Mijn conditie is beter dan die van Poetinquote:Op zondag 5 juli 2026 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij ziet er niet slecht uit. Voor een 73 jarige man is ie topfit en behoort hij denk ik tot de laatste 5% voor wat betreft gezondheid en fitheid in zijn leeftijdscategorie. Zover ik weet geen kwalen.
Maar het valt mij op dat hij voorheen een puffie gezicht had (wel met pak aan) maar nu in dit groene tenue oogt hij wat beniger in het gezicht. Of zijn gezicht is toe aan de volgende hylaronzuur behandeling. Kan ook.
Jaja. Geef’mquote:Op maandag 6 juli 2026 00:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Mijn conditie is beter dan die van Poetin
Poetin gebruikt botox
Althans, dat denk jij.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jaja. Geef’m
3 seconden en hij heeft je in de houdgreep
Geef hem 3 seconden en hij pleegt weer een volgende oorlogsmisdaad die door jou goedgepraat wordt.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jaja. Geef’m
Je merkt de wanhoop bij Rusland.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Behoorlijke aanval op flats idd vannacht. Veel doden waarschijnlijk in Kiev...
Eens, maar ze hebben wel iets groots geraakt vannacht. Een fabriek van het een of ander, voor explosief spul.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2026 08:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Eens, maar ze hebben wel iets groots geraakt vannacht. Een fabriek van het een of ander, voor explosief spul.
mijn zus zou hem nog klappen geven lquote:Op maandag 6 juli 2026 01:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jaja. Geef’m
quote:Gezondheidsproblemen rond Poetin: de 'diep angstige' dictator wordt bespot vanwege zijn verschijning op de Dag van de Overwinning.
De Russische leider werd bestempeld als een 'diep angstige, ouder wordende dictator', nadat zijn 'vermoeide en bejaarde' verschijning tijdens de overwinningsparade in Moskou door critici werd aangegrepen.
Het zou oa om een Neptune en AD Missile productiefaciliteit gaan...quote:
Bedankt Hans.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:02 schreef Pegos het volgende:
Poetin is een zeer zware criminele terrorist.
Oneindig maal erger dan bijvoorbeeld een figuur als Osama bin Laden.
Met terroristen is het slecht zaken doen, dat is bekend.
Ze putten er moed uit om nieuwe terreur te gaan bedrijven.
Dit moet stoppen, zo snel als mogelijk.
Hoe meer migratieproblemen, hoe meer mensen op hen stemmen?quote:Op maandag 6 juli 2026 10:28 schreef Momo het volgende:
Waarom hoor je Lidewij en Geert nooit hier over?
[ x ]
Dat is helaas makkelijker gezegd dan gedaan. Wat stel je voor?quote:Op maandag 6 juli 2026 10:02 schreef Pegos het volgende:
Poetin is een zeer zware criminele terrorist.
Oneindig maal erger dan bijvoorbeeld een figuur als Osama bin Laden.
Met terroristen is het slecht zaken doen, dat is bekend.
Ze putten er moed uit om nieuwe terreur te gaan bedrijven.
Dit moet stoppen, zo snel als mogelijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele familie in 1 klap weggevaagd, verpletterd onder het puin in hun slaapkamer.
[ Bericht 9% gewijzigd door sp3c op 06-07-2026 12:07:25 ]
Deze halve doch sportieve bejaarde rent verreweg de meeste users in dit topic er wel uit, of schakelt hem eigenhandig uit. Iedereen die boven de 70 zit krijg last van esthetische veroudering.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mijn zus zou hem nog klappen geven l
hij wordt snel ouder , dement issie, agressief oud mannetje
Hij kruipt van angst net als Stalin steeds verder weg in zijn kamertje, vraag hem maar wanneer er verkiezingen komen in Ruzzia
[..]
[ afbeelding ]
Wij zijn zelf zo dom om hen toe te laten. Gewoon die grens bij Belarus sluiten en zelf een tiktok campagne opzetten dat ze in Rusland juist op zoek zijn naar Islamistische migranten, of mensen die vluchten omdat ze gay of queer zijn.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:28 schreef Momo het volgende:
[ x ]
quote:Op maandag 6 juli 2026 11:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij zijn zelf zo dom om hen toe te laten. Gewoon die grens bij Belarus sluiten en zelf een tiktok campagne opzetten dat ze in Rusland juist op zoek zijn naar Islamistische migranten, of mensen die vluchten omdat ze gay of queer zijn.
laat niet weg dat de sul moet stoppen met zijn USSR droomquote:Op maandag 6 juli 2026 11:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Deze halve doch sportieve bejaarde rent verreweg de meeste users in dit topic er wel uit, of schakelt hem eigenhandig uit. Iedereen die boven de 70 zit krijg last van esthetische veroudering.
Dit is een afgetrainde KGB agent.
Groter bewijs dat migratie ons zwakker maakt ipv dat het onze kracht is kun je niet krijgen.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:28 schreef Momo het volgende:
[ x ]
waarom, de hele USA zit vol met 500 miljoen migrantenquote:Op maandag 6 juli 2026 11:45 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Groter bewijs dat migratie ons zwakker maakt ipv dat het onze kracht is kun je niet krijgen.
Dat, en ze zitten met de financiering vanuit Rusland.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe meer migratieproblemen, hoe meer mensen op hen stemmen?
De grens tussen Polen en Belarus zit al potdicht vanwege onder andere dit geintje.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij zijn zelf zo dom om hen toe te laten. Gewoon die grens bij Belarus sluiten en zelf een tiktok campagne opzetten dat ze in Rusland juist op zoek zijn naar Islamistische migranten, of mensen die vluchten omdat ze gay of queer zijn.
Kun je dat bewijzen?quote:Op maandag 6 juli 2026 12:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat, en ze zitten met de financiering vanuit Rusland.
Gelukkig doet jouw mening er totaal niet toe.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun je dat bewijzen?
Anders moet de moderatie wat mij betreft dergelijke insinuaties verwijderen.
Kennelijk is dit tegen je zere beenquote:Op maandag 6 juli 2026 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun je dat bewijzen?
De moderatie zou jou moeten verwijderen.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun je dat bewijzen?
Ja, we weten allemaal dat meneer keer op keer wat feiten uit z'n achterste trekt als het hem uitkomt.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:16 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
De moderatie zou jou moeten verwijderen.
Jep. Die anus van hem moet inmiddels toch behoorlijk uitgelubberd zijn lijkt me.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, we weten allemaal dat meneer keer op keer wat feiten uit z'n achterste trekt als het hem uitkomt.
+100quote:Op maandag 6 juli 2026 12:16 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
De moderatie zou jou moeten verwijderen.
die komen niet over de hekken heen in polenquote:Op maandag 6 juli 2026 12:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat, en ze zitten met de financiering vanuit Rusland.
Blijven mensen hè.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die komen niet over de hekken heen in polen
Maar Groen Links wil ze wel een kop soep gaan geven
https://www.voanews.com/a(...)n-back-/7113349.html
Bekijk deze YouTube-video
Grootste in rusland, 2500km diep voor de eerste keer geraakt door geadapteerde drones.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Omsk raffinaderij wordt nu getroffen in Rusland
Dat was een van de meest afgelegen raffinaderij begreep ik? En ook vrij groot.
Nee maar misinformatie moet met hand en tand tegengegaan worden.quote:
Helaas, lijkt er op dat vooralsnog niemand je gebanned krijgt.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee maar misinformatie moet met hand en tand tegengegaan worden.
Mensen worden zo op een verkeerd been gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |