd beter.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het grappige is dat Julia er nu over valt, maar zij precies hetzelfde deed bij haar vorige deelname
Pff Jumbo is tyfus duur hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:40 schreef LionHeart het volgende:
350 euro kun je nog best een feestje voor bouwen.
Ze deed het wel best leuk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:42 schreef LionHeart het volgende:
Huren ze zo'n gast in, moet Julia zingen..
Emma wiequote:
Promotietourtje in de loods dusquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:43 schreef KinKiJan het volgende:
Mogen jullie langskomen, wel kaartje kopen he?
Blijkbaar, ik luister wel naar de radio maar wie het allemaal is weet ik echt niet. Ik mis TopPopquote:
Yeah!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik luister wel naar de radio maar wie het allemaal is weet ik echt niet. Ik mis TopPop
Kan ik mee in komen. Is ook wel veel op tv geweest.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik luister wel naar de radio maar wie het allemaal is weet ik echt niet. Ik mis TopPop
Dat soort programma's kijk ik nooit.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan ik mee in komen. Is ook wel veel op tv geweest.
Gewoon om haar te laten janken, kan ze weer op zijn schouders uithuilen. Zo ging het bij Britt ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij vind het raar dat ze niet naar huis gaat. Ik begrijp hem niet meer.
Ik wel, het lolletje van veroveren is er af. Nu kiest ze en dat zal een blok aan zijn been worden. Heeft Died niet veel zin in.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als ze blijft zit Diedert er aan vast.. een schrikbeeld voor de komende cyclus .quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Exactquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze blijft zit Diedert er aan vast.. een schrikbeeld voor de komende cyclus .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |